Η αύξηση της ζήτησης σε αρκετές προϊοντικές κατηγορίες της εταιρείας οδήγησαν πέρυσι τον τζίρο της Huawei Τεχνολογίες σε ανάπτυξη 56%, στα €258,28 εκατ. Το Κόστος Πωληθέντων εμφάνισε, αντίστοιχα, αύξηση 59% (στα €219 εκατ.), η οποία είναι συνάρτηση της αύξησης των πωλήσεων.
Επίσης, παρατηρήθηκε αύξηση των Εξόδων Διάθεσης (σε €20,5 εκατ. από €15,1 εκατ. το 2021), ενώ τα Έξοδα Διοίκησης αυξήθηκαν κατά 29% (στα €7,4 εκατ.) Ως αποτέλεσμα τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε €9,45 εκατ., σχεδόν διπλάσια από το 2021 ενώ η καθαρή κερδοφορία ξεπέρασε τα €6,4 εκατ., σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 165%.
Φετινοί στόχοι
Για το 2023, με σκοπό την εδραίωση της εταιρείας στην ελληνική αγορά, στην οποία βρίσκεται από το 2005, η διοίκηση της Huawei έχει θέσει ως στόχους:
- Την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας με ταυτόχρονη ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών παρέχοντας ποιοτικότερα προϊόντα
- Επενδύσεις και βελτιώσεις στις εγκαταστάσεις και τον υπάρχοντα εξοπλισμό
- Την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού μέσω επιμόρφωσης και προσαρμογής στα νέα τεχνολογικά δεδομένα
- Τη συνεχή και ποιοτική αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών, αξιοποίηση και ενίσχυση της εταιρείας, για εξασφάλιση κερδοφόρου ανάπτυξης και ικανοποιητικών αποδόσεων, με διατήρηση της οικονομικής ευρωστίας, μέσα από συνετή διαχείριση των πόρων.
Νέα προϊόντα
Σε προϊοντικό επίπεδο, τα τελευταία λανσαρίσματα αφορούν το HUAWEI P60 Pro, το νέο φωτογραφικό smartphone-ναυαρχίδα της Huawei, το οποίο κατέκτησε το βραβείο “Best Photo Smartphone 2023” από την TIPA (Technical Image Press Association) και το HUAWEI Mate X3 – το λεπτότερο και ελαφρύτερο foldable smartphone.
Είχαν προηγηθεί τα λανσαρίσματα τον προηγούμενο μήνα των HUAWEI FreeBuds 5 και του HUAWEI WATCH Ultimate. Τα νέα καινοτόμα προϊόντα αιχμής του κινεζικού τεχνολογικού «γίγαντα», παρουσιάστηκαν πρόσφατα στο Μόναχο της Γερμανίας, μαζί ακόμα με τα HUAWEI Watch 4 Series και το HUAWEI Matebook X Pro.
Το προφίλ του ομίλου
Σημειώνεται ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της Huawei διατίθενται σε περισσότερες από 170 χώρες και χρησιμοποιούνται από το 1/3 του παγκόσμιου πληθυσμού. Η εταιρεία διαθέτει 20 ερευνητικά κέντρα στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας, της Γαλλίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Σουηδίας, του Βελγίου και της Πολωνίας.
Το Huawei Consumer BG είναι ένας από τους τρεις πυλώνες της Huawei και καλύπτει την παραγωγή smartphones, PC, tablets, wearables, υπηρεσίες cloud, κ.λπ.
HMS – Το οικοσύστημα στην Ελλάδα
Το οικοσύστημα HMS της Huawei συνεχίζει να αναπτύσσεται με υψηλές ταχύτητες. Η Huawei συνεχίζει, επίσης, να επενδύει στο κατάστημα εφαρμογών AppGallery, η οποία έχει πλέον 580 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, παγκοσμίως, εκ των οποίων πάνω από 45 εκατομμύρια στην Ευρώπη.
Ο αριθμός των διαθέσιμων εφαρμογών στο AppGallery έχει αυξηθεί κατά 147% από το προηγούμενο έτος και υπάρχουν πάνω από 5,5 εκατομμύρια εγγεγραμμένοι προγραμματιστές που εργάζονται για να ενσωματώσουν ακόμη περισσότερες εφαρμογές.
Στην Ελλάδα, το HMS οικοσύστημα περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών, όπως μεταξύ άλλων:
- υπηρεσίες τραπεζών (Εθνική Τράπεζα, Τράπεζα Πειραιώς, Alpha Bank, Eurobank)
- παραγγελία φαγητού (e-Food, BOX)
- εύρεσης ταξί (Taxiplon)
- πάροχους κινητής τηλεφωνίας (Cosmote, Vodafone, Wind).