Αύξηση πωλήσεων της τάξης του 50% εμφάνισε στο α’ εξάμηνο της χρήσης 2021-2022 η Β.Σ. Καρούλιας σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο της αμέσως προηγούμενης χρήσης, εκμεταλλευόμενη την άρση του lockdown στην αγορά της εστίασης και την πολύ καλύτερη του αναμενομένου τουριστική σεζόν για τη χώρα μας.
Πρόκειται για την περίοδο Απριλίου-Αυγούστου της φετινής χρονιάς, με τη διοίκηση της εταιρείας να αναμένει συνέχιση της ανοδικής τάσης μέχρι το τέλος της χρήσης (τον Μάρτιο του 2022).
Ανθεκτικότητα
Αξίζει δε να σημειωθεί ότι και στο πρώτο μέρος της πανδημίας, δηλαδή από την 1η Απριλίου του 2020 μέχρι τις 31 Μαρτίου του 2021, μολονότι η αγορά HoReCa βίωσε παρατεταμένα lockdown και ο τουρισμός το 2020... εξαφανίστηκε, εντούτοις η εταιρεία παρουσίασε αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι πωλήσεις της (μη συμπεριλαμβανομένου του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης) ανήλθαν σε 49,3 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας μείωση κατά 8,07%, σε σχέση με τα 53,6 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στην ετήσια οικονομική έκθεση, «η μείωση των πωλήσεων οφείλεται στην πανδημία COVID-19, η οποία από την εμφάνισή της στη χώρα μας το Μάρτιο του 2020 έχει επιφέρει αρνητικές επιπτώσεις στην παγκόσμια οικονομία», ενώ προσθέτει ότι η εν λόγω μείωση «είναι μικρή σε σχέση με τις επιπτώσεις της πανδημίας στην αγορά»
Ακόμη, τα μεικτά κέρδη της Β.Σ. Καρούλιας ανήλθαν σε 12,6 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 13,84% σε σχέση με τα 14,6 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης, ενώ τα ΕΒΙΤDA ανήλθαν σε 2,87 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας μείωση μόλις κατά 2,63% (2,95 εκατ. ευρώ στη χρήση 2019-2020).
Μόνο τα καθαρά κέρδη υπέστησαν σημαντική υποχώρηση, καθώς διαμορφώθηκαν σε 312 χιλιάδες ευρώ, από 1,09 εκατ. την αμέσως προηγούμενη χρήση
Πώς κατάφερε να μείνει όρθια στην πανδημία
Η διοίκηση της εταιρείας σημειώνει πως «παρ’ όλες τις δυσμενείς και πρωτόγνωρες συνθήκες με τις οποίες βρέθηκε αντιμέτωπη, κατάφερε να λειτουργήσει προληπτικά και να αναπτύξει τα δίκτυα πωλήσεων και προώθησης των προϊόντων της, διατηρώντας με αυτό τον τρόπο τις πωλήσεις της σε υψηλά επίπεδα στον κλάδο δραστηριότητάς της».
Τονίζει, δε, ότι το εύρος της σύνθεσης των εμπορευμάτων της, το οποίο πλην των αλκοολούχων ποτών περιλαμβάνει οίνους, μπύρες, καθώς και ροφήματα (καφές, τσάι, χυμοί κ.λπ.), λειτούργησε αμυντικά για τις επιπτώσεις της πανδημίας στα αποτελέσματά της.
Νέες εμπορικές συμφωνίες
Σημειώνεται πως η Β.Σ. Καρούλιας κατά τη διάρκεια της χρήσης 2020-2021 ανέλαβε τη διανομή στην εγχώρια αγορά των προϊόντων του Κτήματος Σιγάλα, των χυμών Λακωνία, των Yapas Ice Teas, καθώς και των αναψυκτικών Green Pro Mixers Series σε συνεργασία με την Green Cola Hellas. Εξάλλου, με το ξεκίνημα της τρέχουσας χρήσης ανέλαβε τη διανομή των οίνων της Οινοποιητικής Μονεμβασιάς.
Η εταιρεία μάλιστα «εντείνει τις προσπάθειές της για την προσέλκυση νέων προϊόντων».
Διεθνή brands στο χαρτοφυλάκιο
Ανάμεσα στα διεθνή brands που διακινεί σήμερα η Β.Σ. Καρούλιας περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων τα: METAXA, Stolichnaya, Remy Martin, Cointreau, NOS, Raven Rare, Cutty Sark, Label 5, Ocho Tequila, Jagermeister, Glenmoray, Mount Gay Rum, Βlue Beetle Gin, Artesano Rum, The Botanist Gin, Bruichladdich κ.ά.
Επίσης έχει στο χαρτοφυλάκιό της το τσίπουρο και το απόσταγμα σταφυλιού Τσιλιλή, το Ούζο 12, το ούζο Πιτσιλαδή και το ούζο Καζανιστό Στουπάκη, τα λικέρ μαστίχας Ομηρικό, καθώς και μια σειρά από κορυφαίους ελληνικούς οίνους των κτημάτων Κυρ-Γιάννη, Αβαντίς, Ζαφειράκη, Μπαραφάκα, Γαβαλά, Nτουράκη, Χατζηγεωργίου, Ορεάλιος Γη, τις μπύρες Bud, Stella Artois, Corona, Septem, Estrella Damm, Peroni, Pilsner Urquell, Paulaner κ.ά., τους καφέδες Cortese και Dalmayr κ.ά.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!