Ανάκαμψη το 2021 προβλέπει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, θυγατρική της HEINEKEN στην Ελλάδα, σύμφωνα με όσα ανέφερε σε διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου ο επικεφαλής της εταιρείας, Αλέξανδρος Δανιηλίδης χαρακτηρίζοντας «μικρό θαύμα» την ανάπτυξη των εξαγωγών, οι οποίες φτάνουν σε μερίδιο το 10% του συνολικού τζίρου, χάρη στη διείσδυση σε νέες αγορές σε συμφωνία με τον μητρικό όμιλο της Heineken.
Οι επιπτώσεις από τα περιοριστικά μέτρα του lockdown, το κλείσιμο της εστίασης και την κρίση του τουρισμού θα είναι λίγο πιο ήπιες στις πωλήσεις της εταιρείας, όπως τόνισε ο κ. Δανιηλίδης, σε σχέση με τον μέσο όρο της αγοράς καθώς αντισταθμίζονται οι πιέσεις από την αύξηση των εξαγωγών. Δρομολογούνται νέες συμφωνίες με την Heineken για τη νέα χρονιά για τις αγορές της Ασίας, πλην της Κίνας και της Αφρικής. Η συνεργασία με τον μητρικό όμιλο στο κομμάτι των εξαγωγών, όπως σημείωσε, αποτελεί έμπρακτη στήριξη στις δυνατότητες της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας να παράγει προϊόντα με υψηλά στάνταρτ ποιότητας. Στόχος της διοίκησης είναι οι εξαγωγές να ενισχυθούν περαιτέρω και να αντιστοιχούν στο 10-15% των πωλήσεων της εταιρείας.
Ο κ. Δανιηλίδης υπογράμμισε ότι το επενδυτικό πλάνο δεν πρόκειται να φτάσει στα επίπεδα του 2019 αλλά θα υπάρξει ελαφρά μείωση λόγω της προσαρμογής σε κάποιες εμπορικές ενέργειες (οι επενδύσεις σε παραγωγή και κτήρια θα παραμείνουν σταθερές). Πρόσθεσε επίσης, ότι η εταιρεία εμφάνισε κάμψη πωλήσεων μικρότερη του 25% που ήταν κατά μέσο όρο η πτώση στον κλάδο ενώ σε ότι αφορά στη νέα χρονιά εμφανίστηκε αισιόδοξος. Συγκεκριμένα, εκτίμησε ότι το 2021 η εταιρεία θα εμφανίσει αύξηση πωλήσεων αλλά και κερδών.
Η συμφωνία με τη Bacardi
Η αισιοδοξία του κ. Δανιηλίδη προκύπτει από το γεγονός ότι από την 1η Απριλίου 2021 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αναλαμβάνει τη διανομή των προϊόντων της Bacardi στην ελληνική αγορά. Σχολιάζοντας τη νέα συνεργασία με την Bacardi, ο Δανιηλίδης ανέφερε ότι πρόκειται για μια ιστορική στιγμή για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία καθώς μετά από 57 χρόνια λειτουργίας «κάνει ένα βήμα που είναι πρωτόγνωρο για αυτήν», αλλά και για τα δεδομένα του μητρικού ομίλου. Πρόκειται, όπως είπε, για μια στρατηγική συνεργασία στην οποία πρέπει να αποδειχθούν αντάξιες και οι δύο πλευρές, λέγοντας πως τώρα αρχίζει το ενδιαφέρον και πιο δύσκολο κομμάτι της συνεργασίας. Επίσης, υπογράμμισε ότι η συνεργασία είναι μακροχρόνιας πνοής καθώς η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δεν μπαίνει σε μια αγορά με ευκαιριακό σκεπτικό αλλά με μακροχρόνιο ορίζοντα ενώ διευκρίνισε ότι στην παρούσα φάση δεν σχεδιάζει να επεκταθεί στη διανομή αναψυκτικών ή άλλων προϊόντων.
Από την πλευρά του ο Κωνσταντίνος Κουβαράς, γενικός διευθυντής της Bacardi Greece επεσήμανε πως η συμφωνία με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία θα βοηθήσει την Bacardi να επεκτείνει τη διανομή των προϊόντων σε περισσότερα σημεία και τόνισε ότι «στόχος μας είναι να αυξηθεί η επένδυση στην ελληνική αγορά και να αυξηθεί η σημασία που δίνει το γκρουπ της Bacardi στην ελληνική αγορά».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!