Για λίγες ώρες κράτησε τελικά ανοιχτά τα καταστήματά της με click in a shop στις «κόκκινες» περιοχές η αλυσίδα Jumbo. Μετά τη δημοσίευση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΚΥΑ) για τα έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, σήμερα αργά το απόγευμα, από την επίσημη ιστοσελίδα της εξαφανίστηκαν οι αγορές με ραντεβού στα καταστήματά της σε Αττική, Χαλκίδα και Πάτρα.
Η εταιρεία με νέο σημείωμά της ενημερώνει πλέον πως τα καταστήματα Jumbo σε Αττική, Χαλκίδα και Πάτρα, θα παραμείνουν κλειστά από τη Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου.
Συγκεκριμένα η εταιρεία αναφέρει τα εξής:
«Αγαπητοί φίλοι των JUMBO, παρά την πρόθεσή μας να βρούμε τους καλύτερους δυνατούς τρόπους να σας εξυπηρετήσουμε, δυστυχώς, τα καταστήματα Jumbo σε Αττική, Χαλκίδα και Πάτρα, θα παραμείνουν κλειστά από τη Δευτέρα 01 Φεβρουαρίου. Ελπίζουμε σύντομα, να είμαστε σε θέση να λειτουργήσουμε και σε αυτές τις περιοχές. Τα υπόλοιπα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα θα λειτουργήσουν κανονικά, όπως και πριν (χωρίς ραντεβού). Επιπλέον, σας ενημερώνουμε οτι το ESHOP της ΚΥΠΡΟΥ έχει ανοίξει και λειτουργεί κανονικά! Ευχαριστούμε πολύ!»
Όπως είχε γράψει από νωρίς το πρωί το imerisia.gr η Jumbo σε ενημερωτικό σημείωμα, που ανάρτησε στην ιστοσελίδα της την Παρασκευή πληροφορούσε το καταναλωτικό κοινό ότι τα καταστήματά της σε Αττική, Χαλκίδα και Πάτρα θα λειτουργούν με τη μέθοδο του click inside, με ραντεβού, ενώ όλα τα υπόλοιπα καταστήματα στην Ελλάδα θα λειτουργούν χωρίς ραντεβού.
Ωστόσο, σύμφωνα με την ΚΥΑ στις «κόκκινες» περιοχές οι επιχειρήσεις με κύριο ΚΑΔ πώλησης υποδημάτων, ενδυμάτων και βιβλιοχαρτοπωλείων κατά την 31η Δεκεμβρίου 2020, δύνανται να λειτουργούν με τη διαδικασία καθορισμού ραντεβού με ηλεκτρονικό ή τηλεφωνικό μέσο για αγορά εντός καταστήματος και ως προς τα προϊόντα που εντάσσονται σε δευτερεύοντα ΚΑΔ. Από την άλλη, οι επιχειρήσεις με δευτερεύοντα ΚΑΔ πώλησης υποδημάτων, ενδυμάτων και βιβλιοχαρτοπωλείων κατά την ως άνω ημερομηνία, δύνανται να λειτουργούν με τη διαδικασία καθορισμού ραντεβού με ηλεκτρονικό ή τηλεφωνικό μέσο για αγορά εντός καταστήματος μόνο ως προς τις δραστηριότητες του δευτερεύοντα ΚΑΔ.
Με βάση την ΚΥΑ λοιπόν, το μοντέλο των αγορών με ραντεβού εντός καταστήματος (click in a shop) θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από τη Jumbo στις «κόκκινες» περιοχές μόνο για πωλήσεις προϊόντων ένδυσης, υπόδησης και βιβλιοχαρτοπωλείου.
Ως εκ τούτου, ο Απόστολος Βακάκης ξαναέκανε στροφή 180 μοιρών ξανακλείνοντας τα καταστήματα της αλυσίδας σε Αττική, Πάτρα και Χαλκίδα.