Νέα
  • ΓΔ: 1452.5 -0.26%
  • Τζίρος: 507,16 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Προαστιακός: Αγονος ο διαγωνισμός για τον νέο σταθμό στο Κρυόνερι

Πηγή: Eurokinissi
Πηγή: Eurokinissi

Αγονος τελικά προέκυψε ο διαγωνισμός για την κατασκευή νέας σιδηροδρομικής στάσης στο Κρυονέρι. Σύμφωνα με πληροφορίες, στον διαγωνισμό της 28ης Νοεμβρίου δεν υπήρξε συμμετοχή. Αυτό που αναμένεται τώρα είναι πότε θα επαναπροκηρυχθεί ο διαγωνισμός από την ΕΡΓΟΣΕ. Πρόκειται για ένα πολυαναμενόμενο σιδηροδρομικό έργο καθώς το Κρυονέρι θα ενταχθεί στα δρομολόγια του Προαστιακού Σιδηρόδρομου αποκτώντας πρόσβαση στο δίκτυο των μέσων σταθερής τροχιάς της πρωτεύουσας. Αναθέτουσα Αρχή είναι η ΕΡΓΟΣΕ.

Διαβάστε και: Στις ράγες δυο σημαντικά σιδηροδρομικά έργα από ΤΕΡΝΑ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ και ΑΒΑΞ

Ο νέος προαστιακός σταθμός Κρυονερίου μεταξύ των Σιδηροδρομικών Σταθμών (Σ.Σ.) Δεκελείας και Σ.Σ. Αγίου Στεφάνου, από την Χ.Θ. 30+075 έως την Χ.Θ. 30+225 της σιδηροδρομικής γραμμής (Σ.Γ.) Πειραιά – Αθήνας – Θεσσαλονίκης – Ειδομένης. Θα έχει σύγχρονα χαρακτηριστικά καθώς προβλέπονται χώροι για την εξυπηρέτηση των επιβατών (Εκδοτήρια Εισιτηρίων, WC Επιβατών, WC Υπαλλήλων, Αποθηκευτικός χώρος) και μηχανολογικοί χώροι για την υποστήριξη της Στάσης και των Σιδηροδρομικών Συστημάτων.

►Διαβάστε και: Στην «πρίζα» ο διαγωνισμός για την επέκταση της γραμμής 2 του Μετρό στο Ίλιον

Ο σταθμός Κρυονερίου θα ενταχθεί στο προαστιακό δρομολόγιο Πειραιάς-Χαλκίδα. Με τον νέο σταθμό ο Δήμος Διονύσου με πληθυσμό 40.000 κατοίκων θα διαθέτει δύο προαστιακούς σταθμούς στα διοικητικά του όρια. Θα εξυπηρετεί το σύνολο του Δήμου που στα όρια του είναι επίσης οι περιοχές της Άνοιξης, της Δροσιάς, της Σταμάτας, της Ροδόπολης και του Διονύσου.

►Διαβάστε και: Εργα ΣΔΙΤ: Ερχεται νέος διαγωνισμός για Δικαστικά Μέγαρα σε 4 πόλεις

Να θυμίσουμε στον πρόσφατο διαγωνισμό το κόστος του έργου με ΦΠΑ ήταν 7,29 εκατ. ευρώ. Η διάρκεια του έργου έχει εκτιμηθεί σε 42 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης. Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ. Προφανώς λόγω της διάρκειας του θα ολοκληρωθεί από το νέο ΕΣΠΑ 2021-2027 ως έργο-γέφυρα.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ