Σε αλλαγή πολιτικής για την επιστροφή παραγγελιών στο e-shop προχωρά η γνωστή αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης Zara. Συγκεκριμένα, η εταιρεία χρεώνει πλέον τις on line επιστροφές ενδυμάτων, εκτός και αν οι καταναλωτές μεταβαίνουν οι ίδιοι στο φυσικό κατάστημα.
Από την πανδημία και τούδε αυξήθηκαν κατακόρυφα οι online πωλήσεις, καθώς οι καταναλωτές δεν είχαν πρόσβαση στα καταστήματα. Ωστόσο υπήρξε κι ενα φαινόμενο που προβλημάτισε τα στελέχη των εταιρειών ένδυσης και μείωσε κάπως το κέρδος. Ο τεράστιος αριθμός επιστροφών, ειδικά από μερικούς πελάτες που συνηθίζουν να κάνουν δεκάδες παραγγελίες και εν συνεχέια να τις επιστρέφουν, απειλεί τις μεγάλες αλυσίδες μόδας, αφού περιοριζει το κέρδος.
Στο πλαίσιο αυτό και προκειμένου να αποτρέψει τέτοια φαινόμενα, η αλυσίδα Zara άρχισε να χρεώνει τους πελάτες της για τις επιστροφές των online παραγγελιών στη Βρετανία. Όσοι θέλουν να επιστρέψουν κάτι που αγόρασαν από το σάιτ ή το app της μέσω courier, χρεώνονται με 1,95 λίρες, με το ποσό να αφαιρείται από την επιστροφή χρημάτων που κάνει η εταιρεία για την εν λόγω παραγγελία. Πάντως, οι επιστροφές στα καταστήματα της Zara παραμένουν δωρεάν.
Στην ελληνική αγορά, η εταιρεία προσέφερε στο παρελθόν δωρεάν επιστροφή με παραλαβή από το σπίτι για τις online παραγγελίες, αλλά πλέον ζητά από τους πελάτες της να παραδώσουν οι ίδιοι το πακέτο τους στο κατάστημα του courier, από όπου η επιστροφή γίνεται χωρίς κόστος. Ακόμα στην Ελλάδα δεν υπάρχει χρέωση, ωστόσο η πολιτική που ξεκίνησε στη Βρετανία, δείχνει την ταλτική που θα ακολουθήσει η εταιρεία και στις υπόλοιπες χώρες.
Ισχύει όμως και στην ελληνική αγορά, το δικαίωμα δωρεάν επιστροφής σε κατάστημα.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!