Την ώρα που είναι σε εξέλιξη άλλο ένα bazaar καλλυντικών του ομίλου Σαράντη, στην έδρα του στο Κάτω Χαλάνδρι, η εταιρεία Λενίδι (συμφερόντων της οικογένειας Σαράντη) κλείνει οριστικά το scarletbeauty.
Τόσο το φυσικό κατάστημα, όσο και το e-shop, κατέβασαν ρολά, ενώ έως το ερχόμενο Σάββατο (13 Μαϊου) είνα σε εξέλιξη το μπαζάρ στον εξωτερικό χώρο των εγκαταστάσεων του, επί της οδού Ηρώων Πολυτεχνείου στο Χαλάνδρι, με είδη οικιακής χρήσης και καλλυντικά ευρείας διανομής, χωρίς όμως τα ισχυρά brand του παρελθόντος. Έχοντας χάσει εδώ και ένα χρόνο το γκρουπ της Estee Lauder, με δυνατά brand όπως Mac, Clinique, Jo Malone, Tom Ford κλπ., το ενδιαφέρον των καταναλωτών μειώθηκε.
Το online κατάστημα ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2020, ήταν μια έξυπνη ιδέα εν μέσω υγειονομικής κρίσης της πανδημίας του κορονοϊου και lockdown, να εξυπηρετήσει τους καταναλωτές. Εκεί διοχέτευσε το στοκ καλλυντικών του, από τα δυνατά brand, που διατηρούσε ο όμιλος Σαράντη. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, εκείνο το διάστημα το e-shop του scarletbeauty κατέγραψε... τρελές πωλήσεις, ενώ ακολούθησε το άνοιγμα και του φυσικού καταστήματος.
Η μείωση των πωλήσεων, πιθανόν και λόγω της απώλειας των ισχυρών brand στον τομέα των καλλυντικών, οδήγησε την εταιρεία Λενίδι, να ρίξει αυλαία στο... εγχείρημα, μετά από μια τριετία.
Διατηρεί τα bazaar
Πάντως η εταιρεία θα διατηρήσει τα bazaar, που συνήθως διενεργεί δύο φορές το χρόνο (Μάιο - Νοέμβριο), αφού είναι μια πρακτική που αποφέρει αρκετά έσοδα.
Όπως δείχνουν και τα στοιχεία, η ανταπόκριση είναι μεγάλη και μάλιστα υπάρχει συνωστισμός και ουρές καταναλωτών στο εν εξελίξει μπαζάρ, που διαθέτει πλέον καλλυντικά επιλεκτικής, ευρείας διανομής αλλά και καθαριστική κι άλλα είδη σπιτιού (sanitas, noxzema κλπ.), που είτε βρίσκονται κοντά στην ημερομηνία λήξης, είτε αποτελούν αδιάθετο στοκ των ιδιοπαραγώμενων ή εκείνων των εταιρειών που αντιπροσωπεύει ο όμιλος Σαράντης.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!