Ανάπτυξη άνω του 40% και αύξηση της καθαρής κερδοφορίας που άγγιξε το 80% κατέγραψε το 2022 η μυκονιάτικη αλυσίδα σούπερ μάρκετ, Flora. Ειδικότερα, ο τζίρος της ξεπέρασε πέρυσι τα €42 εκατ. με τα μικτά κέρδη να αγγίζουν τα €10 εκατ. (+34,22% από το 2021)
Τα EBITDA ξεπέρασαν τα €5 εκατ. (+53%) ενώ τα καθαρά της κέρδη διαμορφώθηκαν σε €3,145 εκατ. από €1,76 εκατ. έναν χρόνο πριν.
Χάρη στην πολύ καλή τουριστική σεζόν για την Ελλάδα αλλά και ιδιαίτερα για το νησί των ανέμων, η αλυσίδα ξεπέρασε και τα προηγούμενα υψηλά σε τζίρο και κερδοφορία που είχαν σημειωθεί τη χρονιά προ πανδημίας Covid-19 (κύκλος εργασιών €33,17 εκατ. και καθαρά κέρδη €2,24 εκατ.).
Θυμίζουμε ότι την πρώτη χρονιά της πανδημίας, ο τζίρος της είχε κατρακυλήσει στα €15,42 εκατ. με την τελική γραμμή του ισολογισμού να εμφανίζει ζημίες €377,25 χιλ.
Η αρχή της ανάκαμψης είχε διαφανεί από το 2021 όπου η αλυσίδα κατάφερε να διπλασιάσει τον τζίρο της και να επιστρέψει σε σημαντική κερδοφορία (€1,76 εκατ.)
84600Fresco
Σημειώνεται ότι από τις 30 Μαρτίου 2023 άνοιξε στο κατάστημα της αλυσίδας στην περιοχή του Βόθωνα, το 84600Fresco, ένας νέος coffee & bakery χώρος. Υπεύθυνος είναι ο Alsi Sinanaj, ένας σεφ που έχει εργαστεί και ως προσωπικός μάγειρας του ποδοσφαιριστή Cristiano Ronaldo, του σχεδιαστή Giorgio Armani και του άσσου της Φόρμουλα 1, Charles Leclerc.
Το κατάστημα προσφέρει μια ποικιλία φρεσκοψημένων snacks, σάντουιτς, φοκάτσια, pinsa romana moderna, χειροποίητες πίτες, γλυκά, καφέ, χυμούς, smoothies, σαλάτες και yogurt bowls
Ο νέος εμπορικός διευθυντής
Την ίδια ημέρα ανέλαβε καθήκοντα του εμπορικού διευθυντή της αλυσίδας ο Σάκης Μίχος, ο οποίος, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «διαθέτει πολυετή εμπειρία στον στρατηγικό σχεδιασμό εμπορικής ανάπτυξης, με ιδιαίτερη έμφαση στη διαχείριση κατηγοριών και την ανάπτυξη προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας», έχοντας συνεργαστεί με κορυφαίες εταιρείες του ελληνικού λιανεμπορίου, όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος (με 25 χρόνια παρουσίας) και η Continent (dpt manager για δύο χρόνια».
Ξεκίνημα από το 1970
Οι Μυκονιάτες Ιωάννης και Φλώρα Κονταράτου ξεκίνησαν στο χώρο των τροφίμων και ποτών το 1970, ενώ το 1989 άνοιξαν το πρώτο κατάστημα Super Market Flora στο νησί.
Σήμερα η δεύτερη γενιά με διευθύνοντα σύμβουλο τον Τάσο Κονταράτο, προσφέρει στα τρία καταστήματα της αλυσίδας πάνω από 50.000 διαφορετικούς κωδικούς προϊόντων σε «μοναδικού design concept καταστήματα».
Αναφέρεται επίσης ότι το τμήμα χονδρικής της Flora αποτελεί σταθερά τον σημαντικότερη προμηθευτή για όλο το κανάλι HoReCa της Μυκόνου.
Η αλυσίδα διαθέτει τρία καταστήματα στο νησί της Μυκόνου:
- Αεροδρόμιο
- Άνω Μερά
- Βόθωνας
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!