Νέα
  • ΓΔ: 1452.5 -0.26%
  • Τζίρος: 507,16 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μπάρμπα Στάθης και CHB ποντάρουν στην αγορά του Plant Based - Απάντηση στην έλλειψη πρώτων υλών

Μπάρμπα Στάθης
Μπάρμπα Στάθης

Συνεχίζονται οι επενδύσεις από μεγάλες ελληνικές βιομηχανίες του κλάδου τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα στην plant based κατηγορία προϊόντων, καθώς εντοπίζονται υψηλές προοπτικές ανάπτυξης του μεριδίου της συγκεκριμένης αγοράς τα επόμενα χρόνια.

Όπως ανέφερε στο Food Retail Summit ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Μπάρμπα Στάθης, Νικήτας Ποθουλάκης, η θυγατρική του ομίλου Vivartia σχεδιάζει να ενισχύσει περαιτέρω με νέα «αγαπημένα πιάτα της ελληνικής οικογένειας» την πρόσφατη προϊοντική σειρά «360ο Plant Based Meals» που περιλαμβάνει φυτικά κεφτεδάκια σε τέσσερις συνδυασμούς.

«Πρόκειται για προϊόντα τα οποία μπορούν να δώσουν μια άλλη ευκολία σε καθημερινό επίπεδο, απευθύνονται συνολικά στην αγορά και σε όλους τους καταναλωτές ανεξαιρέτως του μοντέλου διατροφής που ακολουθούν», ανέφερε προσθέτοντας ότι οι τάσεις «μιλούν» ξεκάθαρα για επιθυμία των καταναλωτών για νέα καινοτόμα προϊόντα, τα οποία να απαντούν στον σεβασμό του περιβάλλοντος και στην ευρύτερη προσέγγιση υγείας.

Διαβάστε επίσης: Σούπερ μάρκετ: «Ερημώνουν» μετά τις 15 κάθε μήνα - Γκρίνια για περιθώρια κέρδους και ταμπελάκια

Επικαλούμενος στοιχεία της NielsenIQ ανέφερε ότι το 70% των καταναλωτών που ανήκουν στην Generation Z είναι flexeterian και τα επόμενα πέντε χρόνια εκτιμάται ότι θα συνεχίζουν ενδυναμώνουν την τάση ενώ το 50% των καταναλωτών που ακολουθούν μία vegan διατροφή σχεδιάζουν να παραμείνουν στο συγκεκριμένο μοντέλο για λόγους υγείας.

Φυτικά ροφήματα αμυγδάλου – Ερχεται νέα προσθήκη

Από την πλευρά του, ο Νικόλαος Χριστοδούλου διευθύνων σύμβουλος του ομίλου CHB (Οικογένεια Χριστοδούλου), που πρόσφατα λάνσαρε στην αγορά φυτικά ροφήματα αμυγδάλου (με και χωρίς ζάχαρη), ανέφερε ότι η εταιρεία, μέσα από την ανάπτυξη των προϊόντων σχεδιάζει να ενδυναμώσει δύο βασικούς άξονες - την ευζωία και την μακροζωία - ενώ εμμέσως από αυτές τις κατηγορίες στηρίζει και το περιβάλλον.

«Ουσιαστικά βασική μας επιδίωξη είναι να δώσουμε στον καταναλωτή την ευκαιρία να έχει στο ψυγείο του προϊόντα, τα οποία συμβάλλουν στη σωστή ανάπτυξη του, με την κατανάλωσή τους», σημείωσε ο κ. Χριστοδούλου. Η εταιρεία σχεδιάζει να προσθέσει στην γκάμα των φυτικών ροφημάτων και ρόφημα βρώμης το επόμενο διάστημα.

Ελλειψη πρώτων υλών

Σε ό,τι αφορά τις νέες προκλήσεις που θα κληθεί να διαχειριστεί η αγορά, ο κ. Ποθουλάκης ανέφερε ότι η έλλειψη σε πρώτες ύλες είναι προ των πυλών και τα plant based αποτελούν «μια σοβαρή απάντηση» στο διαφαινόμενο πρόβλημα, με μια όμως λελογισμένη ανάπτυξη και στο βαθμό που αυτά μπορούν να απορροφηθούν.

Διαβάστε επίσης: ΔΕΛΤΑ: Στο ραντάρ της... εξαγορές και εξαγωγές - Στο πλάνο και προϊόντα εκτός ψυγείου

«Οι νέες τάσεις δεν είναι απειλή. Τα φυτικά προϊόντα μπορούν να στηρίξουν τον καταναλωτή και να καλύψουν ανάγκες. Μιλάμε για μια κατηγορία που έχει μέλλον».

Από την πλευρά του ο κ. Χριστοδούλου επισήμανε ότι, όσο περιορίζονται οι καλλιέργειες που είναι ιδιαίτερα ενεργοβόρες και απαιτούν κατανάλωση νερού, οδηγούμαστε σε ένα πιο υγιεινό περιβάλλον με θετικότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

«Η οικογένεια Χριστοδούλου είναι κατά 70% αυτόνομη ενεργειακά και επενδύουμε σε ΑΠΕ, θέλοντας να περιορίσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα και έως το 2025 να είμαστε πλήρως αυτόνομοι».

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ