Νέα
  • ΓΔ: 1390.49 +0.56%
  • Τζίρος: 110,27 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Agrino: Ξεπέρασαν κάθε προσδοκία οι ρυζογκοφρέτες

Ρυζογκοφρέτες Agrino
Ρυζογκοφρέτες Agrino / Πηγή: Facebook

Στην πολλά υποσχόμενη αγορά των snacks συνεχίζει να επενδύει η Agrino, μετά την εντυπωσιακή υποδοχή που είχαν από το καταναλωτικό κοινό οι ρυζογκοφρέτες της εταιρείας.

Μπορεί η εταιρεία να μπήκε στη συγκεκριμένη κατηγορία μόλις την άνοιξη το 2019, ωστόσο σε λιγότερο από δύο χρόνια κατάφερε να κατακτήσει ήδη μερίδιο άνω του 40%, εκτοξεύοντας συνολικά τον τζίρο του τομέα σε διψήφια επίπεδα, άνω των 10 εκατ. ευρώ.

Η μεγάλη αύξηση της ζήτησης για ρυζογκοφρέτες ξεπέρασε ακόμη και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις της διοίκησης, αναγκάζοντας την εταιρεία να αυξήσει την παραγωγική δυναμικότητά της πάνω από 50%. Μάλιστα, όπως αναφέρει στο imerisia.gr ο Τάσος Πιστιόλας, CEO της Agrino, η εταιρεία θα προχωρήσει φέτος σε νέα επέκταση των γραμμών παραγωγής, μετατοπίζοντας μέρος των χρημάτων που προβλέπονται στο πενταετές επενδυτικό πλάνο της περιόδου 2019-2023, συνολικού ύψους 10 εκατ. ευρώ, προς αυτή την κατεύθυνση.

Νέοι κωδικοί

Εν μέσω της πανδημίας λανσάρισε τον περασμένο Μάιο δυο νέους κωδικούς της σειράς, με σοκολάτα. Τα παιδιά έδειξαν μεγαλύτερη προτίμηση στη milk, ενώ η dark πούλησε περισσότερο στις μεγαλύτερες ηλικίες. «Πάντως, ο κάθε κωδικός έχει το κοινό του» σημειώνει ο κ. Πιστιόλας, προσθέτοντας ότι «ρίγανη και καλαμπόκι εξακολουθούν να είναι τα best seller προϊόντα της κατηγορίας, χωρίς όμως να υστερούν και οι υπόλοιπες όπως η επτάσπορη, που απευθύνεται σε κοινό που είναι fan της υγιεινής διατροφής και η κανέλα, που ταιριάζει περισσότερο ως συνοδευτικό για καφέ, τσάι κ.λπ.».

Σε κάποια ράφια σούπερ μάρκετ έχουν κυκλοφορήσει μίνι ρυζογκοφρέτες (με γεύσεις ρίγανη, τυρί και bbq), οι οποίες σταδιακά θα επεκταθούν σε όλες τις αλυσίδες και τα κανάλια διανομής της Agrino.

Παράλληλα, σε διψήφια ποσοστά ανάπτυξης κινήθηκαν οι βασικές κατηγορίες της Agrino, δηλαδή τα ρύζια και τα όσπρια, λόγω της μεγάλης ζήτησης που εκδηλώθηκε στο retail, υπερκαλύπτοντας τις απώλειες από τον τζίρο του HoReCa.

Απευθείας συνεργασίες με τους παραγωγούς

Με το μερίδιο (σε επίπεδο όγκου) να ήταν 20% του συνόλου το 2019, η Agrino, η οποία έχει παρουσία σε περίπου 30 χώρες, και θέλοντας να διευρύνει το εξαγωγικό της αποτύπωμα προσβλέπει στη διείσδυση στις μεγάλες, αναπτυγμένες χώρες της Ε.Ε., καθώς και στις ΗΠΑ, αλλά και σε νέες αγορές, στις αναπτυσσόμενες χώρες της Ανατολικής Ασίας και την Αυστραλία. Ο πήχης για την επόμενη διετία μπαίνει στο 30% και ο μακροπρόθεσμος στο 50%.

Η εταιρεία δίνει πολύ μεγάλη έμφαση στην ποιότητα των προϊόντων. Για παράδειγμα στο ρύζι, έχει απευθείας συνεργασίες εδώ και δύο δεκαετίες περίπου με κορυφαίους παραγωγούς ρυζιού (σε όγκους παραγωγής και ποιότητα) από Θεσσαλονίκη και Σέρρες, οι οποίοι καλύπτουν πάνω από το 90% της εγχώριας παραγωγής. Η εταιρεία εφαρμόζει τους κανόνες Ορθής Γεωργικής Πρακτικής στους προμηθευτές-παραγωγούς της.

Μοναδική στον κόσμο στην ιχνηλασιμότητα

Σε σχέση με την εξωστρέφεια και τον αθέμιτο ανταγωνισμό που αντιμετωπίζουν πολλά ευρωπαϊκά προϊόντα από Τρίτες Χώρες, ο Τάσος Πιστιόλας υπογραμμίζει με έμφαση ότι «παγκοσμίως είμαστε η μόνη εταιρεία που έχουμε πλήρη ιχνηλασιμότητα του προϊόντος από το χωράφι μέχρι το τραπέζι, εφαρμόζοντας ουσιαστικά τη στρατηγική της ΕΕ, farm to fork».

Ανέφερε ότι «οι χώροι αποθήκευσης είναι συγκεκριμένοι και το σύστημα υποστηρίζει ώστε να μπορούμε να έχουμε πάνω στο κάθε προϊόν μας το όνομα του παραγωγού και την περιοχή απ' όπου παράγεται».

Ο CEO της Agrino σημειώνει ότι «γίνεται μεγάλη συζήτηση στην Ευρώπη για τη διατροφική επισήμανση, κάτι για το οποίο η εταιρεία μας αλλά και η Διεπαγγελματική Ρυζιού είναι υπέρμαχοι. Θεωρούμε ότι πρέπει να είναι υποχρεωτική η αναγραφή προέλευσης του κάθε προϊόντος, καθώς στην Ευρώπη γενικότερα υπάρχουν πιο αυστηροί κανόνες ασφάλειας και πιο έγκυρα πιστοποιητικά ποιότητας. Θέλουμε το μίνιμουμ, να αναγράφεται δηλαδή το EU, ως πηγή προέλευσης, μολονότι εντός Ευρώπης υπάρχουν...αντίρροπα συμφέροντα».

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ