Στην Μασούτης περνούν τα δύο εναπομείναντα καταστήματα του δικτύου της Γέγος, καθώς τον περασμένο μήνα η Σκλαβενίτης είχε προσθέσει στο δίκτυό της 4 καταστήματα της Γέγος.
Πρόκειται για τα καταστήματα της αλυσίδας στην Λεωφόρο Αθηνών & Σουνίου στην Κερατέα και στην Εθνάρχου Μακαρίου 54 & Ηλεκτρουπόλεως στην Αργυρούπολη τα οποία μισθώνει η οικογένεια Γέγου και θα ενταχθούν στο δίκτυο της Μασούτης το επόμενο διάστημα.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το rebranding θα ξεκινήσει άμεσα και τα καταστήματα θα ξεκινήσουν να λειτουργούν με μοναδική ταμπέλα αυτήν της Μασούτης.
Με την εν λόγω συμφωνία, η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα, η οποία εκτιμάται ότι έκλεισε το 2022 με μία ανάπτυξη της τάξης του 5% πλησιάζοντας το «φράγμα» του 1 δισ. ευρώ - συνεχίζει το σερί των εξαγορών που ξεκίνησε το 2022. Ειδικότερα, την προηγούμενη χρονιά προχώρησε στην εξαγορά των αλυσίδων Αφοί Δεναξά, ενδυναμώνοντας έτσι την παρουσία της σε Σαντορίνη, Μύκονο και Αττική, οριστικοποίησε το deal με την ΣΥΝ.ΚΑ, ολοκληρώθηκε το σχέδιο συγχώνευσης των εταιρειών Γαλαξίας – Δήμητρα Μάρκετς και της αλυσίδας καταστημάτων Μαρκάτος, ενώ αναμένει το πράσινο φως από την Επιτροπή Ανταγωνισμού για την απορρόφηση της Family.
Το φετινό πλάνο
Το πλάνο της Μασούτης για το 2023 περιλαμβάνει και νέες εξαγορές, με στόχο να διευρύνει το μερίδιό της στην ελληνική αγορά μέσα και από επενδύσεις, η αξία των οποίων αναμένεται να ξεπεράσει τα €25 εκατ., εστιάζοντας μεταξύ άλλων και στην επέκτασή της στην Νότια Ελλάδα.
Ειδικότερα, το επενδυτικό πλάνο της Μασούτης που έχει ορίζοντα διετίας, αφορά το concept Grand Μασούτης, το οποίο θα υλοποιήσει σε τουλάχιστον τέσσερις θέσεις – κλειδιά στην Αθήνα, ξεκινώντας από τα Νότια Προάστια της Αττικής, όπου θα ανοίξει το πρώτο κατάστημα άνω των 2.000 τ.μ. στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης, στο ύψος της Γλυφάδας. Το επόμενο κατάστημα του ιδίου concept θα λειτουργήσει σε ιδιόκτητο ακίνητο στις Τρεις Γέφυρες, ενώ βρίσκεται σε συζητήσεις για δύο ακόμα hypermarket στην Αθήνα.
Στην ανάπτυξη που σχεδιάζει στην πρωτεύουσα η Μασούτης, θα βοηθήσει το πρώτο dark store το οποίο έθεσε σε λειτουργία τον Αύγουστο και καλύπτει τις ανάγκες τροφοδοσίας της Κεντρικής και Βόρειας Αττικής, διαθέτοντας περίπου 18.000 κωδικούς προϊόντων.
Παρότι ο περισσότερος κόσμος έχει επιστρέψει στα φυσικά καταστήματα, η διοίκηση της Μασούτηςεξακολουθεί να δίνει βάρος και στο online κανάλι. Υπλογίζεται ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο αντιστοιχεί στο 3% - 5% του ετήσιου κύκλου εργασιών της αλυσίδας, με προοπτική αυτό το ποσοστό να αυξηθεί περαιτέρω το επόμενο διάστημα. Αυτή η τάση ενισχύεται από αγορές νέων σε ηλικία πελατών, καθώς οι μεγαλύτεροι πραγματοποιούν πολλές επισκέψεις στο φυσικό κατάστημα, που αποτελεί σταθερά μέρος της καθημερινότητάς τους.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!