Νέα
  • ΓΔ: 1401.51 +0.28%
  • Τζίρος: 80,50 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Beverage World: Πώς κατάφερε μέσα στην πανδημία να οδηγήσει τον τζίρο της Lavazza σε νέο ρεκόρ

Ο Chief Commercial Officer της Lavazza Mauro Mantovani με τον Παύλο Φωτιάδη,  Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης
Ο Chief Commercial Officer της Lavazza Mauro Mantovani με τον Παύλο Φωτιάδη, Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης

Δύο χρόνια μετά την ανάληψη της αντιπροσωπείας της Lavazza από την Beverage World του ομίλου Φωτιάδη, τα προϊόντα του ιταλικού κολοσσού κατάφεραν να καταγράψουν ιστορικό υψηλό τζίρου, ξεπερνώντας μέσα στην πανδημία ακόμα και την καλύτερη χρονιά (το 2018) από πλευράς επιδόσεων του προηγούμενου συνεργάτη της Lavazza, δηλαδή της Coca-Cola 3Ε.

Αυτός ήταν και ένας από τους βασικούς λόγους για τη νέα δεκαετή συμφωνία συνεργασίας που υπέγραψαν οι δύο πλευρές με προοπτική... συνεχούς ανανέωσης. Ειδικότερα, μέχρι στιγμής, οι φετινές πωλήσεις της Lavazza στην Ελλάδα είναι υψηλότερες κατά 17% σε σχέση με το 2019, κάτι το οποίο, σύμφωνα με τον Ricardo Codognola, Regional sales manager και υπεύθυνο για την ελληνική αγορά, αποδίδεται στην αύξηση κατά 400 των σημείων πώλησης στο food service και κατά 94% των σημείων στο κομμάτι διανομής του retail (+10 μονάδων βάσης), αφού τα προϊόντα μπήκαν στη Μασούτης, στην Bazaar, καθώς και σε ορισμένους μικρότερους παίκτες του retail.

Οι κάψουλες αλουμινίου το μεγάλο νέο του 2022

Για την επόμενη χρονιά, το μεγάλο νέο για την αγορά θα είναι η εισαγωγή των καψουλών από αλουμίνιο, τις οποίες, ήδη, ο όμιλος Lavazza έχει βάλει σε 2-3 διεθνείς αγορές (μεταξύ των οποίων η γερμανική), αφού είναι μεγάλο pillar η βιώσιμη ανάπτυξη για τον ιταλικό όμιλο.

Ο Παύλος Φωτιάδης, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Φώτος Φωτιάδης, με αφορμή την υπογραφή της 10ετούς συμφωνίας με την Lavazza, υπογράμμισε ότι αυτή «αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης για την εταιρεία και τους ανθρώπους μας, που πήραν πριν δύο χρόνια τη σκυτάλη από τον προηγούμενο συνεργάτη της Lavazza και κατάφερε, παρά τον αυξημένο ανταγωνισμό, να βάλει πιο ψηλά τον πήχη», ξεπερνώντας, όπως είπε, «ακόμα και την καλύτερη χρόνια του γίγαντα που διαδεχθήκαμε».

Κοινή δέσμευση για το μέλλον

Αναφορικά με το μέλλον, πρόσθεσε ότι «αποτελεί κοινή ισχυρή δέσμευση να πορευτούμε σε ένα πιο φιλόδοξο ταξίδι. Να κάνουμε τα πάντα για να πετύχουμε να είναι η Lavazza σε κάθε τραπέζι και καλάθι Έλληνα. Να βρεθεί στην κορυφή της αγοράς espresso στην Ελλάδα».

Σημειώνεται ότι, σήμερα, η Lavazza είναι Νο1 στα supermarkets, κατέχοντας μερίδιο άνω του 50%, ενώ στο food service έχει αυξήσει το μερίδιό της κοντά στο 5%, όταν πέρυσι βρισκόταν κάτω από το 3%.

Ο κ. Φωτιάδης σημείωσε, τέλος, με έμφαση, ότι οι δύο όμιλοι θέλουν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στη μεγάλη ανάκαμψη που αναμένεται να γνωρίσει η χώρα μας τα επόμενα 5-10 χρόνια.

3η στον κόσμο

Άλλωστε, σύμφωνα και με τον Mauro Mantovani, Chief Commercial Officer της Lavazza, «η Ελλάδα είναι μια σημαντική στρατηγική χώρα για εμάς και αποστολή μας ως μια κορυφαία παγκόσμια μάρκα είναι να προωθήσει την αυθεντική εμπειρία του ιταλικού καφέ σε όλες τις μορφές του, ανταγωνιζόμενος σε όλες τις κατηγορίες και κανάλια, με μια λέξη-κλειδί στην καρδιά όλων όσα κάνουμε: την ποιότητα». Ο κ. Mantovani σημείωσε στην παρουσίασή του ότι η Lavazza πούλησε πέρυσι 30 δισ. κούπες καφέ, κάνοντας έναν τζίρο €2,1 δισ. και βρίσκεται στην 3η θέση παγκοσμίως, πίσω μόνο από τη Nestle και την JDE.

Σχετικά με τον Όμιλο Lavazza

Η Lavazza ιδρύθηκε στο Τορίνο το 1895 και ανήκει στην οικογένεια Lavazza εδώ και τέσσερις γενιές. Ως ένας από τους σημαντικότερους παραγωγούς καφέ στον κόσμο, ο Όμιλος δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 140 χώρες μέσω των θυγατρικών και των διανομέων του, με το 70% των εσόδων να παράγονται στο εξωτερικό, ενώ απασχολεί συνολικά πάνω από 4.000 υπαλλήλους.

Οι εταιρείες που αποτελούν μέρος του Ομίλου Lavazza περιλαμβάνουν τις γαλλικές Carte Noire και ESP της Γαλλίας (εξαγοράστηκαν το 2016 και το 2017 αντίστοιχα), τη Merrild της Δανίας (2015), τον καφέ Kicking Horse της Βορείου Αμερικής (2017), την επίσης ιταλική Nims (2017) καθώς και την επιχείρηση Blue's Australia Pod Coffee Co (2018). Στο τέλος του 2018 και μετά από εξαγορά, δημιουργήθηκε η μονάδα Lavazza Professional Business Unit, η οποία περιλαμβάνει την υπηρεσία Office Coffee Service (OCS) καθώς και τα συστήματα αυτόματης πώλησης Flavia και Klix.

Η Beverage World

Η Beverage World ιδρύθηκε το 2005 με στόχο να προσφέρει στους Έλληνες καταναλωτές μοναδικές και ποιοτικές επιλογές, ενώ ταυτόχρονα να αποτελεί την πρώτη επιλογή προμηθευτή και συνεργάτη στο ελληνικό εμπόριο. Το σημερινό portfolio της εταιρείας περιλαμβάνει τα κορυφαία και διεθνώς γνωστά brands όπως Beluga Vodka, Gin Mare, Angostura, Appleton Estate, Frangelico, Crodino, Wild Turkey, Lavazza και πολλά άλλα.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ