Η πανδημία εκτόξευσε τις online πωλήσεις του μητρικού ομίλου της ΑΒ Βασιλόπουλος το 2020. Ειδικότερα και σύμφωνα με τα αποτελέσματα του ομίλου Ahold – Delhaize για την προηγούμενη οικονομική χρήση, το ψηφιακό κανάλι παρουσίασε αύξηση κατά 67,4%, ποσοστό πέραν των προσδοκιών, με τις καθαρές διαδικτυακές πωλήσεις να φθάνουν τα 7,6 δισ. ευρώ, ξεπερνώντας τον στόχο που είχε τεθεί το 2019 για 7 δισ. ευρώ. Το ποσό αυτό περιλαμβάνει τις καθαρές διαδικτυακές πωλήσεις της πλατφόρμας bol.com ύψους 4,3 δισ. ευρώ το 2020, οι οποίες ξεπέρασαν τον στόχο των 3,5 δισ. ευρώ, επίσης ένα χρόνο νωρίτερα.
►Σούπερ Μάρκετ: Ρυθμοί ανάπτυξης και το 2021 - Μεγάλος νικητής οι ηλεκτρονικές εφαρμογές
Αν και ο όμιλος δεν παρουσιάζει αναλυτικά στοιχεία για την επίδοση της ελληνικής θυγατρικής, εν τούτοις το συγκεκριμένο κανάλι πωλήσεων υπεραπέδωσε στην Ελλάδα σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Convert Group, η οποία κατέδειξε ότι η αξία των αγορών στα ελληνικά online σούπερ μάρκετ εκτοξεύτηκε κατά 262% 2020 έναντι του 2019, φθάνοντας τα 163 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής με το ΦΠΑ.
Η βελτίωση της παραγωγικότητας στο διαδίκτυο σε όλες τις αλυσίδες που έχει στην κατοχή της είναι μια από τις υψηλότερες προτεραιότητες του ομίλου για το 2021 και μετά, ανέφερε ο Frans Muller, πρόεδρος και CEO της Ahold Delhaize σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ενώ συμπλήρωσε πως και στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη, θα χρησιμοποιηθεί η τεχνολογία προκειμένου να μειωθεί το κόστος των τελευταίων μιλίων.
Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε χθες η Ahold Delhaize, οι καθαρές πωλήσεις της το 2020 διαμορφώθηκαν σε 74,736 δισ. ευρώ αυξημένες κατά 14,2%.
Στην Ευρώπη, όπου εντάσσεται και η δραστηριότητα της ΑΒ Βασιλόπουλος, οι καθαρές πωλήσεις της Ahold Delhaize διαμορφώθηκαν το 2020 σε 29,266 δισ. ευρώ, αυξημένες κατά 12,1%, ενώ οι ηλεκτρονικές πωλήσεις σε 5,608 δισ. ευρώ αυξημένες κατά 57,4%
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!