Νέα
  • ΓΔ: 1452.5 -0.26%
  • Τζίρος: 507,16 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αθηναϊκή Ζυθοποιία - Bacardi: Οι λόγοι που οδήγησαν στο deal

Ποτήρι με μπύρα / Πηγή: Pixabay
Πηγή: Pixabay

Στους λόγους για τους οποίους η Bacardi επέλεξε την Αθηναϊκή Ζυθοποιία να διανέμει τα προϊόντα της στην Ελλάδα αναφέρθηκε σε διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου, ο Κωνσταντίνος Κουβαράς, γενικός διευθυντής της Bacardi Greece.

Σε μία διαδικασία που έτρεξε περίπου έξι μήνες και «προκειμένου η Bacardi να πετύχει τα αποτελέσματα που θέλει σε μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο ορίζοντα ήρθαμε σε συμφωνία με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, μια επιλογή που μας δίνει 3 πράγματα» υπογράμμισε ο κ. Κουβαράς.

Σύμφωνα με τον κ. Κουβαρά η περίοδος της πανδημίας ήταν μία παρένθεση για την ελληνική αγορά, καθώς η ανάπτυξη του τουρισμού τα επόμενα χρόνια μπορεί να προσφέρει πολλά στην ανάπτυξη των brands της εταιρείας.

Η συμφωνία που υπογράφηκε είναι πενταετής, ωστόσο όπως τόνισε ο κ. Κουβαράς αλλά και ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Αλέξανδρος Δανιηλίδης, σκοπός είναι να υπάρξει μακροχρόνια σχέση.

Σύμφωνα με τον κ. Κουβαρά, η Bacardi κατέχει ένα μερίδιο 12% στην αγορά αλκοολούχων ποτών με έναν τζίρο όπου υπό νορμάλ συνθήκες είναι πάνω από 20 εκατ. ευρώ.

Ως μία ιστορική στιγμή για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, χαρακτήρισε τη συγκεκριμένη συνεργασία ο Αλ. Δανιηλίδης καθώς όπως είπε είναι ένα στρατηγικό βήμα πρωτόγνωρο για την δική μας ιστορία αλλά και μία κοινή μεγάλη ευκαιρία και για τις δύο εταιρείες.

«Θέλαμε να ανοίξουμε με προσεκτικό τρόπο το portfolio των προϊόντων μας στην αγορά, πέραν της μπίρας, ξεκινήσαμε με το νερό και τον μηλίτη και τώρα έρχεται η συνεργασία με την Bacardi Greece. Στόχος μας είναι να είμαστε όσο πιο κοντά στον καταναλωτή και το εμπόριο και να δίνουμε προστιθέμενη αξία τόσο στα προϊόντα μας όσο και στα συνεργαζόμενα προϊόντα» ανέφερε ο ίδιος.

Σύμφωνα με τους δύο άντρες, μέρος της συμφωνίας αφορά ότι ένα επιλεκτικό κομμάτι καταστημάτων θα αναλάβει η ίδια η Bacardi Greece - κυρίως αφορούν σημεία που έχουν μεγαλύτερη συμμετοχή τα οινοπνευματώδη (π.χ. κέντρα διασκέδασης), ενώ όλα τα υπόλοιπα θα αναλάβει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Το κομμάτι του marketing θα το διαχειρίζεται η Bacardi.

 


 

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ