Ο κλάδος των Online Super Market συνέχισε την εντυπωσιακή ανάπτυξη του και στο τρίτο τρίμηνο του 2021, αφού οι πωλήσεις «έτρεξαν» με 60% συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίτο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με στοιχεία της Convert Group.
Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν περισσότερο σε αξία (€) online αγορών αναφέρονται οι εξής:
+108% σε προϊόντα για κατοικίδια
+70% σε προϊόντα αρτοποιίας
+69% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης
+65% σε ποτά και αναψυκτικά
+61% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού
+58% σε φρέσκα τρόφιμα
+57% σε συσκευασμένα τρόφιμα
+57% σε κατεψυγμένα τρόφιμα
+47% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά
Υπερδιπλασιασμός τζίρου στο 9μηνο
Συνολικά στο εννεάμηνο του 2021 η ανάπτυξη του online τζίρου των super market ανέρχεται σε 117% συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2020.
36,4 προϊόντα στο μέσο καλάθι
Κατά το τρίτο τρίμηνο της χρονιάς, ο μέσος καταναλωτής αγόρασε 36,4 προϊόντα σε κάθε παραγγελία του, ξοδεύοντας €76,30 (με το ΦΠΑ).
To ένα τρίτο από αυτά τα προϊόντα ανήκει στην κατηγορία των Φρέσκων Τροφίμων, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως οι καταναλωτές αγόρασαν κατά μέσο όρο ένα επιπλέον προϊόν από την κατηγορία Ποτών & Αναψυκτικών, σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς.
Όσον αφορά τον δείκτη μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη, παρατηρείται μείωση 0,3 ποσοστιαίων μονάδων το τρίτο τρίμηνο του 2021 συγκριτικά με το δεύτερο τρίμηνο, πέφτοντας στο 3,7%.
4 στους 10 προτίμησαν τις direct επισκέψεις
Στα κανάλια marketing, το 41% της αξίας των πωλήσεων προήλθαν από direct επισκέψεις οι οποίες συνεχίζουν να γνωρίζουν ανάπτυξη και σε αυτό το τρίμηνο, με αύξηση 9 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το τρίτο τρίμηνο του 2020.
Πλέον η προτίμηση των καταναλωτών να επισκέπτονται απευθείας την ηλεκτρονική διεύθυνση των λιανεμπόρων της επιλογής τους είναι ξεκάθαρη, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας.
Προτιμούν laptops, desktops και την... Δευτέρα
Τέλος, αναφορικά με τις συσκευές που προτιμούν οι καταναλωτές ως μέσο για την πραγματοποίηση των παραγγελιών τους, τα laptops και desktops μειώθηκαν κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες (59%) πιθανόν γιατί μειώθηκε και το work from home το οποίο είχε αυξήσει κατά πολύ τις παραγγελίες από τις συγκεκριμένες συσκευές. Η Δευτέρα συνεχίζει να διατηρεί τον τίτλο της πιο δημοφιλούς ημέρας για την διεξαγωγή των παραγγελιών, με τις ώρες 11:00-12:00 το πρωί να συγκεντρώνουν τις περισσότερες αγορές στο online κανάλι.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!