Η Ernst and Young (ΕΥ) Ελλάδος, μέλος του διεθνούς δικτύου εταιρειών EY, παγκόσμιου ηγέτη στην παροχή ελεγκτικών, φορολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών και υπηρεσιών εταιρικής στρατηγικής και συναλλαγών, και η Convert Group, ελληνική εταιρεία με διεθνή πρωτοπορία σε τεχνολογικά προϊόντα και υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου και ψηφιακού μετασχηματισμού, με ηγετική θέση στην ελληνική αγορά, ανακοινώνουν τη συμφωνία για την απόκτηση από την ΕΥ Ελλάδος του Συμβουλευτικού Τμήματος της Convert Group.
Πλέον, η EY Ελλάδος αποκτά επιπλέον εξειδίκευση και τεχνογνωσία σε λύσεις και υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου, επεκτείνοντας τις ήδη προσφερόμενες συμβουλευτικές της υπηρεσίες, μεταξύ άλλων σε τομείς, όπως:
- Οι συμβουλευτικές υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce consulting) και omni-channel consulting
- Οι συμβουλευτικές υπηρεσίες για τη στρατηγική e-commerce, καθώς και τον μετασχηματισμό που προκύπτει
- Οι συμβουλευτικές υπηρεσίες Data & Analytics για το ηλεκτρονικό εμπόριο
- Οι υπηρεσίες επαγγελματικής εκπαίδευσης σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου
Με τον τρόπο αυτό, η EY στοχεύει να θεμελιώσει περαιτέρω την ηγετική της θέση στις συμβουλευτικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Με τη σειρά της, η συμφωνία αυτή προσφέρει στην Convert Group τη δυνατότητα και τους πόρους να αφοσιωθεί στο όραμά της και να ηγηθεί με την καινοτόμο πλατφόρμα της «eRetail Suite» στο παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο. Παράλληλα, η Convert Group συνεχίζει την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών Data & Analytics καταναλωτικών αγαθών και φαρμάκων, μέσα από τις πλατφόρμες της.
Ο κος Παναγιώτης Παπάζογλου, Διευθύνων Σύμβουλος της EY Ελλάδος, ανέφερε σχετικά: «Σε μία κρίσιμη συγκυρία, όπου το ηλεκτρονικό εμπόριο σημειώνει σημαντική άνοδο παγκοσμίως, η απόκτηση του Συμβουλευτικού Τμήματος της Convert Group, το οποίο έχει εξαιρετική φήμη και κατέχει ηγετική θέση στον τομέα εξειδίκευσής του, εμπλουτίζει περαιτέρω τις δεξιότητες της EY Ελλάδος, επεκτείνοντας στρατηγικά το αποτύπωμά της σε έναν τομέα αυξανόμενου ενδιαφέροντος για τους πελάτες μας. Καλωσορίζουμε με χαρά τους νέους συναδέλφους μας».
Ο κος Αλέξανδρος Χρηστίδης, Εταίρος και Επικεφαλής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της EY Ελλάδος, δήλωσε: «Η απόκτηση του Συμβουλευτικού Τμήματος της Convert Group, πολλαπλασιάζει τα οφέλη για τους πελάτες μας, καθώς ενισχύει τις δυνατότητές μας για παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών e-commerce και omni-channel, καθώς και τον σχεδιασμό και την υλοποίηση σχετικών λύσεων πληροφορικής. Με αυτόν τον τρόπο, η EY μπορεί να προσφέρει ολοκληρωμένες end-to-end υπηρεσίες στον τομέα αυτόν. Ταυτόχρονα, προσδοκούμε στην επίτευξη πολλών συνεργειών με άλλες συμβουλευτικές υπηρεσίες που ήδη προσφέρουμε, και ιδιαίτερα στην περιοχή των Data & Analytics, Supply Chain & Operations, Service Design και Τεχνολογίας. Αθροιστικά, η τεχνογνωσία μας, το εκτεταμένο πελατολόγιο και οι συνέργειες, μας γεμίζουν με σιγουριά και αισιοδοξία για την επιτυχία αυτού του εγχειρήματος».
Ο κος Παναγιώτης Γκεζερλής, ιδρυτής και CEO της Convert Group και η κα Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Partner, Chief Product Officer & Deputy CEO της εταιρείας, σχολίασαν σχετικά: «Αποχωριζόμαστε ένα μεγάλο κεφάλαιο στην ιστορία της εταιρείας μας. Είμαστε συγκινημένοι, αλλά και τρομερά χαρούμενοι, για την ομάδα συμβούλων μας. Με επικεφαλής τον Στέφανο Πρόκο, πλέον Associate Partner στην EY Ελλάδος, η ομάδα θα συνεχίσει επάξια τη δραστηριότητα που ξεκινήσαμε μαζί.
Σημαντικός παράγοντας στην επιλογή μας ήταν το γεγονός ότι, παρά το μεγάλο μέγεθος και την παγκόσμια παρουσία της, η ΕΥ είναι μια εταιρεία που έχει ως επίκεντρο τους ανθρώπους της. Παρέχει ένα ιδανικό εργασιακό περιβάλλον και μία επιχειρηματική κουλτούρα που βασίζεται σε αξίες και ηθική. Αυτά ταιριάζουν απόλυτα στην επιχειρηματική φιλοσοφία μας και ήταν, ίσως, το πιο σημαντικό κριτήριο που είχαμε μαζί με την ομάδα των συμβούλων μας για αυτή την κίνηση. Ως συνέταιροι, η Έλενα κι εγώ, αφοσιωνόμαστε πλέον, με τους υπόλοιπους 45 ταλαντούχους Converters, στις τεχνολογικές πλατφόρμες μας “eRetail Audit” και “eRetail Content”, για να ηγηθούμε στην παροχή και αξιοποίηση δεδομένων στο παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο καταναλωτικών αγαθών και φαρμάκων, που καλπάζει».