Νέα
  • ΓΔ: 1452.5 -0.26%
  • Τζίρος: 507,16 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Στοχεύουμε δυναμικά στον πυλώνα «περιβάλλον» - Επενδύουμε στην ανάπτυξη προϊόντων 0.0%

Πηγή: Athenian Brewery 
Πηγή: Athenian Brewery 

Τους υψηλούς στόχους που έχει θέσει στις πρακτικές βιώσιμης ανάπτυξης η Heineken αλλά και η εν Ελλάδι θυγατρική της ανέπτυξε σε συνέντευξη που έδωσε στο imerisia.gr η Μαρία Ηλιοπούλου, Corporate Affairs Sustainability Manager της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.

Ποιοι είναι οι περιβαλλοντικοί στόχοι που έχει θέσει η Heineken;

Αρκεί να αναλογιστούμε τις εκτεταμένες καταστροφές -πλημμύρες, πυρκαγιές κ.ά.- που έχουν σημειωθεί τα τελευταία χρόνια μόνο στη χώρα μας για να συνειδητοποιήσουμε τα αποτελέσματα της κλιματικής αλλαγής, με τις επιπτώσεις της να είναι παραπάνω από εμφανείς και σε παγκόσμιο επίπεδο φυσικά. Κάτω από την ομπρέλα «Brewing a Better World», ο Όμιλος HEINEKEN έθεσε, τα τελευταία χρόνια, τις βάσεις στα θέματα βιώσιμης ανάπτυξης, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι είναι ένας κοινωνικά υπεύθυνος παγκόσμιος πολίτης. Πλέον, με τη στρατηγική «Brew a Better World - Raise the Bar 2030», που ανακοίνωσε πρόσφατα, θέτει ακόμα πιο ψηλά τον πήχη - όπως προκύπτει κι από το όνομά της - με ορίζοντα το 2030.

Προς αυτή την κατεύθυνση, λοιπόν, η HEINEKEN, στοχεύει δυναμικά, στον πυλώνα «περιβάλλον», στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα ώστε μέχρι το 2030 να έχει μηδενικές εκπομπές στην παραγωγή, ενώ με την παραδοχή ότι η προσπάθεια πρέπει να είναι κοινή από όσο το δυνατόν περισσότερους για να υπάρξουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, ανακοίνωσε ότι μέχρι το 2040 θέλει να έχει μία συνολική αλυσίδα αξίας ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα.

Την ίδια στιγμή, εστιάζει στη σημαντική μείωση της κατανάλωσης νερού κατά την παραγωγική της διαδικασία, συνεισφέροντας έτσι στην προστασία του πολύτιμου αυτού αγαθού, που αποτελεί και τη σημαντικότερη πρώτη ύλη για την παραγωγή των προϊόντων της, αλλά και επικεντρώνεται σε δράσεις για την αποτελεσματική διαχείριση των αποβλήτων της.

Η Μαρία Ηλιοπούλου, Corporate Affairs Sustainability της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.

Ποιες άλλες σημαντικές δεσμεύσεις έχει αναλάβει έναντι της κοινωνίας και των καταναλωτών;

Η βιώσιμη ανάπτυξη ενσωματώνει ένα πολύ ευρύ φάσμα, που δεν εξαντλείται σε θέματα περιβάλλοντος, καθώς οι προκλήσεις των ημερών μας είναι πολλαπλές και σε διαφορετικούς τομείς. Σε ό,τι αφορά την κοινωνία ο Όμιλος ΗΕΙΝΕΚΕΝ δεσμεύεται για αύξηση της εκπροσώπησης των γυναικών σε διοικητικές θέσεις, αλλά και την πλήρη ενσωμάτωση της μισθολογικής ισότητας και δίκαιους μισθούς. Την ίδια στιγμή, θέτει ως στόχο την εξασφάλιση δίκαιου βιοτικού και εργασιακού επιπέδου και για τους εργαζόμενους συνεργαζόμενων εταιρειών, λειτουργώντας ως πρότυπο και για τις υπόλοιπες εταιρείες.

Ταυτόχρονα, η προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης παραμένει κορυφαία προτεραιότητα. Η ΗΕΙΝΕΚΕΝ αποτελεί θεματοφύλακα της υπεύθυνης κατανάλωσης, προβάλλοντας ενεργά τα οφέλη της μέσω καμπανιών και δράσεων σε παγκόσμιο επίπεδο. Για τον ίδιο λόγο, συνεχίζει να επενδύει στην ανάπτυξη νέων προϊόντων 0.0%, προσφέροντας ακόμα περισσότερες γευστικές επιλογές στους καταναλωτές που δεν επιθυμούν να καταναλώσουν αλκοόλ.


Ποιος ο ρόλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στη νέα στρατηγική της Heineken;

Ως Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχουμε επενδύσει εδώ και πολλά χρόνια σε πρακτικές βιώσιμης ανάπτυξης και είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που ξεκινάμε την υλοποίηση της νέας μας στρατηγικής από μία πολύ καλή αφετηρία, έχοντας ήδη επιτύχει δύο πολύ σημαντικούς στόχους. Συγκεκριμένα, έχουμε κιόλας θέσει σε εφαρμογή προγράμματα διαχείρισης υγρών αποβλήτων σε όλα μας τα εργοστάσια και φέτος επιτυγχάνουμε τη διαχείριση του 100% των στέρεων αποβλήτων μας, ώστε να μην καταλήγουν σε ΧΥΤΑ.

Παράλληλα, έχουμε ήδη μειώσει κατά 14% τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στην παραγωγή από το 2013, ενώ κατά την τελευταία δεκαετία έχουμε μειώσει την κατανάλωση νερού στην παραγωγή μας κατά 20% και τοποθετούμε 100% «πράσινα» ψυγεία στα σημεία πώλησης.

Φυσικά ιδιαίτερη αναφορά θα πρέπει να κάνουμε και στο πρώτο και μεγαλύτερο Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας κριθαριού που πραγματοποιούμε από το 2008, μέσα από το οποίο πάνω από 2.000 παραγωγοί της ελληνικής περιφέρειας μας προμηθεύουν ελληνικό κριθάρι για να καλύπτουμε το 100% των εγχώριων παραγωγικών μας αναγκών. Στόχος μας αποτελεί, σύμφωνα και με τη νέα στρατηγική, τα επόμενα χρόνια να πιστοποιηθεί το σύνολο της παραγωγής ως προϊόν ορθής γεωργικής παραγωγής. Ήδη έχουμε πιστοποιήσει το 35% της παραγωγής την περασμένη χρονιά, ενώ για το 2021 το αντίστοιχο ποσοστό αναμένεται να ξεπεράσει το 50%.

Ποιοι είναι οι βασικοί περιβαλλοντικοί στόχοι που έχετε ήδη επιτύχει στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία τα τελευταία χρόνια;

Ως Αθηναϊκή Ζυθοποιία αναλαμβάνουμε να υλοποιήσουμε σε τοπικό επίπεδο τη στρατηγική «Brew a Better World - Raise the Bar 2030», συνδυάζοντάς τη φυσικά με τις τοπικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε ως χώρα.

Στον πυλώνα του περιβάλλοντος, στοχεύουμε μεταξύ άλλων σε μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στην παραγωγή μέχρι το 2030, αλλά και στην επιτυχημένη υλοποίηση προγραμμάτων για την προστασία του νερού. Ήδη τον Φεβρουάριο ξεκινήσαμε το πρόγραμμα «Νερό για το Αύριο», που ως πρώτη περιοχή δράσης έχει τη Θεσσαλία και ως στόχο την ανάδειξη λύσεων για τη βιώσιμη διαχείριση των υδατικών πόρων, ενώ συμμετέχουμε και στο πανευρωπαϊκό πρόγραμμα HORIZON “AccelWater”, το οποίο, με γνώμονα τις αρχές της κυκλικής οικονομίας, εστιάζει στην ακόμα αποτελεσματικότερη διαχείριση των υγρών αποβλήτων μας, ώστε το νερό που βγαίνει από τις εγκαταστάσεις μας να είναι εντελώς καθαρό και να επαναχρησιμοποιείται για την άρδευση λαχανικών και δέντρων.

Οι επενδύσεις στην κατηγορία της μπίρας χωρίς αλκοόλ θα συνεχιστούν, με την εταιρεία μας να έχει ήδη συμβάλλει τα μέγιστα στην καθιέρωση αυτής της προϊόντικής κατηγορίας στην Ελλάδα, αλλά και θα συνεχίσουμε να ευαισθητοποιούμε το κοινό σε θέματα υπεύθυνης κατανάλωσης μέσω συνεργειών και καμπανιών με υψηλή προστιθέμενη κοινωνική αξία.

Θέλουμε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία να παραμένει μία εταιρεία-πρότυπο, αλλά και ένας εργοδότης-πρότυπο. Για αυτό και η εταιρεία δεσμεύεται και προς τους ίδιους τους εργαζομένους της ότι θα συνεχίσει να προσφέρει ποιοτικές θέσεις εργασίας, σε ένα σταθερό και αξιοκρατικό περιβάλλον, με απόλυτο σεβασμό στη διαφορετικότητα και στις αρχές της ισοτιμίας.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ