Μετά την περσινή ανάπτυξη 15%, περαιτέρω βελτίωση των πωλήσεων της κατά 8% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2022 εμφάνισε στο α’ τρίμηνο του 2023 η Samsung Electronics Hellas, ενώ επίσης υπήρξε αύξηση του μεικτού κέρδους κατά 40% και των εξόδων διοίκησης και διάθεσης κατά 5%.
Φετινός στόχος της Samsung είναι η αύξηση των πωλήσεων καθώς και η βελτίωση του περιθωρίου κέρδους.
Σύμφωνα με το πλάνο της εταιρείας, αναμένεται συγκρατημένη αύξηση του τζίρου σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά λαμβάνοντας υπόψη τις γενικότερες συνθήκες στην αγορά και ζήτηση προϊόντων.
Η αύξηση αυτή θα επιτευχθεί με την διάθεση ανανεωμένων προϊόντων στις κατηγορίες: κινητής τηλεφωνίας, Audio Visual και οικιακών συσκευών.
Κινητή τηλεφωνία – tablets – wearable
Στον τομέα της κινητής αναφέρονται μεταξύ άλλων:
- τα νέα Flagship Galaxy S23, S23plus και S23 Ultra εξοπλισμένα με την τελευταία τεχνολογία βίντεο και φωτογραφίας
- η ανανεωμένη σειρά Α φτιαγμένη από εξαιρετικής ποιότητας υλικών
- η νέα αναδιπλούμενη σειρά τηλεφώνων Ζ που διαθέτουν μοναδικό σχεδιασμό
Άνοδος αναμένεται και στις κατηγορίες των Tablets και Wearable που έχουν σημαντική αναβάθμιση στην αυτονομία της μπαταρίας αλλά και σε λειτουργίες που βελτιώνουν σημαντικά την καθημερινότητα των χρηστών.
Audio visual
Στην κατηγορία του Audio Visual επισημαίνεται η αύξηση της γκάμας OLED με τηλεοράσεις Premium & Neo QLED 8K σε διαστάσεις 75 και πάνω– Lifestyle TVs (The Frame, The Serif, The Sero) καθώς και με οθόνες Gaming.
Πρόσφατα η Samsung ανακοίνωσε τη νέα τηλεόραση 98” QLED Q80C στην Ευρώπη, επεκτείνοντας τη σειρά premium τηλεοράσεων και παρέχοντας ακόμη περισσότερες εξατομικευμένες επιλογές για όλες τις ανάγκες σε εικόνα και design. Το επίσημο λανσάρισμα σε Ελλάδα Κύπρο είναι προγραμματισμένο για τις 24 Ιουλίου.
Παράλληλα τον προηγούμενο μήνα η εταιρεία παρουσίασε το gaming monitor
Odyssey OLED G9 (G95SC) με προηγμένη τεχνολογία AI upscaling, ενώ πριν από λίγες ημέρες ανακοίνωσε την παγκόσμια διαθεσιμότητα του νέου monitor 27’’, ViewFinity S9.
►Διαβάστε επίσης: Innovasea: Εξαγόρασε την Aquanetix – Γιατί άνοιξε γραφείο στην Ελλάδα
BESPOKE
Επίσης η διοίκηση εκτιμά ότι τα πλυντήρια μεγάλης χωρητικότητας , στεγνωτήρια και τα νέα ψυγεία BESPOKE με νέες ενεργειακές κλάσεις και το ενσωματωμένο Wi –Fi θα συντελέσουν στην περαιτέρω αύξηση του τζίρου.
Σημειώνεται ότι τον Ιούνιο η εταιρεία ανακοίνωσε την κυκλοφορία της Bespoke JET™ AI, της πιο ισχυρής ασύρματης σκούπας χειρός της εταιρείας με ισχύ αναρρόφησης έως και 280 W1, και η οποία διαθέτει βελτιωμένο δοχείο καθαρισμού All-in-One που αδειάζει αυτόματα και λειτουργίες βασισμένες στην τεχνητή νοημοσύνη (AI).
Αξίζει να αναφέρουμε ότι φέτος, πέντε νέες συσκευές Bespoke, συμπεριλαμβανομένων
ψυγείων, πλυντηρίων ρούχων, στεγνωτηρίων, πλυντηρίων πιάτων και κλιματιστικών, καθώς και το Eco Heating System της Samsung, θα διαθέτουν μια αναβαθμισμένη έκδοση του SmartThings AI Energy Mode που θα είναι διαθέσιμη σε 65 χώρες.
►Διαβάστε επίσης: Arabatzis – Ελληνική Ζύμη: Τι περιλαμβάνει το επενδυτικό πλάνο του 2023
Διψήφια ανάπτυξη
Αναφορικά με το 2022, η Samsung πραγματοποίησε τζίρο €347 εκατ. στην Ελλάδα με αύξηση 15% σε σχέση με το 2021. Το μεγαλύτερο ποσοστό ανά κατηγορία προϊόντος αφορά το τμήμα κινητών τηλεφώνων και οπτικοακουστικών μέσων. Διψήφια ανάπτυξη κατέγραψαν ακόμη τα μικτά και τα προ φόρων κέρδη κατά 14,74% (στα €62,38 εκατ.) και 12% (€7,53 εκατ.) αντίστοιχα, ενώ υποχώρησε η καθαρή κερδοφορία κατά 56%, στα €2,145 εκατ.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!