Ο Γιώργος Ψωμιάδης, εμπορικός διευθυντής της Diageo Hellas, μιλώντας στο 12ο Συνέδριο του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδας, υπογράμμισε ότι η πανδημία άλλαξε την κανονικότητα στην κατανάλωση, τις συμπεριφορές του κόσμου. Μία από αυτές ήταν η τηλεργασία, καθώς δημιουργήθηκε ψηφιακός τρόπος ζωής και αυτός έδωσε ώθηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, κάτι το οποίο μας ακολουθεί μέχρι και σήμερα.
Ενισχύει τη διείσδυση στις πλατφόρμες
Πρόσθεσε ότι η Diageo επενδύει στο ηλεκτρονικό εμπόριο, επιδιώκοντας να αυξήσει το αποτύπωμά της σε πλατφόρμες διανομής τροφίμων-ποτών και ειδών σούπερ μάρκετ. Ανέφερε ότι οι κατηγορίες ποτού έχουν ανάπτυξη 80% μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου σε σχέση με πέρυσι, και πλέον ο τομέας αυτός αποκτά πιο κρίσιμο μέγεθος σε σχέση με τα επίπεδα που είχε προ πανδημίας.
Παράλληλα υπογραμμίζεται η στροφή στο λεγόμενο premiumization, δηλαδή σε καλύτερα και πιο ποιοτικά αλλά και ακριβότερα ποτά, μία τάση την οποία η Diageo έχει εντάξει στην παγκόσμια στρατηγική της.
Society 2030: Spirit of progress
Σημείωσε ακόμη ότι η ολοένα αυξανόμενη τάση ευαισθητοποίησης των καταναλωτών σε θέματα βιωσιμότητας έχει μπει στο DNA της Diageo, η οποία υλοποιεί τη δεκαετή στρατηγική της «Society 2030: Spirit of progress».
Ο κ. Ψωμιάδης ανέφερε ότι «πράγματα τα οποία δυσκολεύουν την καθημερινότητά μας φροντίζουμε να τα απλοποιήσουμε, να τα αυτοματοποιήσουμε ή ακόμα και να τα κόψουμε, προκειμένου οι εργαζόμενοι να έχουν πιο θετική ενέργεια και να αποδίδουν καλύτερα. Στόχος μας είναι να εξοικονομήσουμε κάποιες δεκάδες χιλιάδες ώρες σε παγκόσμιο επίπεδο».
Η νέα τάση στον τομέα των πωλήσεων
Σχετικά με τον τομέα των πωλήσεων υπογράμμισε ότι, ενώ παλαιότερα δινόταν έμφαση στην επιλογή του πωλητή, τα κατάλληλα πλάνα ανάπτυξης και την εκπαίδευση των δεξιοτήτων (τα λεγόμενα 3S), πλέον δίνεται βάρος στα 3M και πιο συγκεκριμένα στο Management στελεχών πρώτης γραμμής, στα Μetrics (analytics) και στο Μethodology, δηλαδή στον μεθοδικό και συστηματικό τρόπο πωλήσεων.
Πρόσθεσε ότι το ζητούμενο για τον πωλητή είναι να είναι πιο fit για το μέλλον, να ταιριάζουν δηλαδή με τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών. Η τεχνολογία, σύμφωνα με τον κ. Ψωμιάδη, μπορεί να αναλάβει την διεκπεραίωση επαναλαμβανόμενων διαδικασιών απελευθερώνοντας πολύτιμο χρόνο για τους πωλητές, οι οποίοι θα έχουν και πολύτιμα data που θα βοηθούν στην ανάδειξη νέων ικανοτήτων.
Γιατί πρέπει να μειωθεί η φορολογία
Αναφορικά με τον κλάδο των αλκοολούχων γενικότερα, ο γενικός διευθυντής της Diageo Hellas εξέφρασε το παράπονο για το υψηλό ποσοστό φορολόγησης, τονίζοντας ότι το 65% της τιμής αφορά φόρους και ζήτησε ελάφρυνση αυτών, αφού κάτι τέτοιο θα βοηθήσει τον παραγωγό, τον μεταπωλητή, τον έμπορο και τον καταναλωτή, αλλά και ευρύτερα τον κλάδο της εστίασης.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!