Η Coca-Cola συνεχίζει σταθερά την ανάπτυξη προϊόντων χαμηλής ή μηδενικής περιεκτικότητας σε ζάχαρη, με στόχο να δώσει περισσότερες επιλογές με λιγότερες θερμίδες στους καταναλωτές.
Από το 2010 η εταιρεία επενδύει στην ανάπτυξη προϊόντων μειώνοντας τη ζάχαρη και συνεισφέροντας παράλληλα σε ένα πιο υγιεινό διατροφικό περιβάλλον, έχοντας καταφέρει να μειώσει κατά περίπου 24% τις θερμίδες στα αναψυκτικά της μέχρι σήμερα.
Παράλληλα, έχει εισαγάγει 18 νέα ροφήματα με μειωμένη ή μηδενική ζάχαρη και θερμίδες, προσφέροντας τουλάχιστον μια επιλογή χαμηλής ή μηδενικής ζάχαρης για κάθε ένα από τα αναψυκτικά της. Πιο συγκεκριμένα, η Fanta περιέχει πλέον 30% λιγότερη ζάχαρη και η Sprite 67%.
Δέσμευση απέναντι στους καταναλωτές
Η Μαρία Τζελέπη, διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων, Επικοινωνίας & Βιώσιμης Ανάπτυξης για την The Coca-Cola Company σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, ανέφερε στην «Ημερησία» ότι «σήμερα, περίπου το 40% του όγκου των πωλήσεών μας προέρχεται από ροφήματα με χαμηλή ή μηδενική ζάχαρη και θερμίδες». Σύμφωνα με την κυρία Τζελέπη, αυτό δεν σημαίνει απλά ότι ακολουθεί η εταιρεία μια τάση, αλλά ότι «είναι μια δέσμευση απέναντι στους καταναλωτές μας ότι θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε προϊόντα που θα κάνουν τη διαφορά, προϊόντα που πέρα από το να προσφέρουν απόλαυση, θα ανταποκρίνονται με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο σε έναν πιο υγιεινό διατροφικό τρόπο ζωής».
7 ανασυνθέσεις ροφημάτων
Σημειώνεται ότι, με συνολικά 7 ανασυνθέσεις ροφημάτων έως τώρα, η Coca-Cola διαθέτει ήδη ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες διατροφικές ανάγκες.
Σε αυτό το χαρτοφυλάκιο, εδώ και κάποια χρόνια έχει προστεθεί και η νέα Coca-Cola Χωρίς Ζάχαρη και Χωρίς Καφεΐνη. Σύμφωνα με την εταιρεία, «πρόκειται για ένα καινοτόμο προϊόν, καθώς είναι απαλλαγμένο όχι μόνο από τη ζάχαρη, αλλά και από την καφεΐνη, γεγονός που την καθιστά ιδανική για κατανάλωση όλες τις ώρες της ημέρας, χωρίς συμβιβασμούς. Με την Coca-Cola Zero να έχει κερδίσει έδαφος στις προτιμήσεις των καταναλωτών, η Coca-Cola Χωρίς Ζάχαρη και Χωρίς Καφεΐνη έρχεται να δώσει μια επιπλέον επιλογή σε όσους θέλουν να απολαμβάνουν το αγαπημένο τους αναψυκτικό ακόμα και τις βραδινές ώρες».
Χωρίς... εκπτώσεις σε ποιότητα και γεύση
Από την εταιρεία υπογραμμίζεται, τέλος, ότι «σε μια εποχή που οι καταναλωτές στρέφουν όλο και περισσότερο την προσοχή τους σε πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες, η Coca-Cola συνεχίζει να χτίζει σταθερά και αδιάκοπα ένα χαρτοφυλάκιο προϊόντων που να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες καταναλωτικές ανάγκες, χωρίς να κάνει καμία έκπτωση στην ποιότητα και τη μοναδική γευστική εμπειρία που έχει συνδεθεί άρρηκτα με την απόλαυση των παγωμένων αναψυκτικών της, με ναυαρχίδα φυσικά την Coca-Cola».
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!