Αύξηση του τζίρου της άνω του 15%, δηλαδή πάνω από 22,4 εκατ. ευρώ, κατέγραψε το 2021 η Ioniki σε σχέση με το 2020, σε μία ακόμη δύσκολα χρονιά λόγω του Covid-19. Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, βασικό ρόλο στην πορεία αυτή είχαν οι εξαγωγές, οι οποίες ενισχύθηκαν σε ποσοστό άνω του 30%.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το brand Filosophy μπήκε σε νέες αγορές, κλείνοντας συνεργασίες με μεγάλους retailers σε Ευρώπη, ΗΠΑ, Μέση Ανατολή και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Συμφωνία με Lulu
Η Ioniki έχει μπει στο Κατάρ, τη Σαουδική Αραβία και το Κουβέιτ, με τους τέσσερις κωδικούς της σειράς Filosophy, συνάπτοντας συμφωνία στρατηγικού ενδιαφέροντος με τα καταστήματα του ομίλου Lulu Group International. H συμφωνία αφορά σε direct πωλήσεις και στην τοποθέτηση των προϊόντων της σειράς στα ράφια της premium αλυσίδας, ξεκινώντας από Κουβέιτ και Ομάν και με προοπτική την κάλυψη όλου του δικτύου της Lulu. Η ευρύτερη περιοχή κεντρίζει το ενδιαφέρον της εταιρείας, που σκοπεύει να ενδυναμώσει την παρουσία της και με νέα προϊόντα, που θα λανσάρει το επόμενο διάστημα.
Με ποια σειρά τοποθετήθηκε στην Costco
Ιδιαίτερη συμβολή έχει η σειρά Plant-Based και ο Νο 1 κωδικός, Greek Plant-based Beyond meat pie, ο οποίος τοποθετήθηκε στον όμιλο Costco. Πιο συγκεκριμένα μπήκε στα ράφια της Costco σε Βρετανία, Γαλλία, Ιρλανδία και Σουηδία.
Αξιοσημείωτη είναι ακόμα η δυναμική είσοδος της, στον γαλλικό όμιλο Group Casino, ο οποίος απαριθμεί περισσότερα από 600 καταστήματα. Η συνεργασία με την Beyond meat αναπτύσσεται με την δημιουργία δυο νέων κωδικών, οι οποίοι σύντομα θα είναι διαθέσιμοι στην Ευρώπη.
Και στα Aldi Πορτογαλίας
Ακόμη, η εταιρεία έβαλε τα Mini Greek Plant Based Sausage Rolls της σειράς Filosophy στην Aldi Πορτογαλίας και η συνεργασία μεταξύ της ελληνικής εταιρείας και του discounter όχι μόνο θα συνεχιστεί τους επόμενους μήνες, αλλά η Ioniki σχεδιάζει να βάλει και άλλους vegan κωδικούς στο δίκτυο της αλυσίδας το επόμενο διάστημα.
Σε 1.000 καταστήματα της Coles
Θυμίζουμε ότι η Ioniki μπήκε σε όλα τα καταστήματα του δικτύου της αλυσίδας Coles, στην Αυστραλία, τοποθετώντας τα προϊόντα της στα ράφια των 1.000 καταστημάτων της αλυσίδας.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η εταιρεία εξάγει σε περισσότερες από 36 χώρες, με σημαντικότερες αγορές αυτές της Αυστραλίας, της Γερμανίας, των ΗΠΑ και της Αγγλίας.
Νέα προϊόντα
Στην Ελλάδα, όπως αναφέρει η διοίκηση της εταιρείας, οι στόχοι των πωλήσεων εκπληρώθηκαν με επιτυχία, ενώ για το 2022 εκτιμά ότι οι πωλήσεις της Ioniki θα ενισχυθούν, με την έναρξη συνεργασιών με μεγάλους πελάτες, ενώ μέσα στο α’ τρίμηνο της χρονιάς θα λανσαριστούν νέα προϊόντα στο χαρτοφυλάκιό της.
Σημειώνεται ότι στην τελευταία Anuga, η οποία πραγματοποιήθηκε το περασμένο φθινόπωρο στη Γερμανία, η εταιρεία παρουσίασε τα εξής προϊόντα:
- Νέα σειρά Filosophy plant-based, η οποία αποτελείται από τα προϊόντα Greek plant-based Beyond meat Pie, mini Greek plant-based Sausage rolls, mini Greek plant-based puffs και plant-based pizza Pepperoni.
- Traditional Crinkly filo pie with Feta P.D.O. & Spinach και Traditional Crinkly filo pie with Feta P.D.O., με χειροποίητο τσαλακωτό φύλλο.
- Μεσογειακή πίτα, με τα καλύτερα υλικά από τη μεσογειακή κουζίνα.
Επενδύσεις
Σε βάθος τριετίας η εταιρεία σχεδιάζει επένδυση €20 εκατ. στη ΒΙΠΕ Σίνδου, η οποία αφορά στη δημιουργία ενός υπερσύγχρονου εργοστασίου παραγωγής σφολιατοειδών, με σκοπό την περαιτέρω ανάπτυξη του portfolio της με την παραγωγή πιο εξειδικευμένων προϊόντων της κατηγορίας.
Το νέο εργοστάσιο θα κατασκευαστεί στο βιομηχανικό ακίνητο 40 στρεμμάτων που έχει στην κατοχή της η βορειοελλαδίτικη βιομηχανία, το οποίο αναμένεται να τριπλασιάσει, όπως πληροφορούμαστε, την παραγωγική της δυνατότητα. Θυμίζουμε ότι η Ioniki ολοκλήρωσε πέρυσι το προηγούμενο τριετές επενδυτικό πρόγραμμα, ύψους €7 εκατ.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!