Με ανάπτυξη της τάξης του 20% εκτιμάται ότι θα κλείσει το 2022 για τον όμιλο Βιολάντα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης, με τον τζίρο δηλαδή να ανεβαίνει στα επίπεδα των €36 εκατ. από €29,73 εκατ. πέρυσι.
Βιολάντα
Πωλήσεις (σε € χιλ.)
2022*: 29.500
2021: 24.412
2020: 21.026
2019: 20.905
2018: 16.887
*εκτιμήσεις
Vitafree
Πωλήσεις (σε € χιλ.)
2022*: 6.500
2021: 5.318
2020: 3.981
2019: 3.339
2018: 3.016
*εκτιμήσεις
Ανατιμήσεις και εξωστρέφεια
Η αύξηση αυτή αποδίδεται, σύμφωνα με τον επικεφαλής του ομίλου, Κώστα Τζιωρτζιώτη, όχι μόνο στις ανατιμήσεις – οι οποίες από τον περασμένο Μάρτιο κινούνται στο επίπεδο του 12% - αφού οι όγκοι παρέμειναν περίπου στα περσινά επίπεδα, αλλά και στην ενίσχυση της εξαγωγικής δραστηριότητας.
Δεδομένων των συνθηκών που υπάρχουν στην αγορά η πορεία της εταιρείας είναι πολύ ικανοποιητική» υπογράμμισε ο κ. Τζιωρτζιώτης. Μπορεί να έγιναν κάποιες αποτιμήσεις, ωστόσο το γεγονός ότι η εταιρεία απορρόφησε το μεγαλύτερο μέρος της κοστολογικής επιβάρυνσης (όχι μόνο του ενεργειακού κόστους αλλά και του κόστους αγοράς πρώτων υλών το οποίο διπλασιάστηκε), αναμένεται να αποτυπωθεί στα μεγέθη της κερδοφορίας. Θυμίζουμε ότι, πέρυσι τα κέρδη προ φόρων του ομίλου είχαν διαμορφωθεί σε €4,8 εκατ.
Στο 25% του τζίρου οι εξαγωγές
Σημειώνουμε, ότι το δίκτυο εξαγωγών της Βιολάντα διαθέτει αυτήν την περίοδο συνεργασίες σε πάνω από 30 χώρες. Σκοπός της Βιολάντα είναι να ενδυναμώσει περαιτέρω την παρουσία της στο εξωτερικό και κυρίως σε αγορές όπως είναι η Αμερική και η Ασία.
Εκτιμάται ότι οι πωλήσεις στις διεθνείς αγορές θα συνεισφέρουν φέτος περίπου το 25% του συνολικού τζίρου του ομίλου.
Ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του brand – Νέα προϊόντα
Όπως τονίστηκε και από τη διοίκηση στην πρόσφατη έκθεση, SIAL Paris 2022, στόχος της οικογένειας Τζιωρτζιώτη είναι να ενισχύσει το brand awareness των προϊόντων τoυ ομίλου στη συνείδηση των καταναλωτών, ως μια εταιρεία που το όνομα της περιγράφει και προσδιορίζει τον κλάδο των μπισκότων και κουλουριών και έρχεται πρώτο στο μυαλό οποιουδήποτε επιθυμεί να γευθεί ποιοτικά και γευστικά μπισκότα.
Σε προϊοντικό επίπεδο θυμίζουμε ότι το προηγούμενο καλοκαίρι λάνσαρε τα Νέα Bianca Φρουτένια, μπισκότα γεμιστά σε 4 γεύσεις (με κρέμα Μπανάνα, με κρέμα Φράουλα, με κρέμα Πορτοκάλι, με κρέμα Λεμόνι).
Η φετινή χρονιά είχε ξεκινήσει με το λανσάρισμα των νέων μπισκότων, Digestive Γεμιστά, με 3 κωδικούς (με γέμιση Κρέμας Cheesecake, με γέμιση κρέμας Μαύρης σοκολάτας, με κρέμα Ταχίνι και Κακάο χωρίς ζάχαρη).
Τριετές επενδυτικό πλάνο
Εκτός από τα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας, σε εξέλιξη βρίσκεται το τριετές επενδυτικό πρόγραμμα της Βιολάντα, συνολικού ύψους € 14 εκατ. αφορά στην επέκταση των κτιριακών και των μηχανολογικών εγκαταστάσεων, με νέες γραμμές παραγωγής, και στις δύο μονάδες της στα Τρίκαλα, αλλά και στη δημιουργία νέας μονάδας στη Λάρισα.
Όπως είπε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Βιολάντα «μέχρι τα μέσα του 2023 θα έχει ολοκληρωθεί το τρίτο εργοστάσιο στη Λάρισα με ξεχωριστή σειρά προϊόντων». Το νέο εργοστάσιο αναπτύσσεται στη θέση Γυρτώνη στο Μακρυχώρι Λάρισας.
Σημειώνεται ότι η Βιολάντα και η Vita Free διαθέτουν ξεχωριστές παραγωγικές μονάδες στην περιοχή των Τρικάλων.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!