Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση μιας από τις μεγαλύτερες επενδύσεις στο Ελληνικό αλλά και σε όλη τη χώρα έχει ξεκινήσει. Μετά το «πράσινο φως» που έδωσε πριν τα Χριστούγεννα το Ελεγκτικό Συνέδριο στη σύμβαση, επόμενο βήμα είναι η κύρωσή της από τη Βουλή των Ελλήνων.
Η κύρωση αυτή θα δώσει σάρκα και οστά σε μια επένδυση της οποίας ο διαγωνισμός πέρασε κυριολεκτικά από συμπληγάδες. Τελευταία πράξη (αφου διευθετηθούν και τα τελευταία ζητήματα από το υπουργείο Οικονομικών) είναι η υπογραφή της σύμβασης μεταξύ της ΕΕΕΠ και της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ που θα της δώσει την άδεια λειτουργίας καζίνο.
Ο κορυφαίος ελληνικός όμιλος κατάφερε να κρατήσει ζωντανό τον διαγωνισμό και πλέον δικαιώνεται καθώς το έργο αυτό ξεπερνά σε προϋπολογισμό όποιο άλλο έργο έχει μέχρι σήμερα προγραμματιστεί εντός και εκτός Ελληνικού.
Για να δώσουμε ένα δείγμα, η επένδυση που αγγίζει το ένα δισ. ευρώ, πλησιάζει σε αξία τη γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας ή της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης και είναι σχεδόν παρόμοια με το τμήμα του ΒΟΑΚ Χανιά-Ηράκλειο.
Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών θα προχωρήσει στο νέο επενδυτικό σχήμα που σύμφωνα με πηγές θα είναι η Hard Rock που θα συμμετέχει για πρώτη φορά σε επένδυση για καζίνο στην Ευρώπη. Το νέο επενδυτικό σχήμα θα είναι αυτό που θα τρέξει το μεγάλο αυτό έργο.
Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές θα υπάρξει νέος σχεδιασμός, ο οποίος θα ακολουθεί τις επιταγές ενός βιοκλιματικού κτιρίου που θα ενσωματώνεται με το γενικότερο πνεύμα της περιοχής όπως θα διαμορφωθεί. Σε καμιά περίπτωση δεν φαίνεται ότι το σχέδιο του νέου κτιριακού συγκροτήματος θα είναι... εξωτικό ή με σχήμα που θα παραπέμπει σε κάτι ιδιαίτερο.
Η κατασκευή του έργου
Για να μπορέσει να ξεκινήσει η κατασκευή του έργου θα πρέπει να ολοκληρωθούν όλες οι απαραίτητες μελέτες και να εκδοθούν όλες οι σχετικές άδειες, μεταξύ των οποίων και η οικοδομική που θα δώσει και το «πράσινο» φως για την κατασκευή. Το πιθανότερο είναι τα έργα να ξεκινήσουν εντός του 2022.
Το ύψος της επένδυσης παραμένει φυσικά σύμφωνα με την προσφορά και θα αγγίζει το 1 δισεκατομμύριο ευρώ. Θα είναι το μεγαλύτερο αυτοτελές κτιριακό έργο της χώρας και βέβαια το μεγαλύτερο από τα project της επένδυσης του Ελληνικού. Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ θα είναι η κατά 100% κατασκευάστρια του έργου μέσω της ΤΕΡΝΑ.
Πηγές κοντά στο θέμα επισημαίνουν στην «Η» πως η γενική εκτίμηση είναι πως το έργο θα χρειαστεί περίπου 36 μήνες μέχρι να ολοκληρωθεί. Ουσιαστικά η έναρξη λειτουργίας του θα είναι εφικτή περίπου στο τέλος της πρώτης φάσης των έργων στο Ελληνικό.
Θα αποτελεί έναν από τους τρεις Πύργους του παραλιακού μετώπου του Ελληνικού, μαζί με τον Marina Tower και τον πύργο κατοικιών. Η νέα εικόνα του κτιρίου αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς θα αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα τοπόσημα της επένδυσης.
Για την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι ένα ακόμα μεγάλο κτιριακό έργο που προσθέτει στην ατζέντα της και την φέρνει πιο κοντά στο στόχο των έργων 4,5 δισ. ευρώ που υπολογίζει ότι θα διαθέτει μέσα στους επόμενους μήνες.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!