Νέα
  • ΓΔ: 1452.5 -0.26%
  • Τζίρος: 507,16 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

HONDA EM1 e: Tο πρώτο δίτροχο ηλεκτρικό όχημα για τους Ευρωπαίους πελάτες της

Σε συνέχεια των ανακοινώσεων της Honda, το Σεπτέμβριο του 2022 αναφορικά με τα σχέδιά της να παρουσιάσει 10 ή περισσότερα ηλεκτρικά δίτροχα σε παγκόσμιο επίπεδο έως το 2025, το EM1 e: είναι το πρώτο δίτροχο ηλεκτρικό όχημα της Honda που προορίζεται για τους Ευρωπαίους πελάτες.  Αποτελεί επίσης ένα αξιοσημείωτο πρώτο βήμα προς την επίτευξη του δηλωμένου στόχου της εταιρείας για ανθρακική ουδετερότητα  σε όλα τα προσφερόμενα μοντέλα μοτοσυκλετών της έως τη δεκαετία του 2040.

Το ακρωνύμιο "EM" παραπέμπει στον όρο Electric Moped (Ηλεκτρικό Μοτοποδήλατο), και το μοντέλο αυτό απευθύνεται σε ένα νεανικό κοινό που αναζητά ένα άνετο, διασκεδαστικό και ‘καθαρό’ μέσο αστικής μετακίνησης. Είναι συμπαγές, με “step through” επίπεδη σχεδίαση  πατώματος και διακριτικό στυλ που αναδεικνύει τη διαφοροποίηση αλλά και τη μοναδική του ταυτότητα στη γκάμα της Honda.

Ιδανικό για σύντομες διαδρομές στην πόλη και οικονομικές, αθόρυβες και ‘καθαρές’ μετακινήσεις προς τη δουλειά ή το πανεπιστήμιο, το EM1 e: ανταποκρίνεται άριστα στις σύγχρονες προσδοκίες για αστικές μετακινήσεις.

Καθώς η κατά τόπους νομοθεσία για τη στάθμευση στις πόλεις της Ευρώπης περιορίζει τη χρήση των παραδοσιακών κινητήρων εσωτερικής καύσης (Internal Combustion Engines - ICE), φυσικό επακόλουθο είναι η αγορά των EV μοντέλων να αυξάνεται. Η Honda εισέρχεται τώρα σε αυτή την αγορά με μία φρέσκια, υψηλής ποιότητας πρόταση, απευθυνόμενη αφενός σε νεαρούς αναβάτες, αφετέρου σε όσους διανύουν καθημερινά μικρές αποστάσεις.

Για έναν συνηθισμένο σπουδαστή, ο οποίος μπορεί να διανύει κατά μέσο όρο την ημέρα συνολικά 30 χιλιόμετρα στην πόλη, το EM1 e: αποτελεί μια πειστική πρόταση, όντας απλό στην οδήγηση και το χειρισμό, αθόρυβο και φιλικό προς το περιβάλλον.

Και είναι το πρώτο από πολλά αναμενόμενα ηλεκτρικά μοντέλα.

Επισκόπηση μοντέλου

Το EM1 e: είναι ένα συμπαγές, εύχρηστο και φιλικό προς το περιβάλλον ηλεκτρικό όχημα με φρέσκο, νεανικό στυλ αλλά ταυτόχρονα, το μεγαλύτερο μέρος του απαρτίζεται από στοιχεία που θα συναντούσαμε σε ένα συμβατικό scooter: το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, το τηλεσκοπικό πιρούνι, τα διπλά αμορτισέρ και τα φρένα με δίσκο μπροστά/ταμπούρο πίσω είναι κλασικά χαρακτηριστικά ενός scooter.

Αυτό που είναι πραγματικά νέο είναι ο ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται ενσωματωμένος στον τροχό και το Honda Mobile Power Pack e: της Honda, το οποίο μπορεί να αφαιρεθεί για εύκολη επαναφόρτιση στο σπίτι χρησιμοποιώντας την ειδική μονάδα φόρτισης.

Το EM1 e: είναι πλήρως εξοπλισμένο με ψηφιακό πίνακα οργάνων, διακόπτες υψηλής ποιότητας κατασκευής, μεγάλη επιφάνεια πατώματος, αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα και θύρα φόρτισης USB. Διαθέτει επίσης μαρσπιέ συνεπιβάτη, πίσω σχάρα και πλαϊνό σταντ για εύκολη στάθμευση.

Η ωφέλιμη αυτονομία αγγίζει τα 41,3km και η μέγιστη ταχύτητα τα 45,0 km/h.

Επίσης, νέα είναι η μέθοδος πωλήσεων. Προκειμένου να διασφαλιστεί ότι οι πελάτες δεν θα χρειαστεί να αναλάβουν την ευθύνη για την απόρριψη ή την ανακύκλωση του Honda Mobile Power Pack e:, το EM1 e: μαζί με το Honda Mobile Power Pack e: και το φορτιστή του, θα διατίθενται βάσει ενός προγράμματος μίσθωσης, ενοικίασης ή συνδρομής, ανάλογα με τη χώρα. Αυτό θα παρέχει στους πελάτες πλήρη ασφάλεια καθ' όλη τη διάρκεια ζωής του EM1 e: σε ό,τι αφορά τόσο τη συνεχή απόδοση του Honda Mobile Power Pack e: όσο και την ενδεχόμενη απόρριψή του.

Το 2023 (23YM) EM1 e: προσφέρεται με τρεις σύγχρονες χρωματικές επιλογές:

  • Pearl Sunbeam White
  • Digital Silver Metallic
  • Matte Ballistic Black Metallic

Κύρια Χαρακτηριστικά

Μπαταρία & Φορτιστής

  • Η αντοχή στο πέρασμα του χρόνου, κάτι για το οποίο είναι διάσημη η Honda, εξασφαλίζει περισσότερες από 2.500 φορτίσεις
  • Με 160 λεπτά φόρτισης, η μπαταρία μπορεί να φτάσει από το 25% στο 75%
  • Εναλλάξιμο πακέτο μπαταριών ιόντων λιθίου 50V Honda Mobile Power Pack e:
  • Αερόψυκτος φορτιστής 270W για οικιακή χρήση  

Το EM1 e: τροφοδοτείται από το 50V Honda Mobile Power Pack e:, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από τη Honda με την ίδια αδιαπραγμάτευτη προσήλωση στη διαχρονική αντοχή, την αξιοπιστία και την ποιότητα που ανέκαθεν χαρακτήριζαν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης της εταιρείας.

Μια μόνο φόρτιση προσφέρει ωφέλιμη αυτονομία 41,3km ή περίπου 48,0km στη λειτουργία ECON σύμφωνα με τις συνθήκες εσωτερικών δοκιμών της Honda (30 km σε συνθήκες δοκιμών WMTC Class 1), ενώ το Honda Mobile Power Pack e: είναι σχεδιασμένο να αντέχει σε ποικίλες θερμοκρασίες, επίπεδα υγρασίας, χτυπήματα και κραδασμούς.

Όπως υποδηλώνει και το όνομά του, το Honda Mobile Power Pack e: είναι μια μπαταρία που μπορεί εύκολα να αφαιρεθεί από το EM1 e: για άνετη φόρτιση στο σπίτι. Η λειτουργία είναι απλή: ο φορτιστής με ενσωματωμένο ανεμιστήρα ψύξης, αντλεί ενέργεια από μια μονοφασική οικιακή παροχή AC100-240V και παράγει 270W το μέγιστο. Το βάρος του φορτιστή είναι 5,3 kg και οι ενδείξεις LED δείχνουν την κατάσταση φόρτισης σε 4 τμήματα. Το Honda Mobile Power Pack e: αυτό καθαυτό ζυγίζει περίπου 10kg και μπορεί εύκολα να μεταφερθεί και να αντικατασταθεί χάρη σε μια εύχρηστη λαβή.

Μία τελείως άδεια μπαταρία μπορεί να φτάσει στο 100% της φόρτισής της σε περίπου 6 ώρες. Η φόρτιση από το 25% στο 75%, επιτυγχάνεται σε μόλις 2,7 ώρες (160 λεπτά). Η γνωστή αντοχή της Honda στο πέρασμα του χρόνου σημαίνει ότι το Honda Mobile Power Pack e: μπορεί να φορτιστεί πάνω από 2.500 φορές (συνθήκες εσωτερικών δοκιμών**).

Ο ενσωματωμένος στον τροχό ηλεκτροκινητήρας έχει ονομαστική ισχύ 0,79PS (0,58kW) και παράγει 2,3PS (1,7kW) το μέγιστο. Στη λειτουργία ECON, η ισχύς καθορίζεται στα 1,17PS (0,86kW). Η μέγιστη ταχύτητα είναι 45km/h και το EM1 e: μπορεί να ανέβει σε κλίση 10° με βάρος αναβάτη 75kg. Το ECON mode μαλακώνει τη λειτουργία του γκαζιού και μειώνει την τελική ταχύτητα, επεκτείνοντας την ωφέλιμη αυτονομία σε περίπου 48,0 km.

Στυλ & Εξοπλισμός

  • Ψηφιακός πίνακας οργάνων και υποδοχή φόρτισης USB Type-A
  • Αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα 3.3L
  • Πίσω σχάρα και μαρσπιέ συνεπιβάτη

Σκόπιμα σχεδιασμένο ώστε να ξεχωρίζει από τα ‘αδέρφια’ του που τροφοδοτούνται με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), το EM1 e: είναι λεπτό και συμπαγές, συνδυάζοντας ένα μείγμα από απαλές, οργανικές καμπύλες μπροστά με ένα πιο αιχμηρό, στοχευμένο πίσω τμήμα.

Μια μπαταρία 12V τροφοδοτεί τα συστήματα του scooter και όλος ο φωτισμός είναι τεχνολογίας LED. Ένας απλός ψηφιακός πίνακας οργάνων εμφανίζει συνοπτικά όλες τις σημαντικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένου του υπολειπόμενου ποσοστού φόρτισης της μπαταρίας.

Υπάρχει αποθηκευτικός χώρος 3,3 λίτρων κάτω από τη σέλα και μια εσωτερική θήκη κατάλληλη για ένα μπουκάλι νερού PET 500 ml βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του εμπρός τμήματος του φέρινγκ. Δεξιά βρίσκεται μια θύρα USB για τη φόρτιση smartphone. Υπάρχει επίσης ένας πρακτικός γάντζος για να κρεμάσετε μια τσάντα και χειρολαβές στήριξης για το συνεπιβάτη.

Η πίσω σχάρα ανήκει στο βασικό εξοπλισμό, ενώ τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη αναδιπλώνονται όταν δεν χρησιμοποιούνται.

Ένα χρήσιμο 35L top box και μία πίσω σχάρα θα διατίθενται προαιρετικά.

Πλαίσιο

  • Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, τηλεσκοπικό πιρούνι και διπλά πίσω αμορτισέρ
  • Ύψος σέλας 740mm, βάρος 95kg συμπεριλαμβανομένης της μπαταρίας
  • Εμπρός υδραυλικό δίσκόφρενο και πίσω ταμπούρο, συνεργάζονται μέσω συστήματος CBS (Combined Braking System)

Ενώ πολλά πράγματα στο EM1 e: είναι νέα, το πλαίσιό του είναι πιο οικείο και ταυτόχρονα αποτελεσματικό, αξιόπιστο, ελαφρύ και ανθεκτικό, για ευκολία και αυτοπεποίθηση στο χειρισμό. Είναι εξαιρετικά compact, με μήκος μόλις 1.860mm και πολύ εύχρηστο ύψος σέλας 740mm. Η απόσταση από το έδαφος είναι αρκετή στα 135mm, ενώ το βάρος είναι μόλις 95 κιλά, συμπεριλαμβανομένης της μπαταρίας.

Το πλαίσιο είναι μία ανθεκτική ατσάλινη σωληνωτή διάταξη. Το τηλεσκοπικό πιρούνι 31 mm συνδυάζεται με διπλά πίσω αμορτισέρ διπλού σωλήνα. Η γωνία κάστερ και το ίχνος τροχού ορίζονται σε 27°/77mm και συνεργάζονται με το μεταξόνιο των 1.300mm.

Τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 90/90-12 μπροστά και 100/90-10 πίσω. Ο μπροστινός τροχός είναι από χυτό αλουμίνιο και ο πίσω τροχός από κράμα αλουμινίου/χάλυβα. Τα φρένα - 190mm δίσκος μπροστά με μονοπίστονη δαγκάνα και ταμπούρο 110 mm πίσω - συνδέονται με σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS) για ομαλό έλεγχο του φρεναρίσματος. Όταν ενεργοποιείται το πίσω φρένο, το CBS κατανέμει τη δύναμη πέδησης στη μπροστινή δαγκάνα.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ