Νέα
  • ΓΔ: 1397.63 +0.93%
  • Τζίρος: 80,16 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Λ. Σκαράκης (Coca-Cola HBC) στην «Η»: Διεκδικούμε μεγαλύτερο μερίδιο μιας πίτας €400 εκατ.

Λευτέρης Σκαράκης, Beer Business Director, Coca-Cola HBC

Tη διεύρυνση του 24/7 χαρτοφυλακίου της με τα προϊόντα της Three Cents και της ζυθοποιίας AB InBev, ανακοίνωσε η Coca-Cola Τρία Έψιλον στο πλαίσιο της έκθεσης HoReCa 2023. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία προχωρά σε μία αποκλειστική, μακροπρόθεσμη συμφωνία με την AB InBev, τη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο, με ορισμένα από τα πιο δημοφιλή σήματα μπύρας.

Ο Λευτέρης Σκαράκης, Beer Business Director του Ομίλου Coca-Cola HBC ανέφερε χαρακτηριστικά ότι 8 στα 10 top brands στην κατηγορία της μπύρας (πλην Heineken και Guiness) ανήκουν στην Ab InBev.

Top 10 beer brands

  • Budweiser
  • Heineken
  • Stella Artois
  • Bus light
  • Corona
  • Skol
  • Guiness
  • Corona
  • Aguila
  • Modelo

Ποια brands θα «τρέξει» η 3Ε

Η συνεργασία - που βρίσκεται σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2023 - περιλαμβάνει πωλήσεις, διανομή, trade marketing και ενεργοποίηση της αγοράς για ορισμένα από τα πιο δημοφιλή εμπορικά σήματα που ανήκουν στην AB InBev και πιο συγκεκριμένα τα ακόλουθα 6 brands (σε 13 κωδικούς):

  • Stella Artois
  • Corona
  • Beck’s
  • Leffe
  • Bud
  • Franziskaner

►Διαβάστε επίσης: Coca-Cola 3E: Μπαίνει στην αγορά μπύρας με τα προϊόντα της Three Cents και AB InBev

Στόχος η κάλυψη κενών στην αγορά

Σύμφωνα με τον κ. Σκαράκη, πρόκειται για μία πολύ σημαντική αγορά με όγκους πέριξ των 4 εκατ. εκατόλιτρων και αξία άνω των €400 εκατ. Όπως δήλωσε στην «Ημερησία», «η επιλογή των συγκεκριμένων brands είχε ως στόχο να καλύψει κενά που υπάρχουν στην ελληνική αγορά και τα οποία έχουν μεγάλη σχέση με το κανάλι του HoReCa στο οποίο βασικά στοχεύουμε».

Ο σχεδιασμός της Coca Cola 3E είναι να μπουν τα προϊόντα σε μπαρ, εστιατόρια, cafes και ξενοδοχεία, με στόχο να έχουν σε βάθος χρόνου παρουσία στα περισσότερα από τα περίπου 120.000, όπως υπολογίζονται, σημεία πώλησης της μπύρας.

Μεγάλη έμφαση θα δοθεί, μεταξύ άλλων, στην ενίσχυση του τμήματος πωλήσεων με 80 νέες μόνιμες προσλήψεις, εκ των οποίων πάνω από 1 στις 3 υποστηρίζουν την κατηγορία της μπύρας.

Σημειώνεται ότι οι προσλήψεις αυτές είναι επιπλέον των 50 προσλήψεων για τις εποχικές θέσεις πωλήσεων που ανακοίνωσε η εταιρεία πρόσφατα.

Παράλληλα, εκτός από το διαφημιστικό πλάνο για την προώθηση των beer brands, θα γίνει σημαντική επένδυση για την προσθήκη νέων ψυγείων στη συγκεκριμένη κατηγορία, ενώ ειδικά για τα προϊόντα βαρελιού, στόχος, όπως ανέφερε στην «Ημερησία» ο κ. Σκαράκης «δεν είναι απλά η πώληση των προϊόντων, αλλά η σωστή συντήρηση των βαρελιών, δηλαδή το after sales service».

Ο στόχος πενταετίας

Εκτός από το γυαλί και το βαρέλι, θα ακολουθήσει στη συνέχεια και η διανομή προϊόντων σε κουτάκι - έχει γίνει ήδη η αρχή με την Stella Artois - καθώς το κανάλι των super markets δεν είναι διόλου αμελητέο, καλύπτοντας περίπου το 20% των πωλήσεων του τομέα.

Ο μεσοπρόθεσμος στόχος, σε εύρος 4-5 ετών, είναι να αυξηθεί το μερίδιο των συγκεκριμένων brands στην Ελλάδα από χαμηλό μονοψήφιο που εκτιμάται πως είναι σήμερα, σε διψήφια νούμερα, αν και επισημαίνεται ότι στη συγκεκριμένη αγορά υπάρχουν πανίσχυροι "παίκτες" με παρουσία ετών και καλύτερο know how στην κατηγορία.

Λευτέρης Σκαράκης, Beer Business Director, Coca-Cola HBC

Βασική προτεραιότητα το κανάλι HoReCa για την Three Cents

Παράλληλα, η εταιρεία ενισχύει το χαρτοφυλάκιο των ανθρακούχων προϊόντων για ενήλικες με τα προϊόντα της Three Cents, το 1ο ελληνικό artisanal brand αναψυκτικών και μίξερ, υψηλής ποιότητας.

Με την προσθήκη αυτής της super-premium μάρκας στο χαρτοφυλάκιό της, η εταιρεία απευθύνεται σε ένα ακόμη ευρύτερο φάσμα καταναλωτικών προτιμήσεων. Η συμφωνία θα τεθεί σε ισχύ στις αρχές Μαρτίου.

Η Αθηνά Ποπώφ, Coffee, Pr. Spirits & Snacks Business Director της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε σχετικά ότι «τα Three Cents αποτελούν μία ιδιαίτερα αγαπητή μάρκα του Έλληνα καταναλωτή, προσφέροντας σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης.

Ενώνοντας τις ισχυρές εμπορικές μας δυνατότητες με την επιχειρηματική τεχνογνωσία της ομάδας Three Cents, φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε μια ισχυρή συνεργασία που θα μας τοποθετήσει ακόμα καλύτερα στην κατηγορία ανθρακούχων προϊόντων για ενήλικες – μία κατηγορία που αποτελεί σημαντικό πυλώνα ανάπτυξης του 24/7 χαρτοφυλακίου μας».

►Διαβάστε επίσης: Coca-Cola 3Ε: Οι στόχοι για την ανάπτυξη του ιστορικού ιταλικού brand Caffè Vergnano

Η κα Ποπώφ εστίασε στο ολοκληρωμένο portfolio που έχει η Three Cents με 15 κωδικούς, καλύπτοντας και τις τρεις βασικές κατηγορίες:

  • Sodas
  • Tonics
  • Zeros

«Συνεργάτης επιλογής για τους πελάτες μας»

Ανέφερε, ακόμη, ότι θα υπάρξει ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας, θέτοντας ως βασική προτεραιότητα της εταιρείας το κανάλι του HoReCa και πιο συγκεκριμένα σε σημεία που ταιριάζουν με τον χαρακτήρα του brand και όπου θα μπορούν να υπάρξουν συνέργειες με όλο το χαρτοφυλάκιο της Coca Cola 3E. Κατέληξε λέγοντας ότι υπάρχει ένα εστιασμένο πλάνο με βάση τις ανάγκες των πελατών, στοχεύοντας «να είμαστε ο συνεργάτης επιλογής για τους πελάτες μας».

Από την πλευρά του ο Γιώργος Μπάγκος, εκ των συνιδρυτών της Three Cents δήλωσε ενθουσιασμένος που τα Three Cents εντάσσονται στο χαρτοφυλάκιο της Coca-Cola Τρία Έψιλον, καθώς “μας δίνεται η ευκαιρία να συνεργαστούμε με την κορυφαία εταιρεία του κλάδου στην Ελλάδα.

Στόχος μας είναι να μεγαλώσει το αποτύπωμα μας, ενώ δεσμευόμαστε πως θα συνεχίσουμε να κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να δημιουργούμε καινοτόμα και υψηλής ποιότητας προϊόντα που θα προσφέρουν έμπνευση, καλύπτοντας τις ανάγκες καταναλωτών και επαγγελματιών».

►Διαβάστε επίσης: Φαρμακευτική κάνναβη: Το νέο project της Παραμυθιάς και οι Γερμανοί που επενδύουν €10 εκατ.

Η ιστορία της Τhree Cents - Το μυστικό της…μπουρμπουλήθρας

Η έμπνευση για τη δημιουργία των Τhree Cents ήρθε το 2011, όταν σε ένα σεμινάριο που είχε πάει ο Γιώργος Μπάγκος με τον Γιώργο Τσιρίκο, συνάντησαν σε ένα bar show, τον Αμερικανό χημικό και μπάρμαν, Darcy O’Neil, ειδικό στα αφρώδη ποτά. Τα πειράματα του Αμερικάνου αποτέλεσαν την αφορμή για να ξεκινήσουν στη συνέχεια την παραγωγή και εμφιάλωση των δικών τους premium αναψυκτικών.

Το κοινό πήρε μια γεύση για το τι θα επακολουθούσε, σε ένα tequila bar στο οποίο εργάζονταν ο Γιώργος Μπάγκος με τον Δημήτρη Νταφόπουλο, το Dos Agaves. Εκεί το 2014 δημιούργησαν ένα γνωστό στο Μεξικό κοκτέιλ, την Paloma, χρησιμοποιώντας grapefruit soda για να δημιουργήσουν ένα μεξικάνικο κοκτέιλ, την Paloma. Κάτι που έως και εκείνη τη στιγμή δεν υπήρχε διαθέσιμο σε καμία αγορά της Ευρώπης.

Ο κ. Πάγκος υπογράμμισε ότι «τα ποτά μας έχουν 100% φυσικά συστατικά. Δεν χρησιμοποιούμε καθόλου χυμό, γιατί δεν τα πάει… καλά με τις μπουρμπουλήθρες, χάνεται η ανθράκωση. Γι’ αυτό τον λόγο χρησιμοποιούμε μόνο ξύσματα».

Στη συνέχεια επέστρεψε ο Γιώργος Τσιρίκος από το Λονδίνο όπου δούλευε και ο Δημήτρης Νταφόπουλος ξεκίνησε να εργάζεται στην εταιρεία διανομής του Βασίλη Καλαντζή. Τότε ήταν που συναντήθηκαν οι τέσσερις τους και ξεκίνησε η ιστορία της Τhree Cents.

Για το πως γεννήθηκε το όνομα της εταιρείας, ο Γιώργος Πάγκος ανέφερε ότι κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης του 1929, ένα ποτήρι ανθρακούχο νερό ονομαζόταν Two Cents Plain. Κόστιζε δηλαδή δύο σεντς, ενώ αν κάποιος ήθελε να έχει γεύση, έπρεπε να πληρώσει ένα ακόμα σεντ. Έτσι προέκυψε λοιπόν το όνομα της εταιρείας.

Αθηνά Ποπώφ, Coffee, Pr. Spirits & Snacks Business Director, Coca-Cola Τρία Έψιλον - Ιδρυτική ομάδα, Three Cents

Έμφαση και στον καφέ

Υπενθυμίζεται, τέλος, ότι η Coca-Cola Τρία Έψιλον, παρουσίασε και επισήμως την περασμένη Πέμπτη στην ελληνική αγορά τον ιταλικό Caffè Vergnano, διευρύνοντας και συμπληρώνοντας πλήρως το διαθέσιμο χαρτοφυλάκιό της στην κατηγορία του καφέ «με ένα προϊόν συνώνυμο με την εμπειρία του αυθεντικού ιταλικού καφέ espresso».

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ