Νέο επενδυτικό project της Μανδρέκας, συνολικού ύψους €3,573 εκατ. εντάχθηκε πρόσφατα στα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας. Στόχος της διοίκησης της κορινθιακής γαλακτοβιομηχανίας είναι να εξοπλίσει το εργοστάσιο με νέα μηχανήματα, τα οποία θα επιτρέψουν στην εταιρεία να μπει και σε νέες κατηγορίες προϊόντων.
Το συγκεκριμένο project, το οποίο θα επιδοτηθεί κατά 50%, αφορά:
- Αγορά, μεταφορά και εγκατάσταση εξοπλισμού: €3.000.000
- Επενδυτικές ενισχύσεις για την προοώθηση της παραγωγής ενέργειας από ΑΠΕ: €500.000
- Ενισχύσεις για συμβουλευτικές υπηρεσίες σε ΜΜΕ: €73.000
Επίσης, έχοντας εντάξει το επενδυτικό της πλάνο στο ΕΣΠΑ, η Μανδρέκας ολοκλήρωσε το 2021 το νέο κτίριο 2.500 τ.μ., ενώ έχουν ενταχθεί στις διατάξεις του Αναπτυξιακού Νόμου συνολικές επενδύσεις ύψους €3 εκατ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ολοκληρώθηκε η ανέγερση του νέου κέντρου logistics 3.000 τ.μ. στην Κόρινθο, μια επένδυση προϋπολογισμού €1 εκατ., η οποία πέρα από το ότι θα καλύπτει τις ανάγκες της Μανδρέκας θα μπορεί να εξυπηρετεί και άλλες βιομηχανίες που θέλουν να κάνουν εναπόθεση.
Portfolio
Παράλληλα η εταιρεία εμπλουτίζει το προϊοντικό της portfolio:
- ανοίγοντας την κατηγορία του παγωτού,
- επεκτείνοντας το Youphoria, και
- λανσάροντας νέα επιδόρπια γάλακτος υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη στο εν λόγω brand
Ειδικότερα σε ό,τι αφορά την κατηγορία του παγωτού, η Μανδρέκας μπήκε στο παγωτό από φρέσκο γάλα και φρέσκια κρέμα γάλακτος, παρουσιάζοντας στην αγορά ένα portfolio 35 γεύσεων, βασισμένες σε παραδοσιακή αυθεντική συνταγή.
Πέρα από τις γεύσεις παγωτού, η σειρά περιλαμβάνει sorbet, αλλά και κωδικούς που αφορούν το γιαούρτι. Το παγωτό Μανδέκας θα διατεθεί κυρίως στο HoReCa, ενώ για το retail θα είναι διαθέσιμο σε συσκευασία 850 ml. Μάλιστα, η εταιρεία είναι σε συζητήσεις με retailers για τοποθέτηση στα ψυγεία τους.
Επιπλέον, η Μανδρέκας έχοντας λανσάρει το 2019 το Youphoria, και διαπιστώνοντας μεγάλο περιθώριο στην κατηγορία κατεψυγμένου πόσιμου γιαουρτιού, σχεδιάζει να το καταψύξει και να βγει δυναμικά στο εξωτερικό σε νέες αγορές. Το Youphoria portfolio θα εμπλουτιστεί και με την προσθήκη της νέας προϊοντικής σειράς γάλακτος με υψηλή πρωτεΐνη, που θα κυκλοφορήσει σε 3 γεύσεις:
- Salted caramel
- Κρέμα
- Σοκολάτα
Παράλληλα θα προχωρήσει σε facelift για το εν λόγω brand.
Η γαλακτοβιομηχανία εστιάζει στην επέκταση της παρουσίας της στη λιανική στην Ελλάδα, ανοίγοντας τη διανομή και την ανάπτυξη του κωδικολογίου εντός των αλυσίδων super market. Για την ώρα έχει παρουσία σε ΑΒ Βασιλόπουλος, Σκλαβενίτη, Γαλαξία, ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός και Market In με τα youphoria, όπως επίσης και στην Lidl με το επώνυμο φρέσκο γάλα Μανδρέκας (πλήρες και ελαφρύ).
Ενίσχυση της εξωστρέφειας
Σε ό,τι αφορά την πορεία του 2023, η χρονιά ξεκίνησε με το… δεξί για την εταιρεία, σε συνέχεια του 2022, όπου έκλεισε με έναν τζίρο κοντά στα €7 εκατ. Παράλληλα, η εταιρεία ενδυναμώνει και το δίκτυο των εξαγωγών της που εκτείνεται σε 17 χώρες, με κυριότερες αγορές το Χονγκ Κονγκ, το Ντουμπάϊ και γενικότερα την Ευρώπη, περιοχές που καλύπτονται από το εργοστάσιο της Ελλάδας.
Η Μανδρέκας τελευταία ενισχύει την παρουσία της στη Μέση Ανατολή. Στις αρχές του έτους μπήκε στο Lulu Hypermarket στην Ντόχα, ενώ πρόσφατα ανακοίνωσε την τοποθέτηση των προϊόντων της στο Nesto Hypermarket Saudi Arabia.
Σε ό,τι αφορά τις ΗΠΑ, οι παραγγελίες εκεί και πιο συγκεκριμένα στο Ουισκόνσιν, εξυπηρετούνται από το joint venture που διατηρεί η Μανδρέκας με την Klondike Cheese Company, εταιρεία που εδρεύει στο Ουισκόνσιν, γνωστή για την παραγωγή φέτας. Η συνεργασία με την Μανδρέκας έδωσε τη δυνατότητα στην Klondike Cheese Company να μπει στην παραγωγή γιαουρτιού, με την ελληνική γαλακτοβιομηχανία να εξετάζει περαιτέρω επέκταση σε Βόρεια και Δυτική Αμερική μέσω παρόμοιων συνεργασιών σε αντίστοιχες Πολιτείες.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!