Με σπαρτιάτικο ντεκόρ χωρίς οτιδήποτε περιττό, ήτοι ξύλινες παλέτες, χαρτόκουτα, τεράστια ψυγεία και μεταλλικά ράφια βαρέως τύπου, 250 κωδικούς όλους κι όλους και απευθυνόμενη σε κυνηγούς τιμών (price hunters), η ρωσική εκπτωτική αλυσίδα σούπερ μάρκετ MERE ετοιμάζεται να εγκαινιάσει το πρώτο της κατάστημα στην ελληνική αγορά. Με motto «Χαμηλό κόστος κάθε μέρα» η ρωσική αλυσίδα υπόσχεται τιμές 20-40% χαμηλότερες από τον ανταγωνισμό, και αυτό θα το πετύχει χρεώνοντας 17% επί της τιμής που θα αγοράζει από τους προμηθευτές, ενώ όπως αναφέρει το λιανεμπορικό δίκτυο Svetofor, στην ιδιοκτησία του οποίου είναι το εμπορικό σήμα MERE, εξοικονόμηση μπορεί να επιτευχθεί και από τη συσκευασία. «Δεν χρειαζόμαστε φωτεινά και πιασάρικα περιτυλίγματα» επισημαίνει στους όρους συνεργασίας. Επιπλέον, προκειμένου οι τιμές να κρατηθούν χαμηλά στους προμηθευτές δεν επιβάλλονται κόστη εισόδου, εκπτώσεις εκ των υστέρων, κόστη προβολής ή πιστωτικές υποχρεώσεις.
►MERE: Αναζητά προσωπικό για το κατάστημα στην Τρίπολη
Σε ό,τι αφορά τις πληρωμές, οι προμηθευτές πληρώνονται κάθε εβδομάδα για ό,τι έχει πωληθεί στην διάρκειά της, ενώ η ελάχιστη ποσότητα αγοράς που παίρνει από κάθε προμηθευτή η MERE ανέρχεται σε μία παλέτα. Οι παλέτες που χρησιμοποιούνται κατά τις παραδόσεις των προϊόντων δεν επιστρέφονται.
Από την άλλη ωστόσο, εάν τα προϊόντα δεν πουληθούν, η αλυσίδα τα επιστρέφει στον προμηθευτή, ο οποίος σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνεται και με τα έξοδα μεταφοράς.
Να σημειωθεί ότι αλυσίδα, τα καταστήματα της οποίας θα είναι μεταξύ 650 και 1.100 τ.μ., σε πρώτη φάση δεν θα πουλά φρέσκα οπωροκηπευτικά ή νωπά κρέατα και ψάρια.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!