Στην επέκταση των υπηρεσιών online delivery της ΑΒ Βασιλόπουλος αναφέρθηκε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος και CEO της Ahold Delhaize (μητρικής της ΑΒ), Frans Muller στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων γ’ τριμήνου. Παράλληλα, ο ισχυρός άνδρας της Ahold Delhaize επεσήμανε τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στην ελληνική αλυσίδα super market από τις μεγάλες πυρκαγιές του καλοκαιριού.
Omnichannel
Πιο αναλυτικά, στο πλαίσιο της omnichannel στρατηγικής, η Ahold Delhaize ενισχύει την αποτελεσματικότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας στις ΗΠΑ επιτυγχάνοντας διανομή με ίδια μέσα σε ποσοστό 65% του όγκου, ενώ ο στόχος είναι να επιτευχθεί το 100% μέσα στο 2023.
Σύντομα η Giant Food θα λανσάρει το Ship2me, ένα online marketplace προσφέροντας σε πρώτη φάση επιπλέον 40.000 προϊόντα γενικού εμπορίου και αντικειμένων για τρόφιμα. Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του γ’ τριμήνου πρόσθεσε 102 νέα click-and-collect σημεία πώλησης στις ΗΠΑ, με τα brands σε Ελλάδα (ΑΒ Βασιλόπουλος) και Τσεχία να επεκτείνουν τις υπηρεσίες online delivery.
AB Home Shop Center
Ειδικότερα σε ό,τι αφορά στην Ελλάδα, θυμίζουμε ότι στα τέλη του 2020 η ΑΒ Βασιλόπουλος άνοιξε το νέο της e-commerce κέντρο διανομής στην Ελλάδα (AB Home Shop Center) στο Ρέντη, για το οποίο επενδύθηκαν περί τα 10 εκατ. ευρώ.
Σκοπός του AB Home Shop Center είναι να αναβαθμίσει περαιτέρω τις ηλεκτρονικές αγορές, με τις υψηλότερες προδιαγραφές ασφαλείας, τεχνολογία αιχμής και χρήση smart εφαρμογών στη διαχείριση και λειτουργία του, οι οποίες διασφαλίζουν την ποιότητα των προϊόντων, την ταχύτερη και πιο οικολογική προώθηση των online παραγγελιών. Το AB Home Shop Center διαθέτει ποικιλία 11.000 προϊόντων και συγκεντρώνει κάθε μέρα 2.000 παραγγελίες.
Στο πλάνο της εταιρείας είναι το άνοιγμα ακόμη 2-3 τέτοιων κέντρων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Στόχος της διοίκησης είναι και η περαιτέρω εξέλιξη του ηλεκτρονικού της καταστήματος (AB e-shop), προσφέροντας τις εξής υπηρεσίες για τους πελάτες της αλυσίδας: Παράδοση στο σπίτι, Παραλαβή από το κατάστημα (AB Collect) και την πρόσφατη συνεργασία με το delivery.gr
Άνοιγμα αγορών και…αναταραχές
Ακόμη, ο Frans Muller, δήλωσε μεταξύ άλλων ότι «τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου, μας έδειξαν για άλλη μια φορά την ανθεκτικότητα του επιχειρηματικού μας μοντέλου, με τα brands του ομίλου να χτίζουν περαιτέρω πάνω στην περυσινή αύξηση των πωλήσεων που σχετίζονται με τον COVID-19, καθώς διάφορες κοινωνίες άνοιξαν και πάλι τις αγορές τους στο τρίμηνο».
Πρόσθεσε βέβαια ότι «στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, οι επιχειρήσεις μας αντιμετώπισαν πρόσθετες αναταραχές στο τρίτο τρίμηνο που σχετίζονται με τις πλημμύρες στο Βέλγιο, τους ανεμοστρόβιλους στην Τσεχία, τις πυρκαγιές στην Ελλάδα και τον τυφώνα Ida στις ΗΠΑ».
Νέες καταναλωτικές συνήθειες
Ο επικεφαλής του ομίλου ανέφερε επίσης ότι «πολλές καταναλωτικές συνήθειες διαμορφώθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19 ευνοώντας τα τρόφιμα. Η κατανάλωση στο σπίτι και η εστίαση στην πιο υγιεινή διατροφή αποδεικνύονται ανθεκτικές και συνεχίζουμε να κάνουμε σημαντικές επενδύσεις για να ανταποκριθούμε σε αυτές τις τάσεις».
Για την κάλυψη των καταναλωτών αναγκών σύμφωνα με αυτή τη δυναμική της αγοράς και προκειμένου να υποστηρίξει ηγετικά μερίδια αγοράς, τα brands συνέχισαν να φέρνουν νέες πολυκαναλικές λύσεις στους πελάτες της Ahold Delhaize. Ως αποτέλεσμα, οι καθαρές διαδικτυακές πωλήσεις καταναλωτών στο τρίτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 29,2% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες.
Στο bol.com, τη διαδικτυακή πλατφόρμα λιανικής του ομίλου στη Μπενελούξ, οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 19,2% το τρίμηνο, ενώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα η ανάπτυξη ανερχόταν σε 45,6%. Οι πωλήσεις από τρίτους στην πλατφόρμα – οι εμπορικοί συνεργάτες ανέρχονται σε 48.000 - αυξήθηκαν κατά 24,6% στο τρίμηνο.
Στις ΗΠΑ άνοιξε πριν από μερικές ημέρες το νέο e-commerce κέντρο διανομής της The GIANT Company για την αγορά της Phliladelphia.
Τέλος ο όμιλος ολοκλήρωσε την εξαγορά 38 καταστημάτων από την DEEN στην Ολλανδία, τα οποία εκτιμάται ότι θα έχουν αναδιαμορφωθεί όλα μέχρι την επόμενη εβδομάδα.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!