Η Uber Technologies συμφώνησε στην εξαγορά της Drizly, εταιρεία παράδοσης κατ' οίκον αλκοολούχων ποτών, έναντι 1,1 δισ. δολαρίων.
Με το βλέμμα στην κοινωνική επιταγή για ανάπτυξη εταιρειών ταχυμεταφορών και υπηρεσιών διανομής, βασικοί πυλώνες κάθε είδους οικονομικής δραστηριότητας κυρίως εξαιτίας των επιπτώσεων που επέφερε η κρίση της πανδημίας, η Uber μετά και από την εξαγορά της εφαρμογής Postmates -εφαρμογή παράδοσης τροφίμων, που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Ιούλιο- προχώρησε στην εξαγορά της on-demand εταιρείας ταχυμεταφορών Drizly.
Δεδομένου ότι αλλαγές που έφερε η πανδημία στις περισσότερες εκφάνσεις της καθημερινότητας θα παραμείνουν και στη μετά-covid εποχή, η εταιρεία επενδύει στον τομέα τον υπηρεσιών διανομής, εκφράζοντας έμπρακτα την πεποίθηση ότι ο συγκεκριμένος κλάδος θα παραμείνει σε υψηλά επίπεδα ακόμα και μετά από την πανδημία του νέου κορoνοϊού.
Η Drizly έχει αναπτύξει δίκτυο σε περισσότερες από 1.400 πόλεις, στις οποίες οι χρήστες μπορούν να παραγγείλουν μπύρες, κρασί και άλλα αλκοολούχα ποτά. Η συμφωνία θα ολοκληρωθεί αφενός με ανταλλαγή μετοχών, αλλά και τραπεζογραμματίων κατά 10%.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!