Νέα
  • ΓΔ: 1452.5 -0.26%
  • Τζίρος: 507,16 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Chrisanthidis: Ο κουραμπιές και το μελομακάρονο κατακτούν τις ξένες αγορές

Πηγή: Eurokinissi

Σε επίπεδα τζίρου, υψηλότερα σε σχέση με αυτά που είχε πριν ξεσπάσει η πανδημία του Covid-19 εκτιμάται ότι θα κλείσει η φετινή χρονιά για την Chrisanthidis (Βικελίδης – Χρυσανθίδης).

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στην «Ημερησία», ο γενικός διευθυντής της καβαλιώτικης εταιρείας προϊόντων ζαχαροπλαστικής, Γιώργος Καπλάνης, οι πωλήσεις εκτιμάται ότι θα ξεπεράσουν φέτος τα 8 εκατ. ευρώ, κυρίως χάρη στη σημαντική αύξηση των εξαγωγών, αλλά και στις υψηλές τουριστικές επιδόσεις της χώρας μας το καλοκαίρι.

Μέσα σε μία πενταετία, αφότου ουσιαστικά ξεκίνησαν οι πρώτες πωλήσεις προϊόντων στο εξωτερικό, η Chrisanthidis έχει καταφέρει ο τζίρος εκτός Ελλάδας να αγγίζει το 35% του συνόλου.

Κορυφαία εξαγώγιμα προϊόντα ο κουραμπιές και το μελομακάρονο

Οι κορυφαίοι κωδικοί, όπως σημειώνει ο κ. Καπλάνης, είναι τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες, με τη δυνατότητα παραγωγής της εταιρείας να φθάνει τους 10 τόνους ημερησίως για το κάθε προϊόν.

Διαβάστε και: Το 93,42% της Reds αποκτά η ΕΛΛΑΚΤΩΡ - Reggeborgh μετά τη δημόσια πρόταση

Στα νέα ανοίγματα της Chrisanthidis περιλαμβάνεται η αγορά του Καναδά, ενώ συνεχίζεται η επέκταση της εταιρείας σε Αυστραλία, Σαουδική Αραβία και Κύπρο, ενώ στέλνει ακόμη προϊόντα σε αγορές όπως του Παναμά και της Γουατεμάλας.

Παράλληλα, εξάγει σε χώρες της Κεντρικής Ευρώπης, όπως π.χ. Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο και Γαλλία, καθώς επίσης και σε χώρες του Νότου όπως είναι η Ιταλία και η Ισπανία.

Lidl & Duty Free

Μία από τις σημαντικές συνεργασίες που έχει η Chrisanthidis είναι αυτή με τη γερμανική αλυσίδα Lidl, την οποία επεκτείνει διαρκώς.

Ο κ. Καπλάνης υπογραμμίζει ακόμη ότι «ένας από τους ισχυρές μας συνεργάτης είναι και τα duty free, όπου τα προϊόντα μας, χάρη και στις ιδιαίτερες συσκευασίες, πουλάνε πολύ ως δώρο». Πρόκειται για συνεργασία, η οποία προσέφερε πολλά τη φετινή χρονιά, καθώς ο τουρισμός στην Ελλάδα επέστρεψε σε πολλές περιοχές σε προ-πανδημικά επίπεδα.

Η παρουσία της στην Ελλάδα

Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει παρουσία στην Κεντρική και Ανατολική Μακεδονία – όπου είναι και η βάση της – και πιο συγκεκριμένα στα καταστήματα:

  • Χρυσανθίδης (ΣΕΑ σε Μουσθένη, Νέα Καρβάλη και Κάρυανη)
  • Μικρός Μύλος (Καβάλα & Δράμα)
  • Bakehouse (Καβάλα)

Επίσης, έχει θέση σε ράφια retailers και mini markets της ευρύτερης περιοχής.

Διαβάστε και: Eurolife FFH: Διπλή διάκριση στην πρώτη τελετή απονομής των UX|CX Awards

Στην Αθήνα, προϊόντα της διατίθενται ως PL στο Lidl, και σε εποχιακή βάση στις αλυσίδες Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος και Μασούτης.

Επενδύσεις και ανατιμήσεις

Αναφορικά με το επενδυτικό πλάνο, ο κ. Καπλάνης υπογράμμισε ότι «η εταιρεία επενδύει συνεχώς σε νέο εξοπλισμό στη μονάδα της, στη Νέα Καρβάλη Καβάλας, με χρήση ίδιων κεφαλαίων, με το προσωπικό να ανέρχεται περίπου σε 150 άτομα».

Για τη γενικότερη κρίση που υπάρχει πρόσθεσε ότι «έχουμε υποστεί μεγάλες αυξήσεις στα κόστη μας, τις οποίες απορροφήσαμε όσο μπορούσαμε. Πέρυσι περάσαμε ανατιμήσεις της τάξης του 5%, ενώ φέτος έχουμε κάνει ένα ακόμη 15%. Επίσης, αντιμετωπίζουμε δυσκολίες εύρεσης σε συσκευασίες, οι οποίες αποτελούν βασικό συστατικό των προϊόντων μας, εκτός από την παραδοσιακή ποιότητα που επιτυγχάνουμε χάρη στο γεγονός ότι όλα φτιάχνονται χειροποίητα».

Στους νέους κωδικούς του portfolio της εταιρείας περιλαμβάνονται μπισκότα με επικάλυψη σοκολάτας (μαύρη και λευκή).

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ