Τον τρόπο με τον οποίο θα επιτευχθούν οι μέγιστες δυνατές συνέργειες από το ενιαίο σχήμα Public - MediaMarkt αναζητά η διοίκηση του ομίλου, όπως ανέφερε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος της PMM, Ρόμπυ Μπουρλάς.
Το ιδανικό, σύμφωνα με τον ίδιο, σενάριο θα ήταν να παρέχεται όλη η γκάμα προϊόντων των δύο αλυσίδων σε κάθε κατάστημα, όπως π.χ. με τα νέα καταστήματα που άνοιξαν πέρυσι σε Σταυρούπολη και Λεωφόρο Συγγρού. Ωστόσο, κάτι τέτοιο, λόγω περιορισμού των χώρων, είναι αδύνατον να συμβεί, οπότε στη δεδομένη φάση θα γίνονται προσθήκες κάποιων μικρών λευκών συσκευών σε υφιστάμενα καταστήματα του Public και κάποιων ειδών που έχει το Public όπως π.χ. παιδικά παιχνίδια και gadgets, σε υφιστάμενα καταστήματα της MediaMarkt.
Σε κάθε περίπτωση, η PMM υλοποιεί ένα πρόγραμμα επανατοποθέτησης του δικτύου, επιδιώκοντας όσο το δυνατόν μεγαλύτερους χώρους.
Σε ό,τι αφορά στα νέα καταστήματα, δρομολογείται για φέτος το άνοιγμα δύο νεών καταστημάτων Public στην Κύπρο (σε Λεμεσό και Λάρνακα) και στην Ελλάδα η αναβάθμιση ή και η μεταστέγαση όπου είναι δυνατόν του υφιστάμενου δικτύου.
Το νέο κατάστημα στο Golden Hall
Σήμερα, Δευτέρα, 28 Ιουνίου, πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του νέου καταστήματος Public στο Golden Hall, το οποίο προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες, διευρυμένη ποικιλία προϊόντων και μια νέα εμπειρία αγορών.
Το νέο κατάστημα καλύπτει 3.200 τ.μ. και εκτείνεται σε 3 επίπεδα, διευρύνοντας τη γκάμα επιλογών και φιλοξενώντας περισσότερους από 50.000 κωδικούς προϊόντων για όλη την οικογένεια. Πρόκειται για μια επένδυση συνολικού ύψους 2 εκατ. ευρώ, η οποία εντάσσεται στο ευρύτερο επενδυτικό πλάνο της PMM που περιλαμβάνει την αναβάθμιση υφιστάμενων καταστημάτων, το άνοιγμα νέων, αλλά και σημαντικές επενδύσεις στους κλάδους της τεχνολογίας και των logistics.
Μεταξύ άλλων, ο CEO της Public-MediaMarkt, Ρόμπυ Μπουρλάς, δήλωσε σχετικά με τη δημιουργία του καταστήματος Public στο Golden Hall ότι «οι πελάτες μας αξίζουν την καλύτερη εμπειρία αγορών, γι’ αυτό κι εμείς επενδύουμε σε ένα σύγχρονο πρότυπο φυσικών καταστημάτων, με επίκεντρο τη δική τους ανάγκη για περισσότερα είδη ψυχαγωγίας, τεχνολογίας αλλά και για μικροσυσκευές. Παραμένοντας πιστοί στον στρατηγικό μας σχεδιασμό, εξελίσσουμε συνεχώς το omnichannel δίκτυό μας και εμπλουτίζουμε τις υπηρεσίες μας, δίνοντας έμφαση στην ευκολία, την ταχύτητα και την ευχάριστη εμπειρία αγορών, σε οποιοδήποτε σημείο του δικτύου, online ή offline».
Αλλες παροχές του καταστήματος
Το νέο κατάστημα διαθέτει ψηφιακές οθόνες και σημάνσεις που ενημερώνουν τους επισκέπτες για τις τιμές και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων. Παράλληλα, προσφέρει τη δυνατότητα άμεσης παραλαβής των online παραγγελιών τους σε ειδικά σημεία εντός του καταστήματος (Pick Up Points), υποστηρίζει την υπηρεσία παραγγελίας από το κατάστημα και παραλαβής σε οποιοδήποτε χώρο αλλά και την υπηρεσία παραλαβής παραγγελίας αυθημερόν από το κατάστημα (Same Day Store Pickup). Τέλος, εντός του καταστήματος ο καταναλωτής θα έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιεί ανέπαφες πληρωμές σε οποιοδήποτε σημείο.
Σύμφωνα με τη διοίκηση, οι χώροι έχουν σχεδιαστεί ώστε να προσφέρουν στον επισκέπτη πραγματικές εμπειρίες και να ενθαρρύνουν την επαφή με τα προϊόντα. Επιπλέον, σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο που δίνει την αίσθηση του σπιτιού και διαθέτει μια πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα και μπάνιο, οι επισκέπτες μπορούν για πρώτη φορά να βρουν μια μεγάλη γκάμα από οικιακές μικροσυσκευές και προϊόντα για το σπίτι αλλά και την προσωπική φροντίδα (συσκευές και σκεύη μαγειρικής, συστήματα σιδερώματος, μηχανές καφέ, ηλεκτρικές σκούπες, συσκευές περιποίησης κ.α.).
Το επενδυτικό πλάνο
Ο κ. Μπουρλάς αναφέρθηκε στο σημαντικό επενδυτικό πρόγραμμα που υλοποιεί η PMM ακόμη και εν μέσω πανδημίας, το οποίο για την τριετία 2020-2022 αναμένεται να ανέλθει στα 40 εκατ. ευρώ. Ειδικότερα, πέρυσι επενδύθηκαν περί τα 15 εκατ. ευρώ τα οποία κατευθύνθηκαν κατά κύριο λόγο για τα νέα logistics της εταιρείας, την αποθήκη 22.000 τ.μ. στην Ελευσίνα. Για φέτος ο σχεδιασμός κάνει λόγο για επενδύσεις ακόμη 15 εκατ. ευρώ οι οποίες αφορούν στο άνοιγμα των δύο νέων καταστημάτων στην Κύπρο, σε ανακαινίσεις του δικτύου, σε νέες τεχνολογίες γύρω από το Ecommerce κ.ά, ενώ για το 2022 δρομολογούνται επενδύσεις ύψους 10 εκατ.
Στόλος 25 οχημάτων και call center
Εκτός από τη νέα αποθήκη στην Ελευσίνα η οποία ολοκληρώθηκε στα τέλη του 2020, η εταιρεία δημιούργησε και έναν ιδιόκτητο στόλο 25 οχημάτων μέσα σε ένα χρόνο με στόχο το πιο γρήγορο και εύκολο delivery των προϊόντων της, καθώς στην πρώτη φάση της πανδημίας παρατηρήθηκαν μεγάλες καθυστερήσεις από την πλευρά των couriers. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Μπουρλάς, «εμείς επιλέξαμε ακόμη και να χάσουμε κάποιες παραγγελίες, προκειμένου να μην είναι παραπονεμένοι οι πελάτες μας από τις μεγάλες καθυστερήσεις παραδόσεις», ενώ πρόσθεσε ότι «χρησιμοποιήσαμε ακόμη και ταξί, ακόμη και λιμουζίνες ταξί για να πάνε πιο γρήγορα τα προϊόντα στους πελάτες μας».
Παράλληλα δημιούργησε και ένα υπερσύγχρονο call center με 150 άτομα, στο οποίο το 80% των κλήσεων απαντώνται σε διάστημα κάτω του ενός λεπτού, ενώ προωθεί και την υπηρεσία του personal video shopping – ισχύει ήδη στα MediaMarkt και θα επεκταθεί και στα Public- όπου ο καταναλωτής μπορεί να επικοινωνήσει από το σπίτι του με κάποιον πωλητή του καταστήματος μέσω video.
Φετινός στόχος να ξεπεράσει τον τζίρο του 2019
Αναφορικά με την πανδημία, υπογράμμισε ότι «χτυπηθήκαμε περισσότερο από άλλες αλυσίδες, αφού με τα παρατεταμένα lockdowns χάθηκε η εμπειρία του πελάτη στο φυσικό κατάστημα», σημειώνοντας πάντως ότι ο τζίρος υποχώρησε πέρυσι σε μονοψήφια επίπεδα. Μάλιστα για τη φετινή χρονιά ο πήχης μπαίνει πάνω ακόμη και από τα μεγέθη του 2019.
Σχετικά με τις ανατιμήσεις στην τροφοδοσία σημείωσε ότι στη βιομηχανία που δραστηριοποιείται η εταιρεία δεν έχουν σημειωθεί σημαντικές αυξήσεις τιμών, κάτι όμως που δεν απέκλεισε να συμβεί το επόμενο διάστημα από τους προμηθευτές της, οι οποίοι ορίζουν τις προτεινόμενες λιανικές τιμές.
Δύο καταστήματα στο Ελληνικό
Για το project του Ελληνικού, η Olympia Group, η οποία είναι μέτοχος της Lamda Development, εξετάζει το άνοιγμα δύο καταστημάτων:
Ενός Public μέσα στο mall που θα ανοίξει στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, καθώς και ενός MediaMarkt εντός του retail park που η Lamda Development θα δημιουργήσει σε συνεργασία με την Fourlis.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!