Μιλώντας πριν από λίγο στο Συνέδριο του ΣΕΤΕ, ο CEO της Chipita και αντιπρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος ανέφερε ότι τουρισμός και βιομηχανία δεν είναι ανταγωνιστικοί, αλλά απολύτως συμπληρωματικοί κλάδοι, οι οποίοι πρέπει να συνεργαστούν και να δημιουργήσουν από κοινού καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες.
Σημείωσε χαρακτηριστικά ότι, ο τουρισμός ανεβάζει τον αριθμό των καταναλωτών για μεγάλο χρονικό διάστημα της κάθε χρονιάς, δημιουργώντας έτσι μεγαλύτερη κατανάλωση και για τα προϊόντα των βιομηχανιών, ενώ από την άλλη πλευρά, το τουριστικό προϊόν εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα προϊόντα των βιομηχανιών που προμηθεύουν τις επιχειρήσεις του κλάδου.
Ποιοτικότερα προϊόντα και καλύτερες εμπειρίες
Ο αντιπρόεδρος του ΣΕΒ υπογράμμισε ότι οι δύο τομείς θα πρέπει να προσπαθήσουν να προσφέρουν πιο ποιοτικά προϊόντα και καλύτερες εμπειρίες για τους καταναλωτές.
Τόνισε ακόμη ότι ο τουρισμός φέρνει πολλά χρήματα στην οικονομία και η έλλειψη σημαντικού μέρος των τουριστικών εισπράξεων την τελευταία διετία, είχε ως αποτέλεσμα να οδηγήσει -σε συνδυασμό και με άλλους παράγοντες- σε κρίση και την ελληνική βιομηχανία.
Μεγάλη αγοραστική δύναμη
Ανέφερε, δε, ότι υπάρχει και έμμεση ωφέλεια για τον βιομηχανικό κλάδο, καθώς οι άνθρωποι που απασχολούνται στον τουρισμό έχουν μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη, η οποία τους δίνει τη δυνατότητα να αγοράζουν προϊόντα των βιομηχανιών όχι μόνο τις καλοκαιρινές σεζόν, αλλά 12 μήνες το χρόνο.
Περισσότερες ευκαιρίες συνεργασίας
Ο κ. Θεοδωρόπουλος κατέληξε λέγοντας ότι «ΣΕΒ και ΣΕΤΕ στοχεύουμε να δημιουργήσουμε περισσότερες ευκαιρίες συνεργασίας από κοινού ή και πιο κατάλληλα προϊόντα, ώστε οι επισκέπτες να βιώσουν τη καλύτερη δυνατή εμπειρία για να επιστρέψουν στη χώρα μας, ενισχύοντας έτσι το τουριστικό, βιομηχανικό και οικονομικό γίγνεσθαι της πατρίδας μας».
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!