Το πράσινο φως για την απόκτηση της Αφοί Δεναξά από την Μασούτης έδωσε πριν από λίγες ημέρες η Επιτροπή Ανταγωνισμού, επικυρώνοντας την ισχυροποίηση της παρουσίας της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ σε κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς της χώρας μας.
Η Αφοί Δεναξά, η οποία έχει έδρα το Εμπορειό της Θήρας, βρισκόταν σε συζητήσεις και με άλλες αλυσίδες super market, ωστόσο η προσφορά της Μασούτης ήταν περισσότερο ελκυστική. Η απορρόφηση της εταιρείας αναμένεται να προσδώσει στον τζίρο της Μασούτης περίπου €25 εκατ.
Η κίνηση αυτή αποτελεί έναν ακόμη κρίκο σε μία αλυσίδα εξαγορών και συγχωνεύσεων στις οποίες έχει προχωρήσει η Μασούτης την τελευταία τριετία προκειμένου να αποκτήσει παρουσία σε σημεία της ελληνικής περιφέρειας που παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον για τον όμιλο και τα οποία μπορούν να ενισχύσουν σημαντικά τα μεγέθη του.
Θυμίζουμε ότι η Μασούτης ολοκλήρωσε τη συμφωνία με τον ΣΥΝΚΑ και τη συγχώνευση με τις εταιρείες Γαλαξίας - Δήμητρα Μάρκετς και Μαρκάτος. Δημιουργείται σταδιακά ένας όμιλος με ένα δίκτυο άνω των 400 καταστημάτων και με έναν τζίρο που με τα σημερινά δεδομένα ξεπερνά το 1 δισ. Ευρώ.
Πλέον η Μασούτης έχει παρουσία στα πιο δημοφιλή νησιά του Αιγαίου, όπως π.χ. σε Μύκονο, Σαντορίνη, Νάξο, Μήλο, Τήνο, καθώς επίσης και σε Χίο, Κάλυμνο κ.ά., στην Κέρκυρα και στην Κρήτη.
Ειδικά για την τελευταία, όπως ανέφερε πρόσφατα μιλώντας σε συνέδριο του ΙΕΛΚΑ ο γενικός διευθυντής της αλυσίδας, Θεόδωρος Γεροστεργιούδης, "η Κρήτη πλέον είναι μία πολύ μεγάλη αγορά για εμάς και γενικότερα είναι μία σημαντική αγορά. Μαζί με τον ΣΥΝΚΑ ετοιμάζουμε νέα καταστήματα αλλά θα προχωρήσουμε σε κινήσεις που έχουν στόχο να αυξήσουν την εμπορικότητα μας”.
Παράλληλα βέβαια, “τρέχει” και το σχέδιο περαιτέρω επέκτασης της παρουσίας της Μασούτης στην πρωτεύουσα.
Η επέκταση στην Αθήνα
Πιο συγκεκριμένα, το πλάνο διετίας περιλαμβάνει τη δημιουργία Grand Μασούτης στα Νότια Προάστια, όπου θα ανοίξει το πρώτο κατάστημα 2.500 τ.μ. στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης στο ύψος της Γλυφάδας.
Το επόμενο κατάστημα θα λειτουργήσει σε ιδιόκτητο ακίνητο στις Τρεις Γέφυρες, ενώ στον προγραμματισμό της διοίκησης είναι το άνοιγμα δύο ακόμη hyper markets άνω των 2.000 τ.μ.
Μόνο για το 2023 το επενδυτικό πλάνο του ομίλου είναι της τάξης των 25 εκατ. Ευρώ.
Για την εξυπηρέτηση των αναγκών των καταστημάτων της, η Μασούτης διαθέτει μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους (περίπου 65.000 τ.μ.) στο Καβαλάρι Θεσσαλονίκης, για τους οποίους επενδύθηκαν πριν από δέκα χρόνια περίπου περίπου 55 εκατ. ευρώ «και έτσι μπορούμε και προσφέρουμε ανταγωνιστικό καλάθι», ανέφερε, ενώ εξετάζεται και η δημιουργία logistics center στην Αθήνα.
Θυμίζουμε ότι από τον περασμένο Αύγουστο τέθηκε σε λειτουργία το πρώτο dark store του ομίλου, το οποίο θα δώσει τη δυνατότητα στην αλυσίδα να επιταχύνει τις παραδόσεις. Το dark store βρίσκεται στη συμβολή των οδών Σπάρτης 32 με την πάροδο της Αττικής Οδού, έχει επιφάνεια 1.700 τ.μ. και καλύπτει τις ανάγκες τροφοδοσίας της Κεντρικής και Βόρειας Αττικής, διαθέτοντας περίπου 18.000 κωδικούς προϊόντων.
- Διαβάστε και: Μασούτης: Οι φετινές προτεραιότητες - Σταθερός ο τζίρος του 2021 με αύξηση 19,2% στα κέρδη
Η συνεργασία με την Μarketplace
Έμφαση δίνει και στην ενίσχυση των ψηφιακών της πωλήσεων, προχωρώντας σε νέες συνεργασίες με εταιρείες στο marketplace. Οι συνεργασίες ayt;ew εντάσσονται στο πλαίσιο στρατηγικής ανάπτυξης για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Μασούτης. Το e-shop masoutis έχει εξελιχθεί σε ένα ψηφιακό shopping mall, απ’ όπου ο καταναλωτής, σε μία συναλλαγή, μπορεί να πραγματοποιήσει αγορές με "one-stop-shop" εμπειρία, απευθείας από τα συνεργαζόμενα καταστήματα, μέσα από την ενότητα "οι συνεργάτες μας".
Σύμφωνα με τα στελέχη της αλυσίδας, η Μασούτης συνεχίζει να επενδύει στην ισχυρή σχέση εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές, αφουγκράζεται τις νέες ανάγκες τους, όπως αυτές διαμορφώνονται ανάλογα με τις εξελίξεις, και προσφέρει καινοτόμες προτάσεις σε μια omnichannel εμπειρία αγορών. Η τελευταία προσθήκη αφορά στην εταιρεία βρεφικών ειδών Kiddo.
eshop
Η αλυσίδα υλοποιεί συνεχείς επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες για τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας και την εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Σύμφωνα με τη διοίκηση, το eshop.masoutis.gr προσφέρει εύκολη περιήγηση στο site, έξυπνη αναζήτηση προϊόντων, απεριόριστες επιλογές προϊόντων, ενημέρωση προσφορών, πληθώρα προτάσεων και συνταγών, διανομή σε 45 πόλεις, δυνατότητα αυθημερόν παράδοσης.
Ταυτόχρονα, με την πρόσφατη υπηρεσία Quick Basket οι αγορές γίνονται εύκολα και γρήγορα μέσα από μια έτοιμη λίστα αγορών, η οποία για κάθε καταναλωτή είναι διαφορετική, καθώς τα προϊόντα που εμφανίζονται σε αυτή είναι τα προϊόντα που συνηθίζει να αγοράζει.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!