Νέα
  • ΓΔ: 1397.63 +0.93%
  • Τζίρος: 80,16 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Moda Bagno: Μύκονος, τουρισμός και οικοδομή οδηγούν τον τζίρο σε ιστορικά υψηλά

Υψηλή διψήφια ανάπτυξη σε όλα τα μεγέθη της κατέγραψε ο όμιλος Moda Bagno στο 9μηνο του 2022, συγκριτικά με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Ο τζίρος ξεπέρασε τα €20,7 εκατ. σημειώνοντας αύξηση 42%, ενώ τα EBITDA διαμορφώθηκαν σε €5,44 εκατ., δηλαδή στο +58,66% από πέρυσι.

Επίσης τα EBIT ανήλθαν σε €4,71 εκατ. (+81,66%) ενώ τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν σε ποσοστό 68,15% ανερχόμενα σε περίπου €2,9 εκατ.

Ειδικότερα σε ό,τι αφορά την αύξηση του τζίρου, αυτή σύμφωνα με τη διοίκηση της εισηγμένης αποδίδεται σε δύο βασικούς λόγους:

  1. Στην σημαντική αύξηση του κλάδου της οικοδομής, που συνδέεται άμεσα με τα προϊόντα που εμπορεύεται η εταιρεία και κατ’ επέκταση και ο χώρος του επίπλου, που συνδέεται και αυτός με τις νέες κατασκευές σπιτιών και τις ανακαινίσεις τουριστικών καταλυμάτων, που είναι κλάδος στον οποίο η Moda Bagno δίνει μεγάλη βαρύτητα. Σημειώνεται ακόμη πως "όλα τα προηγούμενα χρόνια της κρίσης και κυρίως τα δυο τελευταία με τις επιπτώσεις της πανδημίας, η εταιρεία αξιοποιώντας την δυναμική του ονόματός της στην αγορά του κλάδου που δραστηριοποιείται και στην αξιοπιστία των ειδών που εμπορεύεται λόγω του brand, έχει καταφέρει όχι μόνο να κρατηθεί στην αγορά, αλλά και να εμφανίζει πλέον σημαντική κερδοφορία. Παράλληλα η χρηστή διαχείριση που ακολουθεί όλα τα χρόνια η εταιρεία, έχει καταφέρει να διατηρεί τα έξοδα της σε χαμηλό συντελεστή σε σχέση πάντα με τον κύκλο εργασιών της".
  2. Η δραστηριοποίηση της εταιρείας στο χώρο της εστίασης, "με ένα από τα καλύτερα και ποιο δημοφιλή παγκοσμίως, εστιατόριο INTERNI στη Μύκονο", συμβάλει σε πολύ μεγάλο ποσοστό στο τζίρο της εταιρείας και κατ’ επέκταση στην κερδοφορία της. Η φετινή λειτουργία του εστιατορίου ξεπέρασε σε μεγάλο βαθμό τις αρχικές προβλέψεις, κάνοντας τον μεγαλύτερο τζίρο από κάθε προηγούμενη χρονιά. Σύμφωνα με τη διοίκηση, σε αυτό συνέβαλε αφενός η σημαντική αύξηση του τουρισμού, λόγω της θετικής αντίδρασης του κόσμου σε "ελεύθερες διακοπές» στην πρώτη μετά πανδημία σεζόν, αφετέρου το ότι Μύκονος αποτελεί πόλο έλξης διεθνούς τουριστικού προορισμού, με τουρισμό πολύ υψηλού βιοτικού επιπέδου.

►Διαβάστε και: ΚΡΙ-ΚΡΙ: Γιατί υποχώρησε η κερδοφορία παρά την αύξηση 24,51% στον τζίρο 9μήνου

Αναδιάρθρωση καταστημάτων

Στα σημαντικά γεγονότα που αφορούν το δ' τρίμηνο, είναι η αναδιάρθρωση των καταστημάτων της εταιρείας με την πώληση του καταστήματος στη Θεσσαλονίκη από την Eurobank Leasing ως ιδιοκτήτρια του καταστήματος, μετά από συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών, για την ομαλή λύση της χρηματοδοτικής μίσθωσης και την πώληση στους νέους αγοραστές του ακινήτου. Συγκεκριμένα η εταιρεία, μίσθωνε με χρηματοδοτική μίσθωση από την Eurobank Leasing, το ακίνητο επί της οδού Εθνικής Αντιστάσεως 135 στη Θεσσαλονίκη, το οποίο είχε κύριους χώρους 2.125 τ.μ. συν δυο υπόγειους χώρους, ήτοι περίπου 3.700 τ.μ.

►Διαβάστε και: Β.Σ.Καρούλιας: Αναπτύχθηκε με ρυθμούς 28% στο α’ εξάμηνο – Τα σχέδια μετά την απώλεια της Ab Inbev

Σύμφωνα με τη διοίκηση, "ήδη το συγκεκριμένο κατάστημα ήταν πάρα πολύ μεγάλο για την αγορά και την δυναμική των πωλήσεων του κλάδου για την Θεσσαλονίκη", ως εκ τούτου έκρινε συμφέρουσα τη μεταβίβαση του ακινήτου, σε εύλογο τίμημα €2,37 εκατ.  με αποδοχή σχετικής πρότασης των αγοραστών και τη συνεννόηση της Eurobank Leasing. Το τίμημα αυτό, εξόφλησε το μεγαλύτερο μέρος του οφειλόμενου κεφαλαίου της χρηματοδοτικής μίσθωσης και το υπόλοιπο μέχρι την ολική εξόφληση της χρηματοδοτικής μίσθωσης, εξοφλήθη από την επάρκεια των ταμειακών διαθεσίμων της εταιρείας.

Ήδη η Moda Bagno έχει προβεί στην ενοικίαση νέου χώρου σε κεντρικό σημείο της πόλης της Θεσσαλονίκης, το οποίο είναι συνολικού εμβαδού 1.000 τ.μ. και το οποίο θα καλύπτει την δραστηριότητα της εταιρείας στην βόρειο Ελλάδα με πολύ λιγότερα λειτουργικά έξοδα.

►Διαβάστε και: Loulis Food Ingredients: Οι ανατιμήσεις ώθησαν στα ύψη τα κέρδη 9μήνου

Δεν επηρεάζεται από το αυξημένο ενεργειακό κόστος

Σημειώνεται τέλος πως, παρά τη δυσμενή οικονομική συγκυρία σε διεθνές και τοπικό επίπεδο λόγω ακρίβειας από την ενεργειακή κρίση και του πολέμου στην Ουκρανία, τα οικονομικά αποτελέσματα και οι δραστηριότητες της εταιρείας και του Ομίλου δεν επηρεάστηκαν κατά το εννεάμηνο του 2022 και δεν υπάρχουν συνθήκες τέτοιες που να εγείρουν αμφιβολίες σχετικά με την δυνατότητα του ομίλου να συνεχίζει την δραστηριότητα και την ομαλή λειτουργία του.

Η διοίκηση προσθέτει ακόμη ότι η αύξηση του κόστους ενέργειας δεν αναμένεται να επηρεάσει τη λειτουργία της εταιρείας, αφού λόγω της φύσης του τομέα δραστηριότητάς της, δεν συμμετέχει σε κόστος παραγωγής.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ