Σε άμεση υλοποίηση θέτει από τα μεσάνυχτα της Παρασκευής 11 Δεκεμβρίου ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς το σχέδιο «Ηλεκτρονικό Εμπόριο εντός 24 ωρών» σε στρατηγική συνεργασία με τις δημοφιλείς πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου (marketplaces) Public.gr και Skroutz.gr, υπό τον σχεδιασμό και τον συντονισμό της συμβουλευτικής ομάδας ηλεκτρονικού επιχειρείν της Convert Group.
Η δράση εφαρμόζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα με στόχο να δοθεί άμεση πρόσβαση σε ηλεκτρονικές πωλήσεις σε όλους τους εμπόρους του Πειραιά - μέλη του ΕΣΠ. Οι εμπορικές επιχειρήσεις θα μπορούν με γρήγορες και απλές διαδικασίες να αποκτήσουν ψηφιακό ράφι εντός 24 ωρών και να ανταποκριθούν άμεσα σε online παραγγελίες των καταναλωτών του Πειραιά, αλλά και από το σύνολο της χώρας.
Ταυτόχρονα, από τη Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου ξεκινούν δωρεάν ημερήσιες επαναλαμβανόμενες εκπαιδευτικές δράσεις για το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω τηλεκπαίδευσης, οι οποίες θα ολοκληρωθούν στις 30 Δεκεμβρίου, ενώ θα συνεχίσουν και από την νέα χρονιά, ανάλογα με την ανταπόκριση των Πειραιωτών εμπόρων.
Ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς, κ. Θοδωρής Καπράλος, δήλωσε σχετικά: «Μετά από προσεκτικό σχεδιασμό της ομάδας εργασίας του Συλλόγου που εργάστηκε με καθημερινές συσκέψεις, νομίζω ότι βρήκαμε τον καλύτερο τρόπο να προσφέρουμε άμεση πρόσβαση σε ηλεκτρονικές αγορές στους εμπόρους του Πειραιά. Η δράση μας «Ηλεκτρονικό Εμπόριο εντός 24 ωρών» εξασφαλίζει όχι μόνο έτοιμη τεχνολογική πλατφόρμα, εισπράξεις μέσω πιστωτικής κάρτας ή αντικαταβολής, υπηρεσίες ταχυμεταφορών, αλλά και έκθεση των εμπόρων μας σε μία τεράστια πελατειακή βάση εκατομμυρίων επισκέψεων ανά μήνα, μέσα από την στρατηγική μας συνεργασία με το Skroutz.gr και τα Public.gr. Τα 2 αυτά marketplaces προσφέρουν μάλιστα διαφορετικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα, οπότε και εκτιμώ ότι θα καλυφθούν όλες οι ανάγκες και προτιμήσεις των εμπόρων μας. Ταυτόχρονα, δημιουργήσαμε ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα εκπαίδευσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο, που θα υποστηρίξει ακόμα και τους λιγότερο τεχνολογικά καταρτισμένους εμπόρους να δραστηριοποιηθούν άμεσα και αποτελεσματικά με ψηφιακή παρουσία. Ευχαριστώ θερμά για τα γρήγορα αντανακλαστικά όλων των συνεργατών μας, των μελών του ΔΣ μας, το προσωπικό του ΕΣΠ και τα στελέχη της Convert Group που μας καθοδήγησαν αφιλοκερδώς σε αυτή τη δράση».
Η δράση αφορά εμπόρους με δικαίωμα λιανικής πώλησης όλων των κατηγοριών και υποκατηγοριών Ένδυσης & Υπόδησης, Σπιτιού & Διακόσμησης, Τεχνολογίας, Υγείας & Ομορφιάς, Παιχνιδιών, Hobby & Αθλητισμού, Βιβλίων, Αυτοκίνησης & Μοτοκίνησης και Επαγγελματικού Εξοπλισμού (επαγγελματικά έπιπλα, ιατρικός εξοπλισμός, θέρμανση – κλιματισμός, κτλ).
Οι εμπορικές επιχειρήσεις του Πειραιά μπορούν αν το επιθυμούν, να δημιουργήσουν την ψηφιακή τους παρουσία και στα 2 marketplaces, κάτι το οποίο μάλιστα συστήνεται από το ΔΣ του Συλλόγου, ως την πιο αποτελεσματική πρακτική για μεγιστοποίηση της προβολής τους στα εκατομμύρια των μηνιαίων επισκεπτών των public.gr & skroutz.gr. Οι δυο πλατφόρμες συνεργάστηκαν για την δημιουργία προνομιακών πακέτων για τα μέλη του ΕΣΠ: μηδενική αρχική επένδυση και πληρωμή χαμηλής προμήθειας επί των παραγγελιών στις πλατφόρμες, εφόσον το εκάστοτε κατάστημα δημιουργεί πωλήσεις μέσα από αυτές.
Τα βήματα είναι απλά και γίνονται όλα οnline:
- Skroutz: https://merchants.skroutz.gr/merchants/eapplications/new_offline για εμπόρους χωρίς e-shop
- Skroutz: https://merchants.skroutz.gr/merchants/eapplications/new για εμπόρους που έχουν ήδη e-shop
- Public: https://www.public.gr/cat/marketplace/seller για εμπόρους με ή χωρίς e-shop
Ο κάθε έμπορος ολοκληρώνει την εγγραφή του αποστέλλοντας ηλεκτρονικά στο Public και στο Skroutz τα νομιμοποιητικά της επιχείρησής του (εγγραφή στο ΓΕΜΗ, ταυτότητα νόμιμου εκπροσώπου, αντίγραφο ΔΕΚΟ και αριθμό IBAN για τις εισπράξεις από τις οnline παραγγελίες) και οι εκπρόσωποι των 2 εταιρειών καθοδηγούν τους εμπόρους για να ανεβάσουν τα προϊόντα τους και να δέχονται άμεσα ηλεκτρονικές παραγγελίες, εφόσον πιστοποιήσουν με την γραμματεία του Συλλόγου, ότι η επιχείρηση είναι ενεργό μέλος του ΕΣΠ.
Σημειώνεται ότι εφαρμόζονται οι όροι και προϋποθέσεις που έχουν θεσπίσει τα 2 marketplaces για την τήρηση της νομιμότητας (έκδοσης νόμιμων παραστατικών), αλλά και σωστής εξυπηρέτησης των καταναλωτών.
Η δράση «Ηλεκτρονικό Εμπόριο εντός 24 ωρών» σχεδιάστηκε υπό την μεθοδική και εξαιρετική συνεργασία των μελών του ΔΣ του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς, με:
- Τη συμβουλευτική ομάδα ηλεκτρονικού επιχειρείν της Convert Group, της ελληνικής εταιρείας που καινοτομεί σε 13 χώρες με τα προϊόντα και της υπηρεσίες της, η οποία προσέφερε τις υπηρεσίες της στον Εμπορικό Σύλλογο αφιλοκερδώς.
- Τα διοικητικά στελέχη του Skroutz που συνεργάζεται με 6.600 εμπόρους, εκ των οποίων 2.000 στο marketplace του και δέχεται κάθε μήνα πάνω από 35 εκατ. επισκέψεις με πρόθεση αγοράς.
- Τα διοικητικά στελέχη του Public που συνεργάζεται με 6.000 προμηθευτές και 2.000 εμπόρους στο marketplace του πουλώντας οnline περισσότερα από 2,2 εκατ. προϊόντα.
Οι δωρεάν ημερήσιες εκπαιδεύσεις για το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσα από marketplaces ξεκινάει την Δευτέρα 14/12 και ο ΕΣΠ θα ενημερώσει με νέα ανακοίνωσή του το πρόγραμμα.
Για πληροφορίες οι εμπορικές επιχειρήσεις μπορούν να απευθύνονται στο site του Συλλόγου espireas.gr, στο e-mail [email protected] και στα τηλέφωνα 210 41 76 318 & 210 41 78 934.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!