Νέα
  • ΓΔ: 1452.5 -0.26%
  • Τζίρος: 507,16 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Cafetex: Ανοδος 40% για τον τζίρο στο εξάμηνο – Το φετινό πλάνο εντός και εκτός συνόρων

Με ρυθμούς ανάπτυξης της τάξης 40% κινήθηκε η Cafetex στο πρώτο μισό της χρονιάς – χωρίς να συνυπολογίζεται η πορεία της εξαγορασθείσας Beanies – ξεπερνώντας τους στόχους της διοίκησης, όπως ανέφερε στην «Ημερησία» ο CEO της εταιρείας Γιάννος Μπενόπουλος, υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι και ο όγκος πωλήσεων είναι σημαντικά ανεβασμένος σε ποσοστό 28% συγκριτικά με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Σχετικά με το φετινό πλάνο της εταιρείας, ξεκινώντας από την Beanies The Flavour Company Ltd – η εξαγορά του 51% της οποίας ολοκληρώθηκε τον περασμένο Απρίλιο – έμφαση δίνεται στην ανάπτυξη του portfolio καθώς στους αρωματικούς στιγμιαίους της Beanies θα προστεθούν καφές φίλτρου και κάψουλες. Παράλληλα θα επεκταθεί η διανομή στο Ην. Βασίλειο, εισάγοντας παράλληλα στη βρετανική αγορά και τα προϊόντα Coffeeway.

Ήδη τα Coffeeway πωλούνται μέσω του e-shop της Beanies.

►Διαβάστε επίσης: Cafetex: Απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο της Beanies

Ενίσχυση των πωλήσεων σε επώνυμα και PL προϊόντα

Ακόμη η διοίκηση της Cafetex στοχεύει για τη φετινή χρονιά στην αύξηση των πωλήσεων επώνυμων προϊόντων Coffeeway και Brazita, καθώς επίσης στη διατήρηση της ηγετικής θέσης και διεύρυνσης του χαρτοφυλακίου παραγωγής προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας παρέχοντας προϊόντα υψηλής ποιότητας. 

Στις προτεραιότητες της διοίκησης περιλαμβάνεται ακόμη η ενίσχυση της διανομής στη μικρή λιανική καθώς και στο κανάλι των επαγγελματικών πωλήσεων στην Ελλάδα. 

Για τη μικρή λιανική ο κ. Μπενόπουλος παραδέχτηκε ότι δεν αποτελεί σημαντικό κομμάτι του συνολικού τζίρου της εταιρείας, ωστόσο μπαίνει επιλεκτικά σε νέα σημεία, όπως έγινε π.χ. με την αλυσίδα OK Anytime Markets.

Στο κομμάτι του HoReCa, υπογραμμίστηκε η συνεργασία που έχει ξεκινήσει η εταιρεία από πέρυσι με την ΧΕΛΙΤΤΑ, η οποία έχει αναλάβει τη διανομή και την τεχνική υποστήριξη, μια συνεργασία που πάει πολύ καλά, σύμφωνα με τον κ. Μπενόπουλο.

Στρατηγική πάνω στο δίκτυο της Beanies 

Όπως ανέφερε ο κ. Μπενόπουλος, «πατώντας στο δίκτυο της Beanies που εξάγει σε 30 χώρες, θα αξιολογήσουμε τις συνεργασίες που έχει αναπτύξει η αγγλική εταιρεία και τις προοπτικές αυτών και θα χτίσουμε τη στρατηγική μας».

Τέλος, συνεχίζονται οι επενδύσεις που αφορούν στις εγκαταστάσεις και τον μηχανολογικό εξοπλισμό της εταιρείας, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας των παραγόμενων προϊόντων και της αύξησης της παραγωγικότητας.

Ο CEO της Cafetex ανέφερε ότι ολοκληρώθηκε το πρώτο στάδιο του επενδυτικού προγράμματος – το οποίο συνολικά ανέρχεται σε €1 εκατ.- αυξάνοντας κατά 700 τ.μ. τις παραγωγικές εγκαταστάσεις, ενώ παράλληλα αγοράστηκε νέος εξοπλισμός. Η επόμενο φάση θα υλοποιηθεί στο α’ εξάμηνο του 2024.

Ανάπτυξη 30% αλλά απορρόφηση του κόστους

Σχετικά με το 2022, η Cafetex συνέχισε την θετική της πορεία, με άνοδο του τζίρου κατά 30,32%, στα €13,25 εκατ. Ωστόσο η αλματώδης αύξηση της τιμής του καφέ, τα υψηλά κόστη για την μεταφορά προϊόντων, η αύξηση του κόστους ενέργειας και η προσθήκη πληθωριστικών αυξήσεων στην εφοδιαστική αλυσίδα έπληξε την κερδοφορία της (-47% τα EBITDA και καθαρά κέρδη €4,1 χιλ. από €639 χιλ. το 2021), καθώς όπως υπογράμμισε ο κ. Μπενόπουλος, «η εταιρεία πήρε την απόφαση να απορρόφησε το μεγαλύτερο μέρος των ανατιμήσεων σεβόμενη τις διαχρονικές σχέσεις με τους πελάτες και τις ανάγκες των καταναλωτών».

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ