Η κατακόρυφη άνοδος των εταιρικών δώρων και η σημαντική ανάπτυξη των ηλεκτρονικών πωλήσεων έχουν αποτελέσει τα βασικά στηρίγματα για τη Yoleni’s, προκειμένου να σταθεί όρθια στην πανδημία. Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, η εστίαση, ειδικά στο κέντρο της Αθήνας, έχει δεχτεί σημαντικό πλήγμα από την πανδημία του κορονοϊού.
Πολλώ δε μάλλον για το κατάστημα της Yoleni’s στη Σόλωνος, το οποίο αφενός μεν δεν διαθέτει εξωτερικούς χώρους, αφετέρου δεν έχει εκμεταλλευθεί, λόγω πανδημίας, τα διαμερίσματα που δημιούργησε προ διετίας, προτού δηλαδή ξεσπάσει ο Covid-19.
Στόχος η... επιβίωση
Ο Άγγελος Φιλιππίδης, co-owner του Yoleni's Greek Gastronomy Center, ανέφερε στο imerisia.gr ότι «προτεραιότητα για εμάς από την περσινή χρονιά είναι η επιβίωση», υπογραμμίζοντας πάντως τη μεγάλη ζήτηση που παρουσιάζουν τα εταιρικά δώρα καθώς, όπως είπε, «πολλές είναι οι εταιρείες οι οποίες θέλουν να ευχαριστήσουν τους εργαζομένους τους για ό,τι έχουν προσφέρει σε μια τόσο δύσκολη συγκυρία».
Επισημάνθηκε ακόμη ότι «έχουμε αρκετά σημαντική κινητικότητα στα δώρα, η οποία ξεφεύγει μάλιστα και από τη συνήθη εποχικότητα της ζήτησης, καθώς εκδηλώνεται ενδιαφέρον καθ’ όλη σχεδόν τη διάρκεια της χρονιάς για διάφορες περιστάσεις».
Στήριξη παραγωγών από την Εύβοια
Την περασμένη Τετάρτη, το Yoleni's Greek Gastronomy Center συγκέντρωσε διάφορα προϊόντα από παραγωγούς της Εύβοιας στο πλαίσιο του προγράμματος «Evia Support & Promotion - Προβολή και προώθησης Εύβοιας».
Σύμφωνα με τον κ. Φιλιππίδη, το concept στοχεύει στην υποστήριξη των παραγωγών των πυρόπληκτων περιοχών, αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Εύβοιας, μέσα από την προβολή των παραδοσιακών τους προϊόντων.
«Η κεντρική ιδέα ήταν να στηρίξουμε τις πληττόμενες περιοχές της Ελλάδας, ξεκινώντας από την Εύβοια, συγκεντρώνοντας πολλά προϊόντα της περιοχής σε μια πρόταση για εταιρικό δώρο και όχι μόνο», πρόσθεσε. Ειδικότερα, στο κατάστημα συγκέντρωσε προϊόντα της περιοχής όπως κρασί, σύκα, ζυμαρικά, μέλι, μαρμελάδες, τρούφα & ελαιόλαδο τρούφα, αλείμματα, παστέλι, ελιές, πατέ ελιάς, αποξηραμένο μήλο και ρόδι.
Σημειώνεται ότι το Yoleni's Greek Gastronomy Center, στο πλαίσιο της εταιρικής της ευθύνης, διαχρονικά στηρίζει τους Έλληνες παραγωγούς, συμβάλλοντας στη βιώσιμη ανάπτυξή τους και στην προβολή των ελληνικών προϊόντων. Μάλιστα, όπως πληροφορούμαστε, μετά την Εύβοια σειρά θα έχουν και άλλες περιοχές της χώρας που χρειάζονται ενίσχυση, αλλά και οι τοπικοί παραγωγοί της Αθήνας.
Μεγάλη ζήτηση στο e-shop από ξένους πελάτες
Παράλληλα, σύμφωνα με άλλες πηγές της εταιρείας, σταθερό κοινό έχει αποκτήσει το e-shop του Yoleni’s -το οποίο επισημαίνεται ότι είχε στηθεί προ πανδημίας- συμβάλλοντας σε σημαντικό ποσοστό στον συνολικό τζίρο της εταιρείας.
Χαρακτηριστικά αναφέρουν ότι «εκτός από την Ελλάδα όπου συνεχίζουμε να πάμε καλά, έχουμε πιστούς πελάτες και από το εξωτερικό. Μάλιστα πρόκειται για καταναλωτές υψηλότερων εισοδημάτων που δείχνουν πρόθυμοι να πληρώσουν παραπάνω χρήματα για premium ελληνικά προϊόντα, γεγονός το οποίο μας κάνει να ενισχύουμε συνεχώς και την προϊόντική μας γκάμα». Επισημαίνουν ότι «αυτό που μας κάνει και ξεχωρίζουμε, είναι η μεγάλη προϊοντική βάση που διαθέτουμε και έτσι μπορούμε να κάνουμε πολλά διαφορετικά concepts, που καλύπτουν διάφορες ανάγκες».
Providence: Κερδοφόρο το κατάστημα, έτοιμο για... Χριστούγεννα
Σε ό,τι αφορά την πορεία της εταιρείας, η οποία θυμίζουμε ότι διαθέτει κατάστημα και στο Providence της Πολιτείας του Rhode Island, πληροφορίες θέλουν το κατάστημα της Ελλάδας να ομαλοποιεί σταδιακά την εικόνα του μετά τη σημαντική υποχώρηση του τζίρου πέρυσι, ενώ το κατάστημα στις ΗΠΑ έχει γυρίσει σε κέρδη, αφού στη συγκεκριμένη περιοχή τουλάχιστον έχει επιστρέψει η κανονικότητα.
«Παρά τις δυσκολίες, προσπαθούμε να είμαστε χέρι-χέρι με τους παραγωγούς και να κάνουμε το καλύτερο. Τον Αύγουστο, μάλιστα, κάναμε μια μεγάλη εξαγωγή και επανδρώσαμε το κατάστημα ενόψει των Χριστουγέννων», ανέφεραν στην «Ημερησία» οι ίδιες πηγές.
«Πάγωσαν» τα πλάνα για Ντουμπάι και Βοστώνη
Αναφορικά με τα πλάνα της Yoleni’s, τα οποία περιελάμβαναν, μεταξύ άλλων, την επέκταση σε άλλες περιοχές, όπως το Ντουμπάι, καθώς και το άνοιγμα δεύτερου καταστήματος στις ΗΠΑ και πιο συγκεκριμένα στη Βοστώνη, αυτά έχουν «παγώσει» με το ξέσπασμα της πανδημίας και θα επανέλθουν στο τραπέζι όταν επιστρέψει η ομαλότητα σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!