Την ίδια περίοδο, οι καθαρές πωλήσεις της χρήσης ανήλθαν στα 238,9 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας βελτίωση κατά 6,7%. Σύμφωνα με τη διοίκηση, η αύξηση αυτή ήταν αποτέλεσμα της συνεχούς επένδυσης στον καταναλωτή, στην εστίαση στην καινοτομία και στη δημιουργία αξίας στις κατηγορίες προϊόντων τις οποίες προσφέρει. Την περίοδο της πανδημίας η εταιρεία έδωσε έμφαση στην απρόσκοπτη τροφοδοσία της αγοράς με προϊόντα προσωπικής υγείας και υγιεινής.
Τι ξόδεψε για διαφήμιση
Ακόμη η εταιρεία αύξησε τις δαπάνες για προβολή και διαφήμιση στα 45,5 εκατ. έναντι 41,3 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση αντανακλώντας την σταθερή προσήλωση της εταιρείας στην προβολή και υποστήριξη των προϊόντων της.
Παράλληλα τα έξοδα διοικητικής λειτουργίας μειώθηκαν σε 9,9 εκατ. ευρώ έναντι 10,3 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, λόγω της βελτιστοποίησης των εσωτερικών διαδικασιών και της επένδυσης σε νέες τεχνολογίες ε
Για την χρήση 2020-2021, η P&G Ελλάς, η οποία σημειωτέον έχει μηδενικό δανεισμό, στοχεύει τόσο στην κατ' αξία αύξηση των πωλήσεων, αλλά και στην ταυτόχρονη στόχευση διεύρυνσης του μεριδίου της στην αγορά.
Πουλάει το οικόπεδο στα Γλυκά Νερά
Τέλος, πρόθεση της εταιρείας είναι να πουλήσει άμεσα οικόπεδο που διαθέτει στα Γλυκά Νερά Αττικής, η αξία του οποίου στο τέλος του α’ εξαμήνου του 2020 ανερχόταν σε 1,42 εκατ. ευρώ.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!