Νέα
  • ΓΔ: 1452.5 -0.26%
  • Τζίρος: 507,16 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Goody’s-Everest: Συμμετοχή σε εθελοντική πρωτοβουλία του ΣΕΒΤ

Η Goody's είναι ένα από τα εμπορικά σήματα της Vivartia / Πηγή: Gooody's
Η Goody's είναι ένα από τα εμπορικά σήματα της Vivartia / Πηγή: Gooody's

Ο Όμιλος εστίασης Goody's-Everest συμμετέχει στο Ελληνικό Pledge, την εθελοντική πρωτοβουλία του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ) για την αυτοδέσμευση των επιχειρήσεων του κλάδου τροφίμων και ποτών σχετικά με τη διαφήμιση σε παιδιά ηλικίας κάτω των 13 ετών. Πρόκειται για ένα πλαίσιο δεσμεύσεων και κοινών εθελοντικών δράσεων το οποίο δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της αντίστοιχης ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας (EU Pledge) και στοχεύει στην αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας.

Στην πρωτοβουλία, που υποστηρίζεται και από τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), συμμετέχουν ήδη 20 από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κλάδου τροφίμων και ποτών, ενώ ο Όμιλος Goody's-Everest αποτελεί την πρώτη συμμετοχή από την αγορά της εστίασης.

Ο Κοσμάς Κροκίδας, Group Marketing Director Goody's-Everest, δήλωσε σχετικά: «Ως όμιλος πιστεύουμε στην αυτοδέσμευση των επιχειρήσεων, ειδικά σε θέματα τόσο σοβαρά όπως η υγεία και η ασφάλεια των πελατών τους. Η εθελοντική μας συμμετοχή στο Ελληνικό Pledge αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της υπευθυνότητας που χαρακτηρίζει τον τρόπο λειτουργίας της εταιρίας και των σημάτων μας. Εξάλλου, ο προγραμματισμός των διαφημιστικών μας μηνυμάτων στα Μέσα εδώ και αρκετά χρόνια δεν περιλαμβάνει τη στόχευση σε προγράμματα που απευθύνονται παιδιά κάτω των 13 ετών, οπότε για εμάς η συμμετοχή σε αυτή την πρωτοβουλία ήταν αυτονόητη. Ευελπιστούμε ότι το παράδειγμά μας θα ακολουθήσουν και άλλες ελληνικές εταιρίες του κλάδου μας, ώστε όλοι μαζί να συνεισφέρουμε σε έναν πιο σωστό και υπεύθυνο τρόπο λειτουργίας της αγοράς μας».

   Ο Γρηγόρης Αντωνιάδης, αντιπρόεδρος του ΣΕΒΤ και συντονιστής της πρωτοβουλίας δήλωσε σχετικά: «Καλωσορίζουμε στο Ελληνικό Pledge τη Goody's-Everest, πρώτη συμμετέχουσα εταιρεία από τον κλάδο της εστίασης. Η πρωτοβουλία αναδεικνύει έμπρακτα την υπευθυνότητα με την οποία η Βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών, αλλά και η εστίαση, βελτιώνουν την επικοινωνία των προϊόντων τους, έχοντας πάντα τον καταναλωτή στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Στόχος μας είναι να συμβάλλουμε, στο μέτρο που μας αναλογεί, στην αντιμετώπιση ενός πολυπαραγοντικού προβλήματος υγείας, όπως είναι αυτό της παιδικής παχυσαρκίας».

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ