Tη νέα της εταιρική ταυτότητα και το επενδυτικό πλάνο για να καταστεί η Μπουτάρης Οινοποιεία μια κορυφαία εταιρεία κρασιού σε Ελλάδα και εξωτερικό, παρουσίασε χθες η Sterner Stenhus των αδελφών Γεωργιάδη.
Ο διευθύνων σύμβουλος των Ελληνικών Οινοποιειών, Νίκος Σπέντζας, ανέφερε ότι το επενδυτικό πλάνο της Μπουτάρης αναμένεται να αγγίξει τα €5 εκατ. και περιλαμβάνει:
- Επενδύσεις στα εμπορικά σήματα
- Ανανέωση εγκαταστάσεων
- Ενδυνάμωση της παρουσίας της στο εξωτερικό
- Περιβαλλοντική αναβάθμιση της εταιρείας
Επίσης πρόσθεσε ότι σχεδιάζεται η στρατηγική ανάπτυξη του κωδικολογίου της Μπουτάρης, προκειμένου να καλυφθούν όλες οι ανάγκες του καταναλωτή.
Ειδικότερα, άμεση έμφαση έχει δοθεί στα κρασιά υψηλής ποιότητας, ενώ στρατηγικό πλεονέκτημα της εταιρείας είναι τα πέντε οινοποιεία και οι αμπελώνες της, που είναι σε στρατηγικές περιοχές της χώρας, όπως Νάουσα, Γουμένισσα, Κρήτη και Μαντινεία.
Εξαγωγές
Σημαντικό πυλώνα ανάπτυξης της εταιρείας αποτελούν και οι εξαγωγές, με τη διοίκηση να εστιάζει στην ενδυνάμωση της παρουσίας της σε αγορές που ήδη εξάγει. «Προσπαθούμε αυτό, που θα φτιάξουμε, να έχει μια αισθητική αξία με το τι συνδέεται στο brand, στο πλαίσιο του στυλ και της ιδιαιτερότητάς του», ανέφερε ο επικεφαλής οινολόγος της εταιρείας, Γιάννης Βογιατζής.
Από την πλευρά του, ο Ηλίας Γεωργιάδης επισήμανε ότι οι εξαγορές είναι στο πλάνο της εταιρείας, καθώς «πολλά οινοποιεία χρειάζονται ενίσχυση και στήριξη», ενώ σε ό,τι αφορά την προϊοντική γκάμα, αποκάλυψε ότι το επόμενο διάστημα θα ανακοινωθούν νέα σχέδια και καινούριες ετικέτες.
Ανοιγμα στο HoReCa
Η Μπουτάρης στοχεύει σε υψηλή διψήφια άνοδο στον κύκλο εργασιών του 2023. Θυμίζουμε ότι το 2022 ο κύκλος εργασιών έκλεισε γύρω στα €10 εκατ. και στόχος για το 2023 είναι να αυξηθεί στα €13,5 εκατ.
Όπως είπε ο κ. Σπέντζας, η εταιρεία κινείται ανοδικά και στα δύο κανάλια (retail και HoRe Ca), με την ανάπτυξη στο τρίμηνο να είναι στο 80%. Ο πήχης για τη χρονιά μπαίνει στο +40% για τον τζίρο και στο +30% για τον όγκο πωλήσεων. Σύμφωνα με τη διοίκηση της Sterner Stenhus, το business plan έχει προχωρήσει πολύ και θα γίνει άνοιγμα στην αγορά του HoReCa, σταθεροποιώντας παράλληλα την πολιτική της εταιρείας, και να έρθουν και νέα προϊόντα.
Οινοτουρισμός
Η Sterner Stenhus δίνει έμφαση και στον οινοτουρισμό. Ειδικότερα, η Premia Properties σχεδιάζει να κατασκευάσει boutique ξενοδοχείο, χωρητικότητας 15 δωματίων, στα ακίνητα της Μπουτάρης Οινοποιητική, στο Σκαλάνι Ηρακλείου (στη θέση Φανταξομέτοχο), μετά και την τυπική ολοκλήρωση της επικύρωση της συμφωνίας.
Αντίστοιχα, και στην Σαντορίνη σχεδιάζεται η δημιουργία ξενοδοχείου, περίπου 40 - 50 δωματίων, ενώ θα ακολουθήσει και η Νάουσα.
Οι επενδύσεις αυτές έχουν σκοπό να ενισχύσουν την προσέλκυση τουριστών όλο τον χρόνο, και όχι μόνο το καλοκαίρι.
ΙΟΛΗ
Πέραν του κλάδου του κρασιού, η Sterner Stenhus επένδυσε και στο νερό, εξαγοράζοντας από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία το φυσικό μεταλλικό νερό Ιόλη, η διανομή του οποίου ξεκίνησε από αρχές Απριλίου.
Στα πλάνα της εταιρείας των αδελφών Γεωργιάδη είναι και ο εμπλουτισμός του portfolio με νέους κωδικούς, όπως τα βιταμινούχα νερά, αλλά και νέες συσκευασίες στο υπάρχον κωδικολόγιο, τόσο για το HoReCa, όσο και για το retail.
Logistics
Αναφορικά με την Premia Properties, που έγινε αναφορά προηγουμένως, η ξεκινά φέτος το project στο πρώην εμπορικό κέντρο Athens Heart, το οποίο θα μετατραπεί σε χώρους γραφείων, πράσινου χαρακτήρα και το οποίο αναμένεται να ξεκινήσει να λειτουργεί το β' εξάμηνο του 2024. Το σύνολο της επένδυσης αναμένεται να ξεπεράσει τα €60 εκατ.
Υπενθυμίζεται ότι το Athens Heart, το οποίο είναι συνολικής εκμισθώσιμης επιφάνειας 18.471 τ. μ. και έχει αναπτυχθεί επί οικοπέδου 10,6 στρεμμάτων, βαρυνόταν από δάνειο ύψους €55 εκατ.
Επίσης αναμένεται νέα εξαγορά της εταιρείας στον ιδιαίτερα αναπτυσσόμενο τομέα των logistics και θα αφορά σε νεόδμητο χώρο στον Ασπρόπυργο, κοντά στα ήδη υπάρχοντα ακίνητα της Premia στην περιοχή. Με την κίνηση αυτή, το σύνολο των χώρων logistics που θα κατέχει η Premia Properties θα φθάσει τα 200.000 τ.μ.