Ο Gregor Müller, συνιδρυτή & CEO της GoStudent σε συνέντευξη που έδωσε στην «Η» αναλύει τους λόγους για τους οποίους ήρθε η πλατφόρμα στην Ελλάδα και τον σχεδιασμό της EdTech εταιρείας για την περαιτέρω επέκταση της πλατφόρμας.
Πείτε μας λίγα λόγια για την GoStudent. Πώς σας ήρθε η ιδέα δημιουργίας της και ποια είναι η πορεία της μέχρι σήμερα;
Η GoStudent είναι η υψηλότερης αξίας EdTech εταιρεία στην Ευρώπη και ένας από τους κορυφαίους παρόχους online υποστηρικτικής διδασκαλίας παγκοσμίως. Αποτελεί μία πλατφόρμα εξατομικευμένης διαδικτυακής διδασκαλίας, η οποία απευθύνεται σε μαθητές δημοτικού-λυκείου, σε φοιτητές αλλά και σε όποιον αγαπά τη μάθηση και θέλει να ξαναγίνει μαθητής. Οι μαθητές μπορούν να διαλέξουν ανάμεσα σε πληθώρα μαθημάτων το μάθημα της επιλογής τους και με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών μας συμβούλων να ανακαλύψουν μία πρωτοποριακή μαθησιακή εμπειρία. Το εύρος είναι πολύ μεγάλο και συνεχώς εξελίσσεται καλύπτοντας μαθήματα πρωτοβάθμιας-τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, πανεπιστημιακά μαθήματα, προετοιμασία IB & ξένες γλώσσες. Κάποια χρόνια πριν, το 2016 συγκεκριμένα, ο συνιδρυτής της GoStudent, Felix Ohswald, συνειδητοποίησε τον καταλυτικό ρόλο που παίζει στην μαθησιακή πορεία και εξέλιξη του μαθητή η ανεύρεση του σωστού καθηγητή και το εξατομικευμένο, ανθρωποκεντρικό μάθημα. Μοιράστηκε αυτή την ιδέα μαζί μου & αμέσως βάλαμε στόχο να δημιουργήσουμε μαζί με τους ανθρώπους μας το νο1 Παγκόσμιo Σχολείο. Ξεκινήσαμε ως εφαρμογή συνομιλίας για τις εργασίες στο σπίτι και η εξέλιξη σε μία πλατφόρμα εξατομικευμένης τηλεδιδασκαλίας ήταν ταχύτατη. Ο πυρήνας ήταν και παραμένει ο ίδιος: να «ξεκλειδώσουμε» όλες τις δυνατότητες του κάθε μαθητή, φέρνοντάς τους σε επαφή με τον κατάλληλο καθηγητή, δίχως γεωγραφικούς περιορισμούς.
Τι κενά διακρίνατε στον κλάδο της Εκπαίδευσης, τα οποία θελήσατε να καλύψετε με την start-up;
Στόχος της GoStudent είναι να έχει υποστηρικτικό ρόλο στην εκπαίδευση. Θεωρούμε ότι η ανεύρεση του ιδανικού καθηγητή και η προετοιμασία ενός εξατομικευμένου μαθήματος, μπορεί να παρέχει στο μαθητή όλα τα εφόδια ώστε να αναδειχθούν όλες του οι δυνατότητες. Αυτή είναι και η ιδέα στην οποία στηρίζεται η GoStudent. Μεριμνούμε για την εξέλιξη των συνεργαζόμενων καθηγητών μας, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα επιμόρφωσης μέσω σεμιναρίων. Δίνουμε έμφαση στην ποιοτική βελτίωση του μαθητή, αλλά και στην άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες του, έχοντας πάντα ως γνώμονα τη διατήρηση του ανθρωποκεντρικού χαρακτήρα στα μαθήματά μας. Παράλληλα, θεωρούμε ότι οι καθηγητές δεν πρέπει να επωμίζονται το βάρος και το άγχος της οργάνωσης του προγράμματός τους, ενώ την ίδια στιγμή, είναι πολύτιμο και για τους γονείς να αποφορτίζονται από το άγχος της εύρεσης του κατάλληλου καθηγητή και του κοινού διαθέσιμου χρόνου. Έτσι, η GoStudent και το εξειδικευμένο της προσωπικό αναλαμβάνουν αυτό το «ταίριασμα» και απαλλάσσουν και τους δύο από αυτή την αγχωτική και χρονοβόρα διαδικασία. Θέτοντας στον πυρήνα μας την τεχνολογία, με τη δύναμη της οποίας μπορούμε να φτάσουμε σε κάθε γωνιά του πλανήτη δίχως γεωγραφικό περιορισμό, προσφέρουμε μία διαδραστική, διδακτική εμπειρία σε πραγματικό χρόνο με τη βοήθεια εκπαιδευτικών εργαλείων.
Σε πόσες χώρες έχετε παρουσία μέχρι στιγμής;
H GoStudent έχει παρουσία σε πάνω από 20 χώρες. H χρονιά που μας πέρασε ήταν ορόσημο όσον αφορά την επέκταση αφού καθιερωθήκαμε σε αρκετές ευρωπαϊκές αγορές και νιώσαμε πλέον έτοιμοι για το μεγάλο άλμα στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού! Ξεφεύγοντας από τα σύνορα της Ευρώπης, ανοίξαμε γραφεία στον Καναδά, το Μεξικό, την Κολομβία, τη Χιλή και τη Βραζιλία. Μέσα στο 2022 ξεκινήσαμε τη δραστηριοποίησή μας και στις ΗΠΑ. Η αξιολόγηση της κάθε ευκαιρίας εξαγοράς είναι μία αέναη διαδικασία, καθώς κύριο μέλημά μας είναι η δημιουργία ενός ολιστικού οικοσυστήματος μάθησης και εξέλιξης, το οποίο θα αποτελέσει το όχημα για να φτάσει η παγκόσμια εκπαίδευση στο επόμενο επίπεδο.
Είσαστε ικανοποιημένοι από την εικόνα που έχετε στην Ελλάδα;
Η επέκτασή μας στην Ελλάδα μετρά μόλις 1 χρόνο και 3 μήνες και όμως παρά το αντικειμενικά σύντομο χρονικό διάστημα, είμαστε πολύ χαρούμενοι που οι συνεργάτες μας είναι άνθρωποι με τους οποίους μοιραζόμαστε την ίδια φιλοσοφία, το ίδιο πάθος και το ίδιο όραμα. Η Ελληνική ομάδα κατόρθωσε να ξεπεράσει κάθε προσδοκία του αρχικού πλάνου ανάπτυξης, να φτάσει τους 100 σχεδόν υπαλλήλους, να προσαρμόσει στα εγχώρια δεδομένα το προϊόν της GoStudent & να διπλασιάζει τη βάση των μαθητών της κάθε μήνα! Συνοψίζοντας, λοιπόν, είμαστε πράγματι ικανοποιημένοι και παράλληλα θεωρούμε πως έχουμε να δούμε και να δώσουμε πολλά ακόμα στην ελληνική αγορά καθώς δε φοβόμαστε να εξερευνήσουμε νέα εδάφη, στοχεύοντας στην υποστήριξη κάθε μαθητή που μας αναζητά αλλά και με γνώμονα να γίνουμε ηγέτες με «οδηγό» την εξέλιξη και την ποιότητα.
Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια για την περαιτέρω εξάπλωση της πλατφόρμας;
Στόχος μας φέτος είναι να συνεχίσουμε να ενισχύουμε την παρουσία μας στις χώρες δραστηριοποίησης μας. Όσον αφορά την ελληνική αγορά, θέλουμε να εμπλουτίσουμε ακόμα περισσότερο την ποικιλία των προσφερόμενων μαθημάτων μας στη χώρα μας εντάσσοντας μαθήματα όπως τεχνολογία, ρομποτική, δημιουργική γραφή κ.ά. και να ενσωματώσουμε νέες τεχνολογίες όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη, προσαρμόζοντας τα ευρήματα στο προφίλ κάθε μαθητή, με σκοπό την πλήρη ανάπτυξη των δυνατοτήτων του, φτάνοντας την εξατομικευμένη εκπαίδευση σε ένα νέο επίπεδο. Θέτοντας στον πυρήνα τα παραπάνω αλλά και διατηρώντας την εμπειρία του χρήστη σε κορυφαία επίπεδα, στόχος μας είναι ο δεκαπλασιασμός του αριθμού των μαθητών μας.
Πώς σχεδιάζετε να χρησιμοποιήσετε τα χρήματα που συγκεντρώσατε από τους τελευταίους γύρους χρηματοδότησης;
Η χρηματοδότηση που λάβαμε (series D) θα χρησιμοποιηθεί για τη διεθνή επέκταση, τη διερεύνηση δυνατότητας συγχωνεύσεων και εξαγορών και την αύξηση του μεριδίου αγοράς στις υφιστάμενες γεωγραφικές περιοχές. Παράλληλα, η επένδυση και η εξέλιξη της οικογένειας GoStudent ανά τον κόσμο είναι μείζονος σημασίας, καθώς θεωρούμε ότι κάθε γραφείο μας ανά τον κόσμο είναι ένας ζωντανός οργανισμός, ο οποίος χρειάζεται Επίσης, θέλουμε να συνεχίσουμε να επενδύουμε στην οικογένεια της GoStudent ανά τον κόσμο, ενισχύοντάς την με ανθρώπους που μοιράζονται το ίδιο πάθος και την ίδια διάθεση για εξέλιξη.
Αναφέρετε ενδεικτικά κάποιους από τους επενδυτές που έχουν εμπιστευθεί την start up.
Κάποιοι από τους επενδυτές μας είναι η Prosus και η SoftBank Vision Fund 2. Το 2022, μόλις επτά μήνες μετά την επένδυση Σειράς Γ, η GoStudent συγκέντρωσε κεφάλαιο Σειράς Δ ύψους 300 εκατ. ευρώ και υπερδιπλασίασε την αποτίμηση της σε 3 δισ. ευρώ. Η νέα χρηματοδότηση θα ενισχύσει τους τρεις στρατηγικούς πυλώνες: τη διεθνή επέκταση, την επέκταση των προϊόντων μέσω συγχωνεύσεων και εξαγορών, καθώς και την αύξηση του μεριδίου αγοράς στις υπάρχουσες περιοχές.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!