Με νέο ιστορικό υψηλό τζίρο, στα €13,74 εκατ. και αύξηση 163,47% σε σχέση με το 2021 έκλεισε η περυσινή χρονιά για την «Island Art & Taste». Η εταιρεία των αδερφών Πανά, η οποία αφού πέρασε δύο δύσκολες, λόγω Covid, χρήσεις, κατάφερε να ξεπεράσει κατά 57% τα προ πανδημικά επίπεδα. Παράλληλα η κερδοφορία της εταιρείας ξεπέρασε πέρυσι το €1 εκατ. σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 480% από το 2021.
Η σημαντικά αυξημένη ζήτηση οδήγησε και σε σημαντική άνοδο της απασχόλησης, η οποία ανήλθε κατά μέσο όρο στα 200 άτομα έναντι 120 το 2021, ενώ το κόστος μισθοδοσίας σχεδόν διπλασιάστηκε καθώς ανήλθε σε €3,6 εκατ. από €1,87 εκατ. το 2021.
Προοπτικές
Για τη φετινή χρονιά η εταιρεία η εταιρεία θα επικεντρωθεί κυρίως:
- Στη λειτουργία και εκμετάλλευση των χώρων διασκέδασης για όσο το δυνατό περισσότερο διάστημα.
- Στη συγκράτηση ή και μείωση του λειτουργικού κόστους και βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους.
- Σε ένταξη σε τυχόν χρηματοοικονομικά και επιδοτούμενα προγράμματα για ενίσχυση της ρευστότητας
Ποιοτική αναβάθμιση σε Αθηναϊκή Ριβιέρα και Αθήνα
Μιλώντας στην «Ημερησία», ο πρόεδρος & CEO της "Island Art & Taste" Σπύρος Πανάς, υπογράμμισε ότι το περυσινό ιστορικό ρεκόρ τζίρου που πέτυχε η εταιρεία είναι το αποτέλεσμα μιας μεγάλης προσπάθειας που έχουμε κάνει εδώ και 34 χρόνια προκειμένου να αναβαθμίσουμε το brand Αθηναϊκή Ριβιέρα προσφέροντας ποιοτικές επιλογές στις υπηρεσίες εστίασης και ψυχαγωγίας στο Island”.
Πρόσθεσε δε ότι "οραματιστήκαμε εδώ και πολλά χρόνια την ανάπτυξη της παραλιακής από το ΣΕΦ μέχρι το Σούνιο, κάτι το οποίο προβάλαμε – και συνεχίζουμε να προβάλουμε – σε κορυφαία ξένα περιοδικά και εκθέσεις σε όλο τον κόσμο".
Διαβάστε επίσης: Nest Seekers: Από τη Νέα Υόρκη μπαίνει στην ελληνική αγορά πολυτελών ακινήτων
Ακόμη, όπως ανέφερε ο κ. Πανάς, μαζί με τον αδερφό του Χρύσανθο, έδωσε έμφαση και στην αναβάθμιση και της Αθήνας ως ποιοτικού τουριστικού προορισμού όλο τον χρόνο επενδύοντας στο πάλαι ποτέ ιστορικό καφέ Zonar’s το οποίο παρότι δεν κατάφερε να διατηρήσει, εντούτοις εδραίωσε το νέο brand της εταιρείας, το Athenee.
Συνεχίζεται η άνοδος και το 2023
Ο πρόεδρος & CEO της "Island Art & Taste" - στην οποία ανήκει τόσο το club restaurant Island μαζί με τις τρεις βίλες, όσο και το Athenee μαζί με το φουαγιέ του θεάτρου Παλλάς όπου πραγματοποιούνται και διάφορες εταιρικές εκδηλώσεις – εκτιμά με βάση τα έως τώρα δεδομένα ότι και η φετινή χρονιά θα κλείσει με σημαντική ανάπτυξη της τάξης του 60%, καθώς συνεχίζεται η άνοδος του τουρισμού στην Αθηναϊκή Ριβιέρα και στην Αθήνα γενικότερα, σε αντίθεση με αρκετά νησιά όπου παρουσιάζεται μια κάμψη συγκριτικά με το 2022.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η διάρθρωση του τζίρου της εταιρείας κατανέμεται σχεδόν ομοιόμορφα ανά κατηγορία δραστηριότητας και πιο συγκεκριμένα:
- 25%-30%: club restaurant
- 35%: εκδηλώσεις - βίλες
- 35%: Athenee
Salon de Bricolage
Σχετικά με την κλειστή λέσχη μελών, το Salon de Bricolage, ο κ. Πανάς υπογράμμισε ότι είχε πολύ καλή υποδοχή από τον κόσμο στο Κολωνάκι (στην Αλωπεκής), ωστόσο συνέπεσε με το ξέσπασμα της οικονομικής κρίσης, γεγονός το οποίο δεν επέτρεψε την ανάλογη συνέχειά του όταν μετακόμισε στο City Link για λόγους που συνδέονται με τα μνημόνια και τους όρους που τέθηκαν στις ελληνικές συστημικές τράπεζες. Πρόκειται πάντως για ένα project το οποίο δεν έχει εγκαταλειφθεί από τους αδερφούς Πανά.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!