Νέα
  • ΓΔ: 1403.68 +0.43%
  • Τζίρος: 5,56 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ηλεκτρονικό εμπόριο: Ποια προϊόντα έβαλε ο κορονοϊός στο e-καλάθι

αγορές online
Πηγή: Pixabay

Παγιωμένες καταναλωτικές συνήθειες άλλαξαν μέσα σε λίγους μήνες λόγω της πανδημίας του κορονοϊού και καθώς φαίνεται, το νέο τοπίο που διαμορφώνεται σε ότι αφορά τα ψώνια από τα σούπερ μάρκετ ήρθε για να μείνει. 

Προϊόντα, όπως τα νωπά τρόφιμα (τυρί, γάλα, γιαούρτι, αυγά) και τα είδη επί ζυγίω (π.χ. ντομάτες, κοτόπουλο), που έως πρότινος οι καταναλωτές δεν αγόραζαν διαδικτυακά, πλέον τα βάζουν στο ηλεκτρονικό τους καλάθι με μεγαλύτερη ευκολία ακόμη και σε περιόδους που δεν υπάρχουν περιορισμοί στις μετακινήσεις και τα κρούσματα κορωνοϊού είναι σε ύφεση. 

Με βάση τα στοιχεία της Convert Group που δραστηριοποιείται στον κλάδο των Data & Analytics για το ηλεκτρονικό εμπόριο των καταναλωτικών αγαθών και προϊόντων υγείας, είναι χαρακτηριστικό ότι η παρουσία προϊόντων, όπως κοτόπουλο, γαλοπούλα και τυριά κοπής/χύμα ήταν αυξημένη στο ηλεκτρονικό καλάθι (online αγορές) των καταναλωτών στο γ’ τρίμηνο του 2020 σε σχέση με τα δύο προηγούμενα τρίμηνα κατά οποία είχαμε δύο μήνες lockdown. Το ίδιο χρονικό διάστημα σε εξίσου υψηλή θέση έναντι των προηγούμενων τριμήνων βρέθηκαν κι άλλα νωπά προϊόντα, όπως το γάλα υψηλής παστερίωσης, τα γιαούρτια, τα συσκευασμένα τυριά, οι ντομάτες και τα κρεμμύδια.

Η αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού

Σε ότι αφορά την αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού από την αρχή του 2020 έως το τέλος Σεπτεμβρίου, στο α’ τρίμηνο του 2020 αυξήθηκε στα 101 ευρώ (+11 ευρώ σε σχέση με πέρυσι), ενώ άλλαξε και η σύστασή του καθώς από τα 51 προϊόντα του μέσου καλαθιού τα 40 αφορούσαν τρόφιμα (9 περισσότερα απ’ ό,τι το 2019). Το β’ τρίμηνο όπου τον ένα μήνα (Απρίλιος) ίσχυε το lockdown, η αξία του καλαθιού μειώθηκε ελαφρώς στα 95,4 ευρώ (+7,3 ευρώ έναντι του αντίστοιχου τριμήνου του 2019) με τα τρόφιμα να εξακολουθούν να είναι οι δημοφιλέστερες κατηγορίες, ενώ το γ’ τρίμηνο εφέτος η αξία του μέσου καλαθιού «έπεσε» στα 87,8 ευρώ (+3,3 ευρώ σε σχέση με πέρσι). Να σημειωθεί ότι ωστόσο σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group, το τρίτο τρίμηνο του 2020 οι ηλεκτρονικές πωλήσεις των σούπερ μάρκετ κατέγραψαν αύξηση 183% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. 

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ