Με ανάπτυξη 37% έκλεισε το 2022 για την Ioniki με τον τζίρο να διαμορφώνεται σε €27,43 εκατ. Παράλληλα σημαντική ήταν και η αύξηση των κερδών της εταιρείας παραγωγής κατεψυγμένων ζυμών, καθώς τα προ φόρων κέρδη ενισχύθηκαν κατά 138,53%, στα €1,91 εκατ. και τα καθαρά κατά 166,11%.
Το μικτό περιθώριο κέρδους της εταιρείας αυξήθηκε στο 30,18% από 29,25% το 2021 με το καθαρό περιθώριο να διαμορφώνεται στο 6,97% από 4% την αμέσως προηγούμενη χρονιά.
Στρατηγικές προτεραιότητες
Στις στρατηγικές προτεραιότητες της διοίκησης για τη διετία 2023-2024 περιλαμβάνονται:
- Προϊοντική υπεροχή (παραγωγή καινοτόμων και ποιοτικών προϊόντων)
- Εστίαση στον πελάτη
- Ενδυνάμωση της ομάδας
- Λειτουργική Αποδοτικότητα (αποτελεσματική διαχείριση κόστους)
- Ψηφιοποίηση
- Ενίσχυση Διεθνούς δραστηριότητας (ανάπτυξη υφιστάμενων αγορών, διείσδυση σε νέες)
- Νέες ιδέες (Edge Thinking)
- Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
Διαχείριση λειτουργικών διαδιακσιών
Η Ioniki πέραν της υλοποίησης των στρατηγικών της προτεραιοτήτων, στοχεύει σε όσο το δυνατόν αύξηση του κύκλου εργασιών της στο 2023 παρά τον αυξημένο πληθωρισμό που έχει επηρεάσει την ελληνική οικονομία, λόγω των υψηλότερων τιμών στα περισσότερα προϊόντα.
Ωστόσο, στόχος της διοίκησης παραμένει η όσο το δυνατόν καλύτερη διαχείριση όλων των λειτουργικών διαδικασιών της, προσβλέποντας σε βελτίωση της θέσης της Ioniki στην αγορά που δραστηριοποιείται.
Egg brunch
Σε ό,τι αφορά το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο, την περασμένη άνοιξη η Ioniki λάνσαρε τα δύο νέα προϊόντα egg brunch:
- Η πρώτη ζύμη εμπεριέχει scrambled egg με πλούσια ποικιλία από κασέρια, ενώ καλύπτεται από κρεμώδη μπεσαμέλ. Η επιλογή αυτή ολοκληρώνεται γευστικά, με δύο φέτες τομάτας και φρέσκο κρεμμύδι.
- η δεύτερη ζύμη περιλαμβάνει scrambled egg με ανάμειξη από πατάτα, λουκάνικο και δύο φέτες τομάτας, ενώ προστίθεται topping με ρίγανη & παρμεζάνα
Το σύνολο του portfolio στην PLMA
Εξάλλου στην PLMA παρουσίασε το σύνολο του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου ενισχύοντας το customer portfolio και κάνοντας networking με νέους και υπάρχοντες πελάτες από τις διεθνείς αγορές.
- Νέα προϊόντα pre-baked
- Νέα μπουρέκια με 8 επιλογές γεύσεων
- Lahmacun Plant-based
- Plant-based Spirals
- Plant-based Greek Pie
- Mini Cypriot Halloumi Spirals
- Greek Yogurt Spiral Pie
- Mini Greek Feta P.D.O., Honey & Sesame puff pastry pies
Στο PL ο μισός τζίρος
Η Ioniki παράγει PL προϊόντα με υψηλές προδιαγραφές, με γνώμονα τη συνεχή έρευνα και ανάπτυξη, τόσο σε πρώτες ύλες, ασφάλεια της παραγωγικής διαδικασίας, όσο και στην εξέλιξη των γευστικών αξιών.
Τo ποσοστό επί του τζίρου της Ioniki που αντιπροσωπεύει το PL ήταν 50,12% για το 2022, ενώ για το πρώτο πεντάμηνο του 2023 κυμαίνεται στο 50,86%.
Η Ioniki δημιουργεί προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας για περισσότερους από 50 retailers, και συνολικά μαζί με το brand της, Filosophy, τα προϊόντα διανέμονται σε πάνω από 40.000 καταστήματα σε όλο τον κόσμο.
Επόμενος στόχος είναι να υπερισχύσει η παρουσία της Ioniki στις αραβικές χώρες, εκμεταλλευόμενη, τα plant - based προϊόντα, λόγω των θρησκευτικών πεποιθήσεων και της αποχής από την κατανάλωση συγκεκριμένων ζωικών τροφών.
Η Ioniki εξάγει τα προϊόντα της σε πάνω από 36 χώρες σε όλο τον κόσμο με κυριότερες αγορές τις:
- Αυστραλία
- Γερμανία
- Γαλλία
- Αγγλία
- Ελβετία
- Ισραήλ
- Μέση Ανατολή
- Αμερική
Νέα μονάδα εντός διετίας
Tο 2021 η Ioniki ολοκλήρωσε πλάνο επενδύσεων κτιριακών εγκαταστάσεων και εκσυγχρονισμό μηχανολογικού εξοπλισμού, ύψους €3 εκατ. Ολοκληρώθηκε επίσης επένδυση άνω των €300 χιλ. η οποία αφορούσε σε φωτοβολταϊκό σύστημα με συνολική εγκατεστημένη ισχύ 500 kw.
H ετήσια εκτιμώμενη παραγωγή του συστήματος είναι περίπου 620.000kWh που ισοδυναμεί με 618,14 τόνους αποφυγής έκλυσης διοξειδίου του άνθρακα ετησίως, ή με 250,48 τόνους εξοικονόμησης ορυκτών καυσίμων ή με 33.480 φυτεμένα δέντρα ετησίως.
Ακόμη, επενδύει πάνω από €500 χιλ. σε επιπλέον γραμμή παραγωγής στο κομμάτι των ready to eat προϊόντων. Στα μελλοντικά σχέδια της Ioniki είναι και η δημιουργία νέας υπερσύγχρονης μονάδας που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στην επόμενη διετία.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!