Πλώρη για την κερδοφορία με κυνήγι μεγάλων έργων, βάζει ο όμιλος Ελλάκτωρ, γυρνώντας σελίδα, μετά από μία τρικυμιώδη περίοδο που κλήθηκε να διαχειριστεί.
Σε διαδικτυακή ενημέρωση δημοσιογράφων, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου, Ευθύμιος Μπουλούτας, ανέπτυξε το στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας και τις νέες κατευθύνσεις της νέας διοίκησης.
Σε κορυφαία διεκδίκηση της Ελλάκτωρ μετατρέπεται ο Βόρειος Οδικός Άξονας της Κρήτης (ΒΟΑΚ), καθώς πρόκειται για ένα δημόσιο έργο που θα συνεχίσει την παράδοση του ομίλου και την τεχνογνωσία που υπάρχει στα δημόσια έργα. Ο Όμιλος, όπως ανέφερε ο κ. Μπουλούτας, εργάζεται στην προοπτική να εκδηλώσει ενδιαφέρον όταν προχωρήσει η σχετική διαγωνιστική διαδικασία.
Στα κτιριακά έργα που έχουν προκηρυχθεί, η Ελλάκτωρ μετέχει μεταξύ άλλων στη διεκδίκηση της Πολιτείας της Καινοτομίας, το έργο-ΣΔΙΤ που θα λάβει χώρα στις πρώην εγκαταστάσεις της ΧΡΩΠΕΙ.
«Μας ενδιαφέρει πολύ το Ελληνικό και όλα τα επιμέρους έργα που θα υλοποιήσει η Lamda. Εμείς θα κυνηγήσουμε όλα τα έργα που έχουν προστιθέμενη αξία» σημείωσε ο κ. Μπουλούτας.
Σε σχέση με το ανεκτέλεστο και το γεγονός ότι ο όμιλος χρειάζεται νέα projects o επικεφαλής του ομίλου σημείωσε πως «Το ανεκτέλεστο που φαίνεται σήμερα είναι το αποτέλεσμα προσπαθειών προηγούμενων διοικήσεων. Πιστεύουμε ότι από τα τέλη Σεπτεμβρίου θα δούμε πώς θα έχει διαμορφωθεί και θα έχουμε περισσότερα πράγματα να πούμε, ενώ από το 2022 εκτιμάται ότι θα μπορεί να επιτευχθεί και πάλι κερδοφορία».
Ένας ακόμα μεγάλος στόχος είναι η μείωση του κόστους δανεισμού με χαμηλότερα επιτόκια που θα πετύχει η εταιρεία, όπως επίσης και η μείωση του κόστους στις εγγυητικές επιστολές. Ο κ. Μπουλούτας έβαλε τέλος στα σενάρια για αναχρηματοδότηση του ομολόγου των 600 εκατ. ευρώ με το "αλμυρό" επιτόκιο, λέγοντας ότι θα πρέπει αρχικά να επιτευχθεί σταθερή κερδοφορία με όχημα την κατασκευή.
«Θέλουμε έργα με προστιθέμενη αξία»
Ο κ. Μπουλούτας σημείωσε, βέβαια, πως θα πρέπει να έχουν προχωρήσει τα έργα που έχει προγραμματίσει η κυβέρνηση κι εκτίμησε ότι είναι νωρίς για τα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης, τα οποία τοποθέτησε στις αρχές του 2022.
Αναφορικά με το τι είδους έργα διεκδικεί η Ελλάκτωρ, η απάντηση ήταν σαφής : «Δεν μας ενδιαφέρει τοσο το μέγεθος όσο το γεγονός τα έργα να έχουν προστιθέμενη αξία».
Για την Αττική Οδό δήλωσε ότι έχει ξεκινήσει η προετοιμασία για το τέλος της παραχώρησης του έργου και την έναρξη του νέου διαγωνισμού, ενώ απέκλεισε το σενάριο της αύξησης διοδίων. Σχετικά με την κυκλοφορία ανέφερε πως η κίνηση έχει ξεπεράσει τα 200.000 οχήματα σε καθημερινή βάση, η οποία συνεχώς αυξάνεται κι εκτίμησε πως η μείωση των εσόδων θα είναι σε μονοψήφιο ποσοστό.
Για τα αιολικά πάρκα
Για τη συνεργασία με την ADPR στα αιολικά πάρκα της Εύβοιας υπογράμμισε πως είναι σε φάση αδειοδότησης η οποία εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί εντός 24 μηνών άρα η έναρξη των έργων αυτών τοποθετείται χοντρικά το 2023.
Η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου
Σχετικά με την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου σημείωσε πως δεν υπάρχει έγγραφη δέσμευση για συμμετοχή από την πλευρά Μπάκου-Καϋμενάκη, ενώ αυτή τη στιγμή μόνο η πλευρά της Reggeborgh έχει δεσμευθεί για συμμετοχή με κεφάλαια ύψους έως 50 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τον νέο Διευθύνοντα Σύμβουλο του κατασκευαστικού Ομίλου, Ευθύμιο Μπουλούτα, μετά την ΑΜΚ, στόχος του ομίλου είναι η αύξηση του τζίρου και η καθημερινότητα. «Αισθανόμαστε ότι κλείνουμε τον κύκλο της εσωστρέφειας και περνάμε σε φάση ανάπτυξης, ενώ με την ολοκλήρωση της ΑΜΚ θα είμαστε παρόντες στη διεκδίκηση των έργων».
Επίσης, ο διευθύνων σύμβουλος της Ελλάκτωρ, έκανε γνωστό πως προχωρά η πρόσληψη νέων στελεχών, αλλά και η προώθηση του υφιστάμενου δυναμικού.
Ένας ακόμα μεγάλος στόχος είναι η μείωση του κόστους δανεισμού με χαμηλότερα επιτόκια που θα πετύχει η εταιρεία, όπως επίσης και η μείωση του κόστους στις εγγυητικές επιστολές. Ο κ. Μπουλούτας έβαλε τέλος στα σενάρια για αναχρηματοδότηση του ομολόγου των 600 εκατ. ευρώ με το "αλμυρό" επιτόκιο, λέγοντας ότι θα πρέπει αρχικά να επιτευχθεί σταθερή κερδοφορία με όχημα την κατασκευή.
Άλλωστε λύνοντας το πρόβλημα της ΑΚΤΩΡ, όλος ο όμιλος θα μπορεί να ελπίζει στην ανάληψη σημαντικών έργων με βάση και την πολυετή εμπειρία σε Ελλάδα και Ρουμανία.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!