Σημαντική αύξηση της κερδοφορίας εμφάνισε πέρυσι η FrieslandCampina Hellas (γνωστή στο ευρύ κοινό με το brand ΝΟΥΝΟΥ), παρά τη μικρή κάμψη του τζίρου της λόγω κυρίως της μειωμένης ζήτησης στην εσωτερική αγορά.
Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας διαμορφώθηκε στα 257,58 εκατ. ευρώ, έναντι 274,99 εκατ. ευρώ το 2019, παρουσιάζοντας μείωση της τάξεως του 6,3%.
Η μείωση προήλθε κυρίως από τις πωλήσεις γαλακτοκομικών, που υποχώρησαν στα 228,59 εκατ. ευρώ (από 246,18 εκατ. το 2019), και δευτερευόντως από τις πωλήσεις γιαουρτιών, που υποχώρησαν στα 4,34 εκατ. ευρώ (από 4,91 εκατ. ευρώ το 2019). Αντίθετα, οι πωλήσεις παιδικών τροφών σημείωσαν μικρή άνοδο, φτάνοντας τα 24,65 εκατ. ευρώ (από 23,01 εκατ. το 2019).
Σε ό,τι αφορά την κερδοφορία, τα μεικτά κέρδη ενισχύθηκαν σε ποσοστό 4%, τα κέρδη προ φόρων διπλασιάστηκαν (8,6 εκατ. ευρώ) ενώ τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους ανήλθαν σε 6,1 εκατ. ευρώ από 1,7 εκατ. την αμέσως προηγούμενη χρονιά.
Προσαρμόστηκε στις νέες συνθήκες
Η διοίκηση της FrieslandCampina Hellas αναφέρει στις ετήσιες οικονομικές της καταστάσεις ότι οι άμεσες επιπτώσεις της πανδημίας κατά το έτος 2020 δεν ήταν σημαντικές, παρά τη μείωση του τζίρου στο κανάλι του HoReCa, ενώ η εταιρεία προσαρμόστηκε στις νέες συνθήκες επενδύοντας στον ψηφιακό μετασχηματισμό.
Παράλληλα, ισχυροποίησε την παρουσία της στο Διαδίκτυο, ενώ ταυτόχρονα βελτίωσε τις εσωτερικές διαδικασίες, ανέπτυξε άμεσα συστήματα για τηλεργασία, επιδεικνύοντας μεγαλύτερη ευελιξία και προσαρμοστικότητα στις ανάγκες των πελατών της, των καταναλωτών και των υπάλληλων της.
Οι φετινές προοπτικές
Η στρατηγική αυτή έχει αποδώσει και κατά το τρέχον έτος, όπου παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις η εταιρεία έχει καταφέρει να αναπτύξει περαιτέρω τον τζίρο της, υποβοηθούμενη και από επενδύσεις σε νέα προϊόντα.
Στόχος για την εταιρεία στη φετινή χρήση παραμένει η ανάπτυξη του τζίρου και η βελτίωση των λειτουργικών αποτελεσμάτων, επενδύοντας τόσο στην προϊοντική της βάση αλλά και σε νέα καινοτόμα προϊόντα. Στις καταστάσεις αναφέρεται ακόμη ότι «η ευέλικτη στρατηγική που ανέπτυξε η εταιρεία πέρυσι, αναμένεται να βοηθήσει να αντιπαρέλθει τις συνεχιζόμενες προκλήσεις και κατά το 2021 και κυρίως τις άμεσες επιπτώσεις των μεταλλάξεων του COVID-19 στην προσφορά και ζήτηση, αλλά και τις έμμεσες που οδηγούν σε σημαντικές αυξήσεις κόστους σε πρώτες ύλες και ενέργεια».
Το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο
Θυμίζουμε ότι σήμερα η FrieslandCampina Hellas διαθέτει στους Έλληνες καταναλωτές μια ολοκληρωμένη γκάμα γαλακτοκομικών προϊόντων, που περιλαμβάνει βρεφικά γάλατα και κρέμες, γάλατα εβαπορέ και υψηλής παστερίωσης, γιαούρτια, κρέμες γάλακτος και τυριά, με τις επωνυμίες ΝΟΥΝΟΥ, FRISO, MILNER και FINA. Παράλληλα διακινεί προϊόντα για επαγγελματική χρήση με τις επωνυμίες FRICO, DEBIC και Barista’s Gold.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!