Με ρυθμό ανάπτυξης 30% σε όγκο και περίπου 60% σε αξία (λόγω των σημαντικών ανατιμήσεων που πέρασαν στα προϊόντα) εκτιμάται ότι έκλεισε το 2022 για την BakeHellas. Μάλιστα, σύμφωνα με τον διευθυντή πωλήσεων της εταιρείας, Θάνο Λούση, και η φετινή χρονιά ξεκίνησε με ρυθμούς (σε όγκο) της τάξης του 30%. Υπενθυμίζεται, ότι και το 2021 η εταιρεία είχε εμφανίσει ανάπτυξη που άγγιξε το 30%. Γενικότερα υπάρχει αισιοδοξία - λόγω και του τουρισμού - ότι το 2023 θα κλείσει σε αυτά τα επίπεδα ανάπτυξης.
Σημειώνεται ότι πρόσφατα ολοκληρώθηκε η μεγάλη επένδυση, της τάξης των 12 εκατ. ευρώ στη μονάδα του Σχηματαρίου, όπου προστέθηκαν δύο αυτόματες γραμμές παραγωγής αρτοσκευασμάτων. Η επένδυση έγινε σε συνεργασία με τη βελγική La Loraine, η οποία κατέχει ποσοστό 50% της εταιρείας (το άλλο 50% ανήκει στον Γιώργο Μαυρομαρά, που διατηρεί και το management).
Σύμφωνα με τον κ. Λούση, «η επένδυση αυτή θα βοηθήσει να αυξήσουμε σημαντικά την παραγωγική μας δυναμικότητα - καθώς είχαμε φτάσει στο pick με βάση τις ανάγκες της αγοράς και παράλληλα να διευρύνουμε το προϊοντικό μας χαρτοφυλάκιο». Η επένδυση θα βοηθήσει, επίσης, στην επίτευξη πολύ υψηλών οικονομιών κλίμακας, μέσα από τη μεγάλη αύξηση της παραγωγικότητας σε συνδυασμό με την ποιοτική αναβάθμιση των προϊόντων.
Στα σούπερ μάρκετ το 50% του τζίρου
Θυμίζουμε ότι σχεδόν το 50% του τζίρου της εταιρείας γίνεται στα σούπερ μάρκετ, στις λεγόμενες «ζεστές γωνιές», με την BakeHellas να έχει παρουσία σε όλες τις αλυσίδες της λεγόμενης «πρώτης γραμμής», οι οποίες διαθέτουν οργανωμένο bake off. Το άλλο 50% αφορά το κανάλι του HoReCa, ξενοδοχεία κυρίως, αλλά και εστιατόρια, cafes κ.λπ.
Η Bake Hellas έχει ισχυρή παρουσία στα νησιά, ενώ προωθεί την περαιτέρω επέκτασή της στη Βόρεια Ελλάδα. Για την ενίσχυση του δικτύου, η εταιρεία έχει ενισχύσει περαιτέρω το εμπορικό της τμήμα, το οποίο ανέρχεται σήμερα σε 9 άτομα.
Σε προϊοντικό επίπεδο η εταιρεία προχωρά συνεχώς σε ανανέωση της γκάμας των αρτοσκευασμάτων, λανσάροντας μεταξύ άλλων τάρτες (έτοιμες και γεμισμένες) της La Loraine, αλλά και προϊόντα άρτου με προζύμι, ένα trend που κερδίζει συνεχώς έδαφος, καθώς παρότι είναι ένα προϊόν premium, η τιμή του ψωμιού παραμένει χαμηλή σε σχέση με άλλα τρόφιμα.
Πρόσβαση σε portfolio 1.500 προϊόντων
Η εταιρεία καλύπτει όλη την γκάμα των προϊόντων, όπως ψωμί, κρουασάν, γλυκά, donuts κ.ά. Για τα τελευταία η La Loraine διαθέτει μία μεγάλη μονάδα παραγωγής donuts στην Τσεχία. Γενικότερα, η BakeHellas μπορεί να έχει πρόσβαση σε πάνω από 1.500 προϊόντα της La Loraine, η οποία διαθέτει 12 μονάδες παραγωγής σε όλη την Ευρώπη, με μεγάλες επεκτατικές βλέψεις σε Κεντρική και κυρίως Ανατολική Ευρώπη.
Εκτός Ελλάδας, σημαντική είναι η παρουσία στην Κύπρο, απευθείας στο retail – στους τρεις μεγαλύτερους παίκτες της αγοράς - και με εθνικούς διανομείς στο κανάλι του HoReCa. Η συγκεκριμένη αγορά εκτιμάται ότι καλύπτει περίπου το 8%-10% του συνολικού τζίρου της BakeHellas. Επίσης, προϊόντα της εταιρείας στέλνονται σε Αλβανία και Βόρεια Μακεδονία.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!