Αύξηση του τζίρου της κατά 40% αναμένει για την οικονομική χρήση 2020/2021 η JYSK στην Ελλάδα, η διοίκηση της οποίας έχει θέσει ακόμα ως φετινούς της στόχους:
- Την εξέλιξη του online καταστήματος αλλά και των B2B υπηρεσιών
- Την περαιτέρω αύξηση του δικτύου καταστημάτων
Oσον αφορά την ανάπτυξη του δικτύου γίνεται λόγος για επέκταση με την δημιουργία 11 νέων καταστημάτων σε διάφορες ελληνικές πόλεις κατά το τρέχον οικονομικό έτος, εκ των οποίων πέντε (σε Κηφισό, Μεταμόρφωση και Άργος) λειτουργούν ήδη σε:
- Κηφισό
- Μεταμόρφωση
- Άργος
- Ελευσίνα
- Πικέρμι
Σύμφωνα με πληροφορίες, τον επόμενο μήνα αναμένεται να ανοίξει το 45ο κατάστημα εντός του ανανεωμένου River West ενώ το πλάνο επέκτασης περιλαμβάνει – μέχρι το τέλος του καλοκαιριού ή το αργότερα μέσα στο φθινόπωρο - νέα σημεία σε:
- Αθήνα
- Πάτρα (το δεύτερο)
- Βόλο (το πρώτο)
Ψηφιακός ανασχηματισμός
Στο κομμάτι του ψηφιακού ανασχηματισμού θυμίζουμε ότι τον προηγούμενο μήνα η εταιρεία άνοιξε, νέο τμήμα εταιρικών πελατών στην Ελλάδα κάνοντας την είσοδο της στις υπηρεσίες B2B. Σε ό,τι αφορά το eshop εμπλουτίζεται με νέες υπηρεσίες και δυνατότητες για τους πελάτες της αλυσίδας όπως είναι π.χ. η προσφορά προϊόντων στο eshop που δεν υπάρχουν στο φυσικό κατάστημα και η δυνατότητα παραλαβής τους χωρίς μεταφορικό κόστος.
Πρώτη κερδοφόρα χρήση εν Ελλάδι
Σημειώνεται ότι η δανέζικη αλυσίδα στην Ελλάδα έκλεισε την οικονομική χρήση 2019/2020 που ολοκληρώθηκε στις 31 Αυγούστου 2020 με σημαντική αύξηση τζίρου 21,75% - χάρη κυρίως στα νέα καταστήματα αφού η πανδημία και το παρατεταμένο πρώτο lockdown επηρέασε τις πωλήσεις του δικτύου – καταγράφοντας παράλληλα για πρώτη φορά κέρδη.
Μεγέθη (σε χιλ. ευρώ)
Κύκλος εργασιών
- 2019/2020: 39.088
- 2018/2019: 32.105
- Μεταβολή: 21,75%
EBITDA
- 2019/2020: 1.463
- 2018/2019: 112
Αποτέλεσμα προ φόρων
- 2019/2020: 21,4
- 2018/2019: (1.243)
Παράλληλα η εταιρεία διέθετε στο τέλος της προηγούμενης χρήσης επαρκή κεφαλαιακή επάρκεια 14,7 εκατ. ευρώ (ή 56,22% επί του συνόλου του Παθητικού της) και θετικό κεφάλαιο κίνησης 3,77 εκατ. ευρώ.
Ανθεκτικότητα στην πανδημία
Η εταιρεία στην οικονομική της έκθεση αναφέρεται στις προκλήσεις που έχει δημιουργήσει η κρίση της πανδημίας στον χώρο του λιανεμπορίου αλλά τονίζει πως η επίδοση της ίδιας είναι πολύ καλύτερη από τον μέσο της αγοράς. Όπως σημειώνεται, ο κύκλος εργασιών από την 1η Σεπτεμβρίου 2020 έως την 31η Μαρτίου 2021 εμφάνισε αύξηση 1,1% σε σχέση με την αντίστοιχη επίδοση του προηγούμενου έτους".
Μείωση κόστους και καλύτερες ταχύτητες ανεφοδιασμού
Αναφορικά δε με την προμήθεια των καταστημάτων, σχεδόν το 100% των προϊόντων έρχονται από τις νέες αποθήκες που κατασκεύασε η JYSK στη Βουλγαρία (για τις ανάγκες της Ελλάδας, της Βουλγαρίας, της Ρουμανίας και κάποιων άλλων γειτονικών χωρών στο άμεσο μέλλον), γεγονός, το οποίο έχει μειώσει τα κόστη της εταιρείας και παράλληλα βελτιώσει κατά πολύ την ταχύτητα ανεφοδιασμού των καταστημάτων.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!