Eνα σύγχρονο πρόγραμμα εξυπηρέτησης και αξιολόγησης των υπηρεσιών της, το Voice of the Customer (VoC), εισάγει η Allianz Ελλάδος.
Όπως αναφέρει ανακοίνωση, το συγκεκριμένο πρόγραμμα βοηθά την Allianz να λάβει με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο τα σχόλια των ασφαλισμένων, μέσα από ερωτηματολόγια που τη βοηθούν να βελτιώσει περαιτέρω τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της αλλά και να αυξήσει το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών της.
Το πρόγραμμα συλλέγει πληροφορίες που προέρχονται από αιτήματα των ασφαλισμένων σε πραγματικό χρόνο, διευκολύνοντας την ανάλυσή τους. Έτσι, η Allianz μπορεί να εστιάσει στις κύριες αιτίες των ζητημάτων που προκύπτουν, επιλύοντάς τα έγκαιρα.
Υπογραμμίζεται ότι, χάρη στο Voice of the Customer, η επικοινωνία με τους πελάτες επιταχύνεται ακόμα περισσότερο. Η ομάδα της Allianz επικοινωνεί εντός 24 ωρών με τους ασφαλισμένους που δεν έμειναν ικανοποιημένοι, με σκοπό να διερευνήσει περαιτέρω το παράπονό τους. Σε δεύτερο επίπεδο, η λειτουργία αυτή βοηθά την Allianz να βελτιώσει τις διαδικασίες της για να έχουν οι πελάτες καλύτερη συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης μελλοντικά.
Παράλληλα, το πρόγραμμα βοηθά την Allianz να αναπτύξει ακόμη περαιτέρω τις δεξιότητες των υπαλλήλων της, φροντίζοντας ώστε να υιοθετούν στις καθημερινές τους πρακτικές τα διδάγματα και τις εμπειρίες που προκύπτουν, με επίκεντρο πάντα τις ανάγκες των ασφαλισμένων.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!