Ζεσταίνονται ξανά οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στη Διοίκηση της Ελλάκτωρ και την Intrakat για την πώληση του κατασκευαστικού βραχίονα του Ομίλου, δηλαδή της Άκτωρ, μετά και το ναυάγιο των συζητήσεων με την Wade Adams - Δ. Κούτρα.
«Υπάρχουν κάποιες συζητήσεις» αναφέρουν πηγές που βρίσκονται κοντά στη διαδικασία, δίνοντας το σήμα πως οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται ακόμη σε μάλλον πρώιμο στάδιο. Φαίνεται, ωστόσο, πως η Intrakat έχει ζεστάνει εκ νέου το ενδιαφέρον της, υποβάλλοντας οικονομική πρόταση για την απόκτηση της Άκτωρ με αποτέλεσμα οι δύο πλευρές να έχουν εισέλθει σε περίοδο αποκλειστικών διαπραγματεύσεων.
Η δεύτερη απόπειρα
Είναι η δεύτερη απόπειρα προσέγγισης που κάνει η Intrakat των Α. Εξάρχου, Δ. Μπάκου-Ι. Καϋμενάκη προς την πλευρά του Ολλανδού της Reggerborgh Invest για την απόκτηση του ιστορικού Άκτωρα. Η πρώτη προσέγγιση έγινε πριν την ανακοίνωση αποκλειστικών διαπραγματεύσεων των μετόχων της Ελλάκτωρ (Reggerborgh Invest- Motor Oil) με το κοινοπρακτικό σχήμα Adamas Group –Wade Adams. Καθώς εκείνες οι διαπραγματεύσεις έληξαν χωρίς συμφωνία, η Ιntrakat επανέρχεται και συζητά με την Ελλάκτωρ.
Το αγκάθι των Παραχωρήσεων
Στην πρώτη φάση ο μέτοχος της Ελλάκτωρ είχε απορρίψει την πρόταση εξαγοράς από τον όμιλο Intrakat προβάλλοντας την αργή διαδικασία αδειοδοτήσεων και τα προβλήματα με την Επιτροπή Ανταγωνισμού λόγω και του αυξημένου κατασκευαστικού αντικειμένου των δύο εταιρειών. Αγκάθι για το deal είναι και η εταιρεία Παραχωρήσεων της Intrakat η οποία είναι ευθέως ανταγωνιστική με την Άκτωρ Παραχωρήσεις, η οποία θα έμενε στην ομπρέλλα της Ελλάκτωρ σύμφωνα με το αρχικό σχέδιο.
Γι' αυτό και είχε προκριθεί η πρόταση του κοινοπρακτικού σχήματος Adamas Group – Wade Adams, αν και είχε προσφέρει 20 εκατ. ευρώ λιγότερα.
Μετά το ναυάγιο όμως των διαπραγματεύσεων με το σχήμα Adamas Group – Wade Adams επανέρχεται στο προσκήνιο το ενδιαφέρον της Intrakat. Η Ελλάκτωρα άλλωστε είναι παλιός γνώριμος των μετόχων της Intrakat.
Αν τελεσφορήσει το deal, η Intrakat θα καταστεί ο δεύτερος μεγαλύτερος παίκτης στον κλάδο των κατασκευών με ανεκτέλεστο κοντά στα 4 δισ. ευρώ.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!